Mededeling

Collapse
No announcement yet.

camera mounting

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• camera mounting

heeft er iemand al zon zelfbouwprojectjen achter de rug?
    wil namelijk op goedkope manier menne cam op den bike placeren...
    iets in dezen aard...

Dit werd al eens eerder besproken, kijk hier maar eens: http://www.2fast4u.be/forums/showthread.php?t=572

Comment

[font=Comic Sans MS]...sorry [/font]

Comment

Nee nee, ge moet u voor niets verontschuldigen. Ik wou u gewoon naar daar verwijzen omdat daar een paar interessante zaken in staan. Ben namelijk ook geïnteresseerd in hetgeen waarover jij je vraag stelde.

Comment

ewel was al zon prototypeken aant bouwen, 6mm boutje met brede schroefdraad

vo de cam op het stuur te monteren, mor heb bij het testen nogal wa schokken
          in mn beeld.. mischien te oude camera
          checkitout: http://users.skynet.be/fa624140/Untitled.WMV

Comment

De schokken komen van uw stuur.
            Best monteren op de tank, die is beter afgeveerd.
            Okinawa Goyu Ryu

[font=Verdana]To search for the old is to understand the new.[/font]

The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.

Comment

Zal ook wel wat wind vangen, misschien niet zo geschikt voor hoge snelheid. Ik had mijne camera op de tank geplaatst achter mijn scherm, zonder schokken en getest aan 210 km/h, geen probleem.

Comment

k'Was verleden week in de ardennen gaan rijden,daar was een Hollander bij en die had zijn camera in de tanktas zitten en een externe lens op zen cardinage geplakt met velcro,ik heb een stukje gezien dat hij opgenomen had en dat was van goede kwaliteit.De lens was zo een 7cm lang en 2cm in diameter,vraag me hier nu ook niet meer over want ik heb daar verder niet bij stil gestaan omdat ik geen camera heb,maar het werkte wel degelijk.Als je wat zoekt zal je zo wel iets vinden denk ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Benni
                  k'Was verleden week in de ardennen gaan rijden,daar was een Hollander bij en die had zijn camera in de tanktas zitten en een externe lens op zen cardinage geplakt met velcro,ik heb een stukje gezien dat hij opgenomen had en dat was van goede kwaliteit.De lens was zo een 7cm lang en 2cm in diameter,vraag me hier nu ook niet meer over want ik heb daar verder niet bij stil gestaan omdat ik geen camera heb,maar het werkte wel degelijk.Als je wat zoekt zal je zo wel iets vinden denk ik.
                  Als het frank was: bulletcam
                  tis altijd ombouwtijd ....

Comment

Working...
                  X