weet iemand hoe je het witte lichte om te schakelen kan instellen bij de gsxr 750 model 2004
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
gsxr 750 2004
Collapse
X
-
hij bedoeld, het witte lampje dat aangaat als je moet doorschakelen naar een hogere versnelling.
wel 'k heb er geen gedacht van of dat wel in te stellen valt...
zou je eens bij je dealer moeten vragen denk ik.
waarom? stoort het?Oprichter 2fast4u 2004
#From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@
-------------------------------------------
hoe gekker hoe liever
-------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RunnerXhij bedoeld, het witte lampje dat aangaat als je moet doorschakelen naar een hogere versnelling.
wel 'k heb er geen gedacht van of dat wel in te stellen valt...
zou je eens bij je dealer moeten vragen denk ik.
waarom? stoort het?heb ik dus niet hehe :P
@Stevek4 : Tgaat waarschijnlijk veel te vlug brandenhaha
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevek4weet iemand hoe je het witte lichte om te schakelen kan instellen bij de gsxr 750 model 2004
- Knopke onder de digitale display tijdje indrukken tot wit lichtje gaat branden
- Paar keer op knopke drukken tot gewenste toerental ingesteld is (ge ziet de teller verder draaien dan)
thats it. ma denk er aan da ge da elkes keer opnieuw moe instellen als ge contact opzet (klote systeem eigenlijk), dus waarschijnlijk gebruikte da toch nie
Comment
-
da is eigenlijk voor circuit gebruik,als ge daar met een paar motos bijeen hangt dan hoort ge soms uw eigen motor nie meeren ook voor lange afstandsraces word dit gebruikt,schakelmoment word dan vroeger in gesteld om de motor te sparen.Om de motor in te rijden zou de dit ook kunnen gebruiken
Comment
Comment