Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Undertail

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Undertail

Vraagske,
    Zou graag ne undertail op mijne blade model 2000 plaatsen ,maar zou wel mijn opbergruimte met slot( dat onder achterlicht zit) willen behouden.
    Weet er iemand een oplossing die prijselijk is ?
    Thnx anyway
    Grtzz
    The only thing that can beat you, is you're own fear

Undertail zal nie moeilijk te vinden zijn, ma een me slot in ga wa anders zijn.
    Ofwel u bestaande originele undertail laten aanpassen door iemand ofwel nieuwe undertail (zonder slot, de meeste denk ik) halen en slot inbouwen.
    Suzuki rules
    “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

Weet er iemand een site met Undertail's voor een thunderace.
      En wat kost dat ongeveer ? met behoud van mijn huidig achterlicht
      http://www.motorvrienden.be/forum

Comment

undertail

Hey,

Undertails voor alle merken zijn makkelijk te vinden op www.ebay.be
        Je geeft bij onderwerp of zoeken je type van motor in vb GSXR600 en dan krijg je alle onderdelen van dat type. Tegen spot prijs. nadeel lange leveringstijd.

Anders bij bike desing benelux. Heeft ook alle stukken voor alle merken.

Groetjes, veel plezier
        FEAR THIS

Comment

ge kunt eens proberen op www.bike-design.be die mannen verkopen niet zelf maar je kan wel via je eigen dealer bestellen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door adg
            ge kunt eens proberen op www.bike-design.be die mannen verkopen niet zelf maar je kan wel via je eigen dealer bestellen.
            Die gasten bij bike-design vragen absurde prijzen voor undertails. Maat van mij kocht zijn undertail bij www.superbikeparts.nl
            Moest een paar dagen wachten totdat ie bezorgd werd met de post, maar werkelijk topkwaliteit!

First you see God, then you brake! (der Schwantz Meister...)

Comment

Working...
            X