Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

band voor mijn sv 1000s

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • band voor mijn sv 1000s

    ik heb dus ne sv1000s maar ik doe elke dag min 150 km.
    om naar mijn werk te rijden en terug.
    ne heb ik michelin pilot sport steken dat zit er orgineel op
    maar we zijn 7000 km verder en die band is in het midden versleten
    vroeger reed ik met ne fireblade en deed toch 10000 a 13000 km bridgestone
    bt 020. omdat de winter voor de deur staat wil ik toch iets steken dat me door de winter kan brengen. dan zet ik toch terug ne zachter om te gaan rijden in de ardennen.
    wat zouden jullie aanraden???
    ps.
    ik haat mensen die zagen over nachtlawaai
    leve de vliegers die het nachts komen want ik anders geen werk meer

  • #2
    bridgestone bt 020 is een heel goede band,heeft ook veel grip bij koud weer,wat in de winter toch wel belangrijk is.Een harde band steken zou ik niet doen,juist in verband met de grip bij koude temperatuur,beter een beetje vlugger een nieuwe band dan tegen de grond te gaan wegens te weinig grip.10000 a 12000km met een bt 020 is redelijk veel,zelf doe ik er maar 6 a 7000km mee,wel vooral in de ardennen.

    Comment


    • #3
      Ik heb er nu 7500 km opzitten met de bt020 maar was er niet zo content van bij nat weer. Ik heb nu juist de BT014 gestoken en ook voor een zeer goede prijs gekregen binnen een paar maandjes kan ik u hier mijn mening van geven :biggrin:

      Comment


      • #4
        ik heb op de sv pirelli diablo liggen ,ik ben hier wel tevreden over. ik rijd bijna dagelijks met de motor woon werk ,plezier +circuitdagen .de achterband gaat +-6500 km mee de voorb ong 12000 km .en ze presteren ook goed in de regen

        Comment


        • #5
          Vind da gij wreed veel km doet mee nen pilot sport.
          [font=Comic Sans MS][/font]

          Comment


          • #6
            Jongens toch...

            Als je veel grip wilt, zal je band rapper slijten.

            GEef eens wa meer geld uit aan banden, dan heb je wat meer marge. Doro geld uit te sparen en van die tourbanden te steken, loop je de kans bij slecht weer vlugger onderuit te gaan.

            Ik deed met Pilot Sport 4200Km

            Nu rij ik met Pilot Power en dat is zowel bij droog, nat en koud wegdek de beste band die ik al heb gehad. Ik doe er 6500km mee.

            GreetZ

            Comment


            • #7
              ik rij op mijne fzr600r . heb de luxe van reserve velgjes te hebben . op ene stel banden de pirelli dianlo liggen . een band die ergens nog slijtvast is en zeer goed grip bied in de regen . en op andere velgjes dunlop d208 gp . ziekelijke bandjes slijten wel blijkbaar ernom hard en hebben omzeggens geen profiel dus als het nat wordt moet je voorzichtig rijden . op zijkanten heeft een d208gp omzeggens geen profiel dus moet je niet gaan denken aan diep insturen als het nat wordt . heeft me op mijn rgt indertijd een schuiver gekost . auqaplannage is iets wat niets zoals het gelijdelijk aan overschreiden van je band vooraf "waarschuwt" dat ze gaat uitbreken . auqaplannage treedt echt wel heel erg plotseling op en is bijna nie meer te corrigeren . zeker niet als je al aan het uitsturen bent en dus het gas der terug vol op gezet hebt nu ja hoe dom moet je zijn om in de regen zulke rijstijl te willen toepassen . achja ik was nog onervaren en te speels zeker ? anyway , jouw raad ik pirelli diablo aan . volgens mijn bandenverdeler was het zelfs slim om als je toch graag speelt in de regen om iets bredere achterband te monteren . kheb nu achterband . loopt net niet tegen kettingkast aan
              dus das zowathet maximum als je wil weten hoeveel dat is kan ik wel effe naar buiten gaan om te kijken . het rijdt lekker in de regen en het heeft bij mijn weten geen z'n grote invloed op mijn brandstofverbruik . wat sowieso iets boven gemiddelde ligt . mede dankzij een korte vertanding . denk op standaard vertanding dat bredere band te voelen is in acceleratie en brandstof verbruik en zelfs in topsnelheid . maarja je grip is groter :cool
              1 weekend bevat voor mij 36 werk uur
              een 50cc bevat voor mij 16pk
              life is adrenaline
              burn your rubber not your soul
              geert , nick ,sharah in fukking loving memory

              Comment

              Working...
              X