Mededeling

Collapse
No announcement yet.

gsxr 750 2004

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• gsxr 750 2004

weet iemand hoe je het witte lichte om te schakelen kan instellen bij de gsxr 750 model 2004
    I never drive fasther then my guardian angel can fly

stevek4 -->the ghost

Oorspronkelijk geplaatst door stevek4
    weet iemand hoe je het witte lichte om te schakelen kan instellen bij de gsxr 750 model 2004
    Wat bedoel je? Kheb model '98

Comment

hij bedoeld, het witte lampje dat aangaat als je moet doorschakelen naar een hogere versnelling.
      wel 'k heb er geen gedacht van of dat wel in te stellen valt...
      zou je eens bij je dealer moeten vragen denk ik.
      waarom? stoort het?
      Oprichter 2fast4u 2004
      #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
      hoe gekker hoe liever
      -------------------------------------------

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RunnerX
        hij bedoeld, het witte lampje dat aangaat als je moet doorschakelen naar een hogere versnelling.
        wel 'k heb er geen gedacht van of dat wel in te stellen valt...
        zou je eens bij je dealer moeten vragen denk ik.
        waarom? stoort het?
        Thx heb ik dus niet hehe :P

@Stevek4 : Tgaat waarschijnlijk veel te vlug branden haha

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stevek4
          - Contact opzetten
          - Knopke onder de digitale display tijdje indrukken tot wit lichtje gaat branden
          - Paar keer op knopke drukken tot gewenste toerental ingesteld is (ge ziet de teller verder draaien dan)

thats it. ma denk er aan da ge da elkes keer opnieuw moe instellen als ge contact opzet (klote systeem eigenlijk), dus waarschijnlijk gebruikte da toch nie

Comment

Inderdaad,dat gebruikte toch niet.wie gaat er nu naar da schakellampke kijken als ge op de baan moet letten.Hem dat van mij nog niet gebruikt en ben dat ook niet van zin.Schakelen moet op gehoor en gevoel gebeuren.Is misschien is tof voor 1 keer .
            [font=Comic Sans MS][/font]

Comment

da is eigenlijk voor circuit gebruik,als ge daar met een paar motos bijeen hangt dan hoort ge soms uw eigen motor nie meer en ook voor lange afstandsraces word dit gebruikt,schakelmoment word dan vroeger in gesteld om de motor te sparen.Om de motor in te rijden zou de dit ook kunnen gebruiken

Comment

bedank voor jullie hulp het is gelukt en ja het is klote je moet het telkens terug aanzetten nogmaals bedankt
                I never drive fasther then my guardian angel can fly

stevek4 -->the ghost

Comment

Working...
                X