Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Linkse draad

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Linkse draad

Ik heb 2 plaatjes gemaakt om mijn voetsteunen meer naar achteren te zetten.

Nu heb ik ook een langer staafje nodig voor mijn schakelpookje. Probleem is dat daar langs de ene kant rechtse an langs de andere kant linkse draad op zit. Ikzelf heb geen materiaal om linkse draad te trekken.

Iemand die mij kan helpen?

Staafje zelf heb ik al en is 21cm lang en M6.

GreetZ,

Peet

mss gewoon eens in een garage binnenstappen, zal de snelste en makkelijkste oplossing zijn, kost je hooguit 20 pleuros
    tis altijd ombouwtijd ....

Comment

is t dan ni simpeler om dat originele , te korte, schakelppookje te verlengen?

Dan heb je gewoon een M6 buske nodig en een stukske draadstang van 6 mm met gewone rechtse draad. Met een buske hoef je ni te sukkelen met die linkse draad en kan je de lengte exact afregelen...

Comment

op een "gewone" baanfiets doe je dat zeker, op een chopper zoals die van intruder past dat al iets minder. Het oog wil ook wat he

Comment

bij central auto op de noorderlaan (Antwerpen ) hebben ze bijna alle bouten en moeren ben daar ook al geweest .
          keep on riding :biggrin:

Comment

Ik heb voorlopig een verlengde moer op het staaje gedraaid met daarop een stukje M6. Voorlopig werkt dit, tot ik materiaal heb om linkse draad te trekken.

GReetZ

Comment

even draaierij binnen stappen linkse draad is door een beetje behendig draaier zo gesneden . jammer dat onze school bezig is met verbouwingen en daardoor geen draaibanken meer hebben die funtioner anders had ik het zo voor je gesneden maar kost je bij goede draaier meschien 20€ ofzo en het is gebeurdt als je in w-v woont kan ik je wel enkele adreseen doorspelen
              1 weekend bevat voor mij 36 werk uur
              een 50cc bevat voor mij 16pk
              life is adrenaline
              burn your rubber not your soul
              geert , nick ,sharah in fukking loving memory

Comment

ff off topic: West_fleut? van waar??

Comment

bij elke zich zelf respecterende mat. dealer (imesh, wurht, baudoin,...(als het goed geschreven is weet ik wel niet)) koop je dit toch gewoon en is niet eens zo kostelijk hoor moet zelfs geen set kopen kunt ze meestal gewoon per stuk kopen en je zal nog kunnen kiezen tussen machine of gewone handtap wat er dan meestal 3 zijn maar dan moet je wel kunnen tappen met de hand wat daar is een specale volgorde en werkwijze voor om dat te doen.
                  bandit 4 ever and ever
                  MZ mastiff keeps them all on a safe distance

Comment

Leuk om dat te lezen.
                    Ik ben alvast een aantal zaken hier in het Gentse binnengeweest op zoek naar een draadkussen voor M6 linkse draad en heb totnutoe nog NIKS gevonden.

GReetz

Oorspronkelijk geplaatst door TUNY
                    bij elke zich zelf respecterende mat. dealer (imesh, wurht, baudoin,...(als het goed geschreven is weet ik wel niet)) koop je dit toch gewoon en is niet eens zo kostelijk hoor moet zelfs geen set kopen kunt ze meestal gewoon per stuk kopen en je zal nog kunnen kiezen tussen machine of gewone handtap wat er dan meestal 3 zijn maar dan moet je wel kunnen tappen met de hand wat daar is een specale volgorde en werkwijze voor om dat te doen.

Comment

Dit is bijna altijd op bestelling.

Oorspronkelijk geplaatst door Peet
                      Leuk om dat te lezen.
                      Ik ben alvast een aantal zaken hier in het Gentse binnengeweest op zoek naar een draadkussen voor M6 linkse draad en heb totnutoe nog NIKS gevonden.

GReetz
                      Werken is leuk, werken is heerlijk en fijn. Laat genoeg over voor al je leuke collega's.

Comment

Hoe lang kan je wachten? Anders laat ik wel een volledig nieuw staafje maken.
                        Grts, Erik

Comment

Het staafje, is geen probleem. Desnoods laat ik er wel linkse draad op draaien op een draaibank.

MAar ik wil een draadkussen M6 linkse draad, zodat ik dat in de toekomst nog een keer zelf kan trekken.

GReetZ

Comment

http://www.2fast4u.be/forums/showthread.php?t=257

Bij fabory hebben ze dat normaal gezien!!!
                            [font=Arial Black]Gixxer-Rules [/font]

Comment

Working...
                            X