Mededeling

Collapse
No announcement yet.

CBR900 Problemen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• CBR900 Problemen

Hallo,ik zit met een probleempje.Namelijk het volgende.Wanneer ik met mijn motor aan stads verkeer doe,N.L. optrekken en stoppen dan loopt de temperatuur van mijn koelwater op tot boven de 130 graden.Wanneer ik gewoon rijd op de openbare weg dan zakt de temperatuur terug tot een aanvaardbare warmte.Nu heb ik ontdekt dat de ventilator niet meedraait.Normaal moet deze opspringen wanneer het koelwatertemperatuur te hoog wordt.Maar ik kan de ventilator zelfs niet met de hand rond draaien.Mijn garagist is pas donderdag terug bereikbaar en wij vertrekken vrijdag met de motor op W.E. naar ardennen.Weet iemand van julie hoe ik deze ventilator kan los maken of hoe het op te lossen is????Ik hoor het mechanisme vertrekken maar het krijgt het ventilatoreke ni rond.Thank's :biggrin:

eens proberen met het motortje van de ventilator te smeren bv. met wd40,gewoon opspuiten en effe laten intrekken.

Comment

cbr 900

ik heb dat ook voor gehad met mijn fireblade
      das daar een kinderziekte van maar heb het mijn
      tweedehandse gekocht in opglabbeek bij broux
      maar ik zal al het opvoorhand almaar zeggen verschiet niet van de prijs he
      ik heb tweedehandse betaald 80 euro dus nieuw reken maar het dubbel.
      ik zou zo toch niet meer rijden want als uw blok te warm wordt
      barst hij of trekt scheef en dan is het helemaal gedaan met rijden.
      groetjes wcf on tour.

Comment

Okee bedankt dan zal er een nieuw ventilateurke op komen want hij is nog in de garantie en smeren helpt niet meer denk ik want het zit zo vast gelak ne pot.al vast bedankt manne. nu maar hopen dat hij er èèn heeft liggen .:biggrin: en dan maar terug .

Comment

Zou zeggen moest het zelf nie lukken ff bij ne andere honda dealer binnenspringen voordat je idd het blok kapotrijd.
          Suzuki rules
          “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

Wat je wel kan proberen is de ventilator los halen en kijken of hje nergens ziet waar de "blokage" zit.
            Als je toch van plan bent een nieuwe te steken pruts hem dan maar open, in het beste geval krijg je hem weer op gang, in het slechtste moet je gewoon die nieuwe kopen.
            Ik zou in ieder geval nu al beginnen bellen naar dealers, het lijkt me onwaarschijnlijk dat ze zo'n ding op voorraad ligfgen hebben!
            tis altijd ombouwtijd ....

Comment

broux heeft normaal alles liggen

en kent idd de prijs ma je bent wel zeker da je geholpen bent
              en wss zit de motor vast ja
              pruts m ma es open
              je kan nooit weten
              heb hier nog ene liggen van ne viffer ma of die past weet ik ni
              ma as ik je ermee kan helpen as je er gene vind
              kom ma halen
              yzf 1000 RR 'red devil'

Comment