Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kuipschade herstellen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• kuipschade herstellen

Een tijdje geleden heb ik een schuivertje gemaakt en nu wil mijn kuip van de gsx-F laten herstellen. Ik ben die krassen nl stillekesaan beu gezien .

Ik heb gehoord dat een goede carrossier krassen kan herstellen (spuiten die ook ?)

Vraag is nu: heeft er iemand ervaring met ene in de buurt van Leuven, of in Limburg, dat is ook goed.

Ik heb hier nl geen enkele ervaring in...
    [font=Franklin Gothic Medium]Only a Biker knows why a dog sticks his head out of a car window[/font]

Frakke,

Ne goede carrossier kan alles, plamuren,schuren en spuiten.
    Zelfs nen kromme auto terug rechten.

Het toeval wilt dat ik al een 3 jaar bezig ben met carrosserie. T'is wel als hobby dus ben geen zelfstandige. Ben wel van temse dus dat is wat uit uwe weg hé.

Grtz

Oorspronkelijk geplaatst door frakke
    Een tijdje geleden heb ik een schuivertje gemaakt en nu wil mijn kuip van de gsx-F laten herstellen. Ik ben die krassen nl stillekesaan beu gezien .

Ik heb gehoord dat een goede carrossier krassen kan herstellen (spuiten die ook ?)

Vraag is nu: heeft er iemand ervaring met ene in de buurt van Leuven, of in Limburg, dat is ook goed.

Comment

ik ken iemand die al een onderkuip voor Paco heeft gemaakt.
      zie http://www.2fast4u.be/forums/showthread.php?t=420

Oorspronkelijk geplaatst door frakke

I'm not speeding, I'm qualifying!!!
      - When we ride on our enemies -

Comment

criz, merci voor de reactie. Maar ik zoek iemand die het "officieel" kan doen. kwestie van een papierke te hebben voor de belastingen.
        [font=Franklin Gothic Medium]Only a Biker knows why a dog sticks his head out of a car window[/font]

Comment

Working...
        X