Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

specialisten op gebied van afstellen motor..??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • specialisten op gebied van afstellen motor..??

    Wie kan me zeggen waar er bij ons in het Belgenlandje echte specialisten zitten op gebied van afstellen van de carburatoren en specifieker de carburatoren van mijn Fireblade ???
    Ik zoek zo'n specialist daar dit toch een niet zo simpele materie is en ik mijn Fireblade eens wil verwennen.
    Graag had ik ook een idee wat dit zoal kan kosten.
    Eéntje met een testbank zou misschien ook wel leuk zijn...

    Woon zelf omgeving Antwerpen.
    Groetjes,
    Johnny.

  • #2
    In zolder zit er ne goeie,ma das wa ver voor u denk ik.
    De mijne was voor ong. 250euro gedaan,maar dit zal wel een beetje van het type afhangen.Laat u zeker geen geld uit de zakken kloppen door mannen zonder testbank,want daarzonder kunt ge eigenlijk geen fijnafstelling doen
    --->> yam

    Comment


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door herbaliser
      In zolder zit er ne goeie,ma das wa ver voor u denk ik.
      De mijne was voor ong. 250euro gedaan,maar dit zal wel een beetje van het type afhangen.Laat u zeker geen geld uit de zakken kloppen door mannen zonder testbank,want daarzonder kunt ge eigenlijk geen fijnafstelling doen
      'k heb ook nog al gehoord dat die goed is(van TUNY).
      in hasselt zit er ook wel ene met een testbank: Grauls
      welke winkel da in zolder was weet'k nietmeer

      [font=Times New Roman]"'k heb even de titel aangepast voor het iets duidelijker te maken, en zo kunnen we achteraf alles makkelijker terugvinden[/font]
      Oprichter 2fast4u 2004
      #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

      -------------------------------------------
      hoe gekker hoe liever
      -------------------------------------------

      Comment


      • #4
        raemakers motoren,maar hij is beter gekend als lange ber,is de man die voor Grauls de opleiding motortechniek gaf in hasselt
        --->> yam

        Comment


        • #5
          Een vrij bekende , zelfs in het racecirquit is Dholda in moerzeke( tusse hamme en dendermonde), van uit antwerpen ongeveer 45 min.

          Grtz
          The only thing that can beat you, is you're own fear

          Comment


          • #6
            Hoi jongens,
            bedankt allemaal al voor jullie reakties, ik ben nieuw hier op het forum en rijdt nog maar ongeveer 2 jaar met een blade van '93 een sc28, en persoonlijk vindt ik hem een beetje aan de luie kant, draaid ie niet echt zuiver en start hij de laatste tijd erg slecht sinds het wat kouder geworden is.
            Moerzeke is inderdaad niet onoverkomelijk ver, kan je het afstellen zelf meemaken en de rollenbanktest ???
            Oja, mijn blade is voorzien van een dyno-jet kit, ik moet dat best wel vermelden zeker?
            Johnny.

            Comment


            • #7
              Uhm of je er bij mag en kan zijn durf ik niet met zekerheid te bevestigen, dat van je dynojet kun je idd best vermelden,ze gaan het zowiezo wel merken als ze sleutelen,maar toch best ff zeggen.
              In elk geval succes,hier heb je hun gegevens.Vragen staat vrij.
              Burgemeester Lemmensstraat 14-16
              9220 Moerzeke
              Tel 052/47 77 44
              Fax 052/47 60 20

              Hun website www.dholda.be


              Grtzz










              The only thing that can beat you, is you're own fear

              Comment


              • #8
                Hoi vrienden,

                heb D'Holda ondertussen reeds ge-emailed en antwoord gekregen, synchroniseren van de carburatoren en afstellen op de testbank zou 150€ kosten, er bij blijven bij de motorfiets kan niet daar deze daar een volle dag moet blijven.....kweet niet of ik hem wel zolang ga kunnen missen snif, snif.
                Zal maar een afspraak maken zekers, zodra ik een gaatje in mijn agenda vindt.
                Johnny.

                Comment


                • #9
                  vraag die mannen van d'holda direct maar eens wat je allemaal kan tunen aan dat ding, zij zijn nl DE referentie als het op honda tunen aankomt!!(als ik me niet vergis waren zij de huistuners van daemen vroeger)
                  tis altijd ombouwtijd ....

                  Comment


                  • #10
                    ik denk dat afstellen ook wel een goede beslissing is . ik ga mijn TL ook een van dees bij raemakers binnendoen(alle toch eens bellen voor ene datum).
                    “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”[font=Century Gothic][/font]

                    Comment


                    • #11
                      begin al maar met nen run en ne blueprint,als je dan een pc,filter en open uitlaat steekt haal je met een goeie afstelling het meeste winst voor weinig geld
                      nokkenas en motortunen gaat veel geld kosten om dat beetje winst, je kan 'm beter onderin beter laten op pakken en de dippen eruit werken rond 't middengebied

                      den bob(grauls in hasselt) is nen hele bekwame,heb der zelf les van gehad,van mark raemaekers ook(ber zenne zoon) zijn beiden ook goedkoop,doe mijn onderhoud altijd bij bob(wel zelf dan )

                      Comment


                      • #12
                        ik vind wim moters in lotenhulle een zeer bekwame afsteller ... hij heeft reeds paar van onze moterfiesten afgesteldt . en altijd met zeer goeie resultaten . mijn vader zijn gsr750r van 1998 haalt 132pk op achterwiel dat klinkt voor sommige hier niet zo erg maar geloof me das voor gsx750r meeeeeeeeeeeeeer dan genoeg
                        1 weekend bevat voor mij 36 werk uur
                        een 50cc bevat voor mij 16pk
                        life is adrenaline
                        burn your rubber not your soul
                        geert , nick ,sharah in fukking loving memory

                        Comment


                        • #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door gonzales
                          mijn vader zijn gsr750r van 1998 haalt 132pk op achterwiel dat klinkt voor sommige hier niet zo erg maar geloof me das voor gsx750r meeeeeeeeeeeeeer dan genoeg
                          Klinkt als muziek in mn oren ,maar meer dan 132pk zou toch nog beter klinken zè op de mijne (ook van '98)

                          Comment


                          • #14
                            en hoeveel pk had ie voor de afstelling ?

                            as je geen vergelijking hebt met ervoor weet je ni hoeveel pk ie echt heeft
                            want is de bank goed afgesteld ?
                            was er geen slip ?
                            heb je een kit laten plaatsen ?
                            als ie standaard 135 pk op motor heeft zal het met alleen afstellen zeker ni zoveel op achterwiel worden ze
                            yzf 1000 RR 'red devil'

                            Comment


                            • #15
                              ga anders eens naar motochop Wheelies
                              Die zit ergens in Burgt
                              Het juiste adres ben ik momenteel kwijt
                              maar dat zou een van de beste technickers in omstreken zijn
                              www.hayabusaclubbelgie.be


                              Comment

                              Working...
                              X