Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nitro oxygen system

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Nitro oxygen system

    Heb gisteren met een eigenaar van een kawasaki zl 900 a1 eliminator gesproken.Hij heeft op zijn motor een nos systeem zitten,NITRO OXYGEN SYSTEM.Hierbij beweerd hij dat wanneer hij het systeem zou in orde brengen,wat nu nog niet het geval is,de motor die al 165 pk zou hebben er nog eens 70 pk bovenop zou krijgen door een simpele druk op een knop.Ondertussen heb ik wel vernomen dat dit systeem bestaat maar ik kan maar moeilijk geloven dat er maar liefst 70 pk's extra bijkomen.Weet iemand hier meer over??? ????
    [font=Comic Sans MS][/font]

  • #2
    Moet eens bij www.uponone.com gaan kijken bij videos en dan everything else. Daar staat e filmke van ne vmax met nos, weet nie hoeveel je wint hierdoor ma tis in ieder geval zeer veel.
    Suzuki rules
    “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

    Comment


    • #3
      Bij tecno bike hier in wilrijk kan je da laten steken maar hij doet da ni op alle moto's, vooral v-max en op nen haya ook geloof ik! Die mens( den Benny) kan echt overal aangeraken, tis dan ook een " moto morfose shop" ! info op www.tecno-bike.com
      R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
      maar hou het daar wel proper he mannen.
      Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P

      make choises and don't look back

      Comment


      • #4
        Dat van die PK's kan wel kloppen, wel duur en niet zo goed voor je klepkes, krukas en dergelijke...

        Comment


        • #5
          hehe, als he iets teveel druk steekt op uw lachgas dan kunt ge uwen lach echt niet meer inhouden

          (de klepkes endergelijke ook niet meer helaas)
          tis altijd ombouwtijd ....

          Comment


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door niekes
            Heb gisteren met een eigenaar van een kawasaki zl 900 a1 eliminator gesproken.Hij heeft op zijn motor een nos systeem zitten,NITRO OXYGEN SYSTEM.Hierbij beweerd hij dat wanneer hij het systeem zou in orde brengen,wat nu nog niet het geval is,de motor die al 165 pk zou hebben er nog eens 70 pk bovenop zou krijgen door een simpele druk op een knop.Ondertussen heb ik wel vernomen dat dit systeem bestaat maar ik kan maar moeilijk geloven dat er maar liefst 70 pk's extra bijkomen.Weet iemand hier meer over??? ????
            Kijk hier eens. http://www.holley.com/nosnitrous/index.html

            Comment


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Benni
              NOS systemen zijn er in allerlei varianten, met betreffende pk winsten. Je hebt verschillende soorten 'jets' en naargelang de diameter een andere vermogenswinst. Je hebt er ook van 25pk,50pk,...
              Het spreekt natuurlijk voor zich dat op een 500cc blok geen 75pk jet hoort, op een haya daarentegen .
              Het enige nadeel aan NOS is, het te frequent gebruiken van de rijder. Op deze manier kan de cilinder niet goed afkoelen tegen dat de tweede shot eraan komt. Resultaat: MELTDOWN
              Als je prijs/pk verhouding bekijkt is dit de goedkoopste manier om je vermogen op te krikken.

              Misschien plaats ik er ook wel eentje op m'n 2 takt

              Mvg

              Comment


              • #8
                Misschien plaats ik er ook wel eentje op m'n 2 takt

                Mvg[/QUOTE]op 2 taktje?? wel ik reed vroeger op alcool, is goedkoper en gaat ook rap (alleen kost dat dan weer veel aan cilinders

                enkele drupjes ether helpt ook, alleen ploft het blokje wel rap
                tis altijd ombouwtijd ....

                Comment


                • #9
                  ik heb gelezen dat dat ongeveer 60 pk toch is da ge meer krijgt
                  bij nen auto ma da zal wel bijna het zelfde zen zeker
                  hebt gij een injectie systeem of carburator
                  ik denk da da ook verschilt.

                  Comment


                  • #10
                    zeg ma komt uwe motor zo al ni omhoog mee zen voor wiel wa gade doen mee
                    nos ,achteroverslaan

                    Comment


                    • #11
                      en da met da alcohol dan kunt eigenlijk best uw compressie verhogen dan gade pas gaan hoger octaan verbrand sneller dus meer compressie nodig

                      Comment


                      • #12
                        en hehe die hayabussa die gaat toch al als een laagvlieger ik zo een kracht nog niet tusse men bene gehad ik rijd nu 125cc 2takt ik ben nog jong daarmee
                        (aprilia redrose) gaat wel goe voor ne 125cc ze
                        en ik ben ook nog ma lerent mechanieker dus ik kan wel soms iets fout zegge
                        ge moogt me daarop wijzen zenne.

                        Comment


                        • #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door janchopperman
                          en da met da alcohol dan kunt eigenlijk best uw compressie verhogen dan gade pas gaan hoger octaan verbrand sneller dus meer compressie nodig
                          Hoger octaan verbrand minder snel en heeft daarom een hogere compressie nodig (kijk maar naar een dieselmotor)

                          Comment


                          • #14
                            [quote="Benni"]Hoger octaan verbrand minder snel en heeft daarom een hogere compressie nodig (kijk maar naar een dieselmotor) ]

                            hehe ik heb al iets fout gezegt het is goe dat ge het zegt
                            dan leer ik weer wat

                            ik zit dan ook nog maar int eerste jaar
                            heb eigenlijk alleen een beetje ervaring met 2takt
                            ik heb veel brommers kapot gedaan in men brommer tijd
                            en uit men foute geleert sinds ik naar school ga begrijp ik het nu wel beter(avondschool)

                            Comment


                            • #15
                              [quote="Benni"]Hoger octaan verbrand minder snel en heeft daarom een hogere compressie nodig (kijk maar naar een dieselmotor) ]de klopvastheid van diesel zit em niet in de octaan,dit komt omdat het een minder zuivere brandstof is dan benzine,die enkel door voldoende opwarming ontbrand ,het is wel zo dat een diesel een veel hogere compressieverhouding heeft om de benodigde temp.te krijgen.gemiddeld is dit voor diesel 25/1 en bij benzine 10/1
                              --->> yam

                              Comment

                              Working...
                              X