niet meer leverbaar
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
DIGITAAL STICKERS
Collapse
X
-
effe stickers besteld hier...
ikke gaan kijken, allemaal geen probleem...
prijs afgesproken -> 90 euro de vierkante meter (laat jullie niks wijsmaken, dit is de prijs !!!), ging weekje duren...
eerste week niks...mailen -> komt allemaal in orde...
tweede week gestopt -> komt het plots uit dat hij ze eigenlijk nie zelf maakt, maar bon, weeral komt alles in orde...
derde week -> nog niks tiens...
vierde week mail !!! -> stickers zijn klaar , kostprijs 200 euro !!!!!
nie te doen, ikke van mijne tak gemaakt, uurtje later mail, dat de prijs gezakt is naar 125 euro !!!
dit vind ik een schande van zaken doen !!! afspraak is afspraak
na rondhoren, nog van deze verhaaltjes gehoord, dus effe uitkijken moest er toch nog iemand willen bestellen hier !!!!today is a good day to race !
-
[quote="TDM"]Altijd een prijs op papier laten zetten, dan heb je geen problemen achteraf.]
just, neem geen genoegen met iemand zijn woord, want tegenwoordig betekend da ook precies niks meertoday is a good day to race !
Comment
-
EVEN RECHTZETTEN
Beste motar(s)
Hierbij is blijkbaar een misverstand ontstaan,
1)stickers die men zelf door mailt wordt door onze verdeler studio werkzaamheden doorgerekend wegens het bewerken ervan,
2)hierbij moet men ook in acht nemen dat men de afgesproken maten/folie afneemt of men riskeert een meerprijs ervan!
toch bij het bespreken ervan met onze dealer en het melden van bedreigingen via mailing van o.a deze klant ( ) waarbij ik niet op uitwijk, deze studio werkzaamheden in vermindering heeft gebracht tegen zijn zin uiteraard en zodoende op een basis bedrag van 124euro kwam! Wat wij zeer op prijs stellen in onze samen werkenden/zakelijke relatie er mee. Hierbij meld ik ook dat de afhaling van deze stickerset totaal geen verplichting was aan verbonden(vriendendienst) en steeds vrij was tot annuleren ervan wat ook gebuurt is trouwens! zodoende zie ik hierbij geen probleem in omwillen deze omstandigheden.
Hierbij melden wij ook dat wij deze stickers niet meer aanleveren (zoniet hellemaal )in deze vorm als formem/vriendendienst maar steeds met officiële bestelbon/prijsofferte in de zaak zelf voor geen problemen als deze in de wereld uit te sturen.
Zodoende mijn reactie betreft dat probleem, en we hopen uiteraard op uw/jullie begrip ervan.
Met vriendelijke groet,
Comment
Comment