Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bewerken carbon

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• bewerken carbon

Hallo

Kan iemand me soms helpen hoe ik een carbonnen spatbord dat gespoten is weer tot zijn recht kan laten komen.
    Kan het tweedehands kopen, maar ben niet zeker of dit nog wel goed te krijgen is binnen een redelijk budget.

verf eraf? : verfafbijt gebruiken en lichtjes schuren tot je door de verflaag zit,dan kom je normaal in het lakwerk van het carbon(blanke lak) die eens opschuren met fijn papier en dan terug in de blanke vernis zetten,zo is 't bij een kennis zijn gespoten voorspatbord(carbon) toch geglukt...

anders is't gewoon schuren en vernis derover eh

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Atmozphere
      verf eraf? : verfafbijt gebruiken en lichtjes schuren tot je door de verflaag zit,dan kom je normaal in het lakwerk van het carbon(blanke lak) die eens opschuren met fijn papier en dan terug in de blanke vernis zetten,zo is 't bij een kennis zijn gespoten voorspatbord(carbon) toch geglukt...

anders is't gewoon schuren en vernis derover eh
      Super!! Ik moest gewoon weten of decappe de carbonne niet doet borrelen ofzo LOL. Je weet maar nooit. gebruik je gewoon verfafbijtproduct uit doe het zelver?

Grappig dat dit blijbaar nog gebeurt. Wie spuit nu in hemelsnaam carbonne?

Comment

hij had ook een mille maar een R en die eerste eigenaar vond een rood(oranje) spatbord mooier,koop dan gewoon een rood ervoor (vind ik toch) ma ge moet da nie overdreven gebruiken die verfafbijt,gewoon laag voor laag eraf halen

da product weet ik nimer welk da da was,kwam uit den verfwinkel

Comment

Working...
        X