Mededeling

Collapse
No announcement yet.

speling balhoofd

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• speling balhoofd

hallo ,
    ik rijd met een fireblade '98 en heb last van speling op m'n balhoofd denk ik, wanneer ik bij een snelheid van 100 km/u m'n stuur loslaat en de snelheid zakt af tot 80 dan begint m'n stuur vollen bak te slaan. heeft er mischien iemand ervaring mee? en wat valt er aante doen?
    groeten fonne.

verander uw kogellagers van uw stuur en het is weg
    Okinawa Goyu Ryu

[font=Verdana]To search for the old is to understand the new.[/font]

The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.

Comment

zou da nie zijn dat uw balhoofdlagers versleten zijn? aangezien ge speling hebt.
      Oprichter 2fast4u 2004
      #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
      hoe gekker hoe liever
      -------------------------------------------

Comment

tenminste als uw voorband in goede staat is he
        Okinawa Goyu Ryu

[font=Verdana]To search for the old is to understand the new.[/font]

The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.

Comment

Zou zowiezo es kijken of de voorband nie versleten is. Met mene bandit had ik da altijd as mene band zo goed as op was. Nieuwe band derop ent was verholpen.
          Suzuki rules
          “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

gewoon aanspannen

Comment

dacht iik ook te zeggen. aanspannen op het juiste moment (zie werkplaatshandboek) en daarna een checken of er geen knik inzit (beweeg je stuur van stuuruitslag naar stuuruitslag. Voel je onderweg een klik of een weerstand die er niet zou moeten zitten dan is de lager verseleten en moet je deze vervangen.

(o ja, er zit toch geen 5 kilo zware slot onder je buddy of zo? anders flikker dat ding er eens uit en rij eens zo, mss is het al gedaan, ik had dat met mijn yamaha als er een lege topkoffer opstond)
              tis altijd ombouwtijd ....

Comment

bedankt voor jullie reacties,
                ik ga nieuwe lagers steken denk ik.

Comment

hey,kijk eerst eens naar de band en de velg,lagers (speling)voelt men ook bij het remmen

Oorspronkelijk geplaatst door fonne
                  bedankt voor jullie reacties,
                  ik ga nieuwe lagers steken denk ik.

Comment

Working...
                  X