Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Stickers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Stickers

Hallo,

Ik wou jullie allemaal even iets melden.
    Mijn Pa die werkt in de reclame en belettering.

Als er leden zijn die hun nicknaam in sticker willen hebben voor op de moto kunnen jullie dit gerust via mij bestellen.

Het enige wat je dan moet doen is mij een mailke sturen met de naam, kleur, het lettertype en vermelden of je er 1 of 2 moet hebben.

De prijs zou schommelen tussen 3,5 € en 10 € naargelang het lettertype en of je ze enkel of dubbel moet hebben.

Moesten er nog vragen zijn, mag je ze natuurlijk altijd stellen hé.
    Dan mail je maar naar ---> [email:1m63mqp6][email protected][/email:1m63mqp6]

Vele groetjes
    Vikske
    God must love stupid people, he made so many!
    Vikske per sempre !!!!!!

ben da nog van plan om onze namen op de motor te plakken maar heb nog geen idee in welke stijl.Had eerst gedacht om het gewoon "geschreven " erop te zetten maar misschien kan jij me wat voorbeelden laten zien als we iets gevonden hebben dat ons aanstaat dan regelen we dat wel verder
    [font=Comic Sans MS][/font]

Comment

Hey,

geschreven stijl gaat ook hé en de grootte bepaal je zelf dus je kan voor jezelf uitmaken waar je ze kleeft.
      Maar ik heb de mijne besteld en als je wil kan ik dan altijd eens een voorbeeld doorsturen.

Groetjes

Oorspronkelijk geplaatst door Niekes & Gitte
      ben da nog van plan om onze namen op de motor te plakken maar heb nog geen idee in welke stijl.Had eerst gedacht om het gewoon "geschreven " erop te zetten maar misschien kan jij me wat voorbeelden laten zien als we iets gevonden hebben dat ons aanstaat dan regelen we dat wel verder
      God must love stupid people, he made so many!
      Vikske per sempre !!!!!!

Comment

hey das tof had daar al aan gedacht. da komt dus goe uit kzal er is werk van maken en weet je dan wel iets te zeggen van kleur grootte en lettertype

tlr groetjes mr.white
        R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
        maar hou het daar wel proper he mannen.
        Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P

make choises and don't look back

Comment

ok stuur maar eens een voorbeeld op , niekes gitte ,schoon geschreven hé :biggrin:
          [font=Comic Sans MS][/font]

Comment

in word of photoshop enz kan je ook geschreven lettertypes kiezen... je kan ook lettertypes downloaden op het web..

Oorspronkelijk geplaatst door Niekes & Gitte
            ok stuur maar eens een voorbeeld op , niekes gitte ,schoon geschreven hé :biggrin:
            I'm not speeding, I'm qualifying!!!
            - When we ride on our enemies -

Comment

Zoiets?

[font=Monotype Corsiva]Niekes[/font][font=Monotype Corsiva] & Gitte

[font=Monotype Corsiva][/font]

[/font][/font]

Comment

yepz, op het net zijn er genoeg sites waar je die kan downen

http://www.1001freefonts.com/

Oorspronkelijk geplaatst door guido
                Zoiets?

[font=Monotype Corsiva][/font]

[/font][/font]
                I'm not speeding, I'm qualifying!!!
                - When we ride on our enemies -

Comment

Working...
                X