Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tlr terug binnen...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• tlr terug binnen...

jaja jullie lezen het goed: juist nen nieuwen blok eronder en onzen tlr is terug in de garage... Nu blijkt dat de injectie pomp ni goe meer is, dus gaan ze er een ander insteken, tis te hopen da het dan allemaal opgelost is he
    Waarschijnlijk is het door die pomp da onze motor kapot gegaan is, dus tlr's opgelet hiervoor he!
    En dan nog een vraagske : een produkt da ge bij uw olie ( of uwe naft) kapt voor extra smering ( genre motor-up e.d.)kan da kwaad voor ne moto of heeft da geen enkel nut?
    Met mijn sv is alles nog tip-top zenne

greetz kiki
    R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
    maar hou het daar wel proper he mannen.
    Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P

make choises and don't look back

ai das spijtig het is te hopen dat hem na deze keer terug tip top in orde is he.
    Van die motor-up en Noz in busjes ken ik niks, ik heb altijd gedacht dat het geen verschil zou maken dan tank ik liever gewoon 98 ipv 95 volgens mij maakt dat nog het meeste verschil als je een goede sportieve :biggrin: rijstijl hebt

Comment

ja da heeft em wel

Comment

Blijf van die olieadditieven zo ver mogelijk weg!! In de meeste motoren draait de versnellingsbak in de zelfde olie als van het blok, zo'n additieven zorgen dat de koppelingsplaten slippen (ook als ze niet moeten slippen)
        Dus, laat maar zo.

Een benzineadditief kan volgens mij geen kwaad, het nut ben ik momenteel zelf aan het testen)
        tis altijd ombouwtijd ....

Comment

tis voor in de benzine da we zoude gebruiken,dus laat is weten of da een verschil maakt als ge wilt!

Comment

Working...
          X