Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kontje vernieuwen op een gsxr 750

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• kontje vernieuwen op een gsxr 750

Kan iemand mij zeggen of het gemakkelijk is om de kont van een gsxr 750 srad van 1997 te vernieuwen naar een kontje vann model 2000 of nog jonger. Misschien heeft iemand onder jullie ervaring met kontjes ombouwen.

Oorspronkelijk geplaatst door witte
    Kan iemand mij zeggen of het gemakkelijk is om de kont van een gsxr 750 srad van 1997 te vernieuwen naar een kontje vann model 2000 of nog jonger. Misschien heeft iemand onder jullie ervaring met kontjes ombouwen.
    Hey
    Kheb wel geen ervaring met (motor)kontjes ombouwen maar kheb ook SRAD750 :d wel '98 en ik twijfel wel of een kontje van 2000 of jonger wel mooi zal zijn omdat de SRAD uit '97(en'98) nogal redelijk breed gebouwd is en daar dan zo'n scherp kontje op .Maar smaken verschillen hé :d Maar als het je ooit lukt wil ik wel het resultaat zien :d , kan eigelijk ook wel supervriet zijn mss:d

*Slukes*

Comment

moet je eerst eens naar motorwinkels gaan die 2de handsen verkopen, en goed letten op de bevestingingspunten of die ongeveer overeenkomen, zoniet heb je hopen werk
      Oprichter 2fast4u 2004
      #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
      hoe gekker hoe liever
      -------------------------------------------

Comment

Working...
      X