Mededeling

Collapse
No announcement yet.

stickers of spuiten .

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• stickers of spuiten .

Ik zie hier dikwijls circuitmotos super mooi gespoten of gestickerd nu is mijn vraag waar laat je dit doen ? en ontwerpen ze dit of is dat de bedoeling dat je dat zelf doet ?

Initial G van hier op het forum gaat je zeker kunnen helpen met stickers.
    Spuiten zal duurder zijn.
    BOCHTENPIKKER

Comment

Wrappen kan ook altijd, hangt af wat je allemaal wil he :-)

Comment

Inderdaad, keuzes zijn eindeloos.

Ik ga zelf voor een paar bussen Motip en wat stickers van het internet.
        Omdat je bij circuitrijden toch nog altijd wel eens verassend een hoopje grind of asfalt kan tegenkomen.
        En ik ben niet meer zo geneigd om er 500 euro tegenaan te gooien om alles te laten spuiten en vernissen door een prof. spuiter.

1x heb ik eens een zo goed als perfecte moto met veel werk en €€€ tegen de vlakte gelegd. Niet erg hard, maar als dat mooie werk is wel naar de botten. Lesje is geleerd van mijn kant...
        Suzuki GSXR 750 SRAD 1998

Almeria (1'59"xx)
        Mettet (1'14"99)
        Zolder (1'51"44) 2015: (1'49"12)
        Ecuyers (2'03"94)
        Assen (2'06"68) 2015: (2'01"73)
        Croix (1'04"35)

Comment

vandaar mijne sneeuw camo
          Take care upstairs Joeri!!!!

Comment

Voor op circuit inderdaad best houden op spuitbuskes (of rollen?) en stickers als ge het vlakke wit wat beu zijt.
            ...tenzij ge iemand kent die voor ne bak bier iets leuks kan doen...maar dat kan na enig oefenen met spuitbussen misschien ook.

Proberen, is nog plezant ook.
            Tip: als je wat afplakt en een design maakt met verschillende kleuren, let dan op als je toch wil vernissen, vraag goed na of de spuitbussen compatibel zijn; ik had het ooit, ik had ijverig zitten meten om op mijn SRAD het zwart te onderbreken met een helrood "nummerbord". Alles tussen de laagjes fijn geschuurd, na de tekening erop te hebben, nog eens fijn geschuurd, mooi ...mooi...*nu wat vernis erover..PCChhh! borrel *bruis....--> alles mogen afschuren en een snelle freehand erop met wat nog in de rode bus zat (als er iemand ooit gedacht heeft "Tiens , daar hangt precies een onderbroek op de snuit van die gsx-r"...dat was de mijne)

Persoonlijk hou het de laatste tijd voor enige motodecoratie liever op stickers, ook minder ongezond voor de luchtwegen
            "Fire it up, Let the engines roll"
            Freedom over security!
            I never signed to be a good boy

Comment

bij dilly graphics bavikhove
              prachtige designs voor goede prijs

Comment

Check pm... ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stormrider Bekijk Berichten
                  (als er iemand ooit gedacht heeft "Tiens , daar hangt precies een onderbroek op de snuit van die gsx-r"...dat was de mijne)
                  Whuahahahaahaa

1) (eventueel plamuren)Schuren
                  2) Spuiten met wat motip buskes
                  3) stickers bestellen bij Initial G en plakken
                  4) racen
                  5) vallen
                  6) herhalen vanaf stap 1)

Racing is life. Anything before or after.. .. is just waiting

Comment

Moest ik de mijne enkel op circuit gebruiken zou ik de HBR kuipen http://www.hotbodiesracing.com/en/pr..._2011-14_zx10r (zelfde kuipen waar het officiële kawa SBK team meerijd) bestellen en er gewoon nog wa stickers tegen smijten
                    Never forget who helped you!
                    Never forgive who fu*ked you.
                    Doing a trackday is like "SEX", no matter what happens you'll want to hit it again..

Kawasaki GPZ500S '95 --> Kawasaki ZX-9R '98 --> Honda VTR SP1 '01 --> Suzuki GSXR 1000 '03 --> Kawasaki ZX-10R '08 --> KAWASAKI ZX-10R '11

Comment

Ik persoonlijk heb graag dat mijn moto er goed uitziet dus ik laat hem meestal spuiten 200-300€ als je een beetje rondvraagt en plak er dan een setje stickers op van bv. http://www.westickers.com/

Het spuitwerk van mijn vorige moto RC8 was 250€ en een sticker set van akrapovic was 140€ met dit als resultaat.

DSC02206.jpg

Het oog wilt ook wat dus mag het van mij iets kosten.

Nu ziet mijn R1 er zo uit omdat ik hem zo heb gekocht
                      10385416_10203472872289927_6919207479618218330_n.jpg

Maar dit is het plan bij een valpartij (hopelijk duurt dat nog lang.....)
                      endurance-team-yamaha-gmt-94_hd.jpg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eikeljanus Bekijk Berichten
                        Ik persoonlijk heb graag dat mijn moto er goed uitziet dus ik laat hem meestal spuiten 200-300€ als je een beetje rondvraagt en plak er dan een setje stickers op van bv. http://www.westickers.com/

Het spuitwerk van mijn vorige moto RC8 was 250€ en een sticker set van akrapovic was 140€ met dit als resultaat.

[ATTACH=CONFIG]8028[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]8029[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]8030[/ATTACH]

bekende R1, ken de vorige 2 eigenaren

Ik heb ook graag dat mijn moto deftig uitziet, dus als ik voor enkele duizenden euros aan extras dan mag er wel voor 250-300€ aan spuitwerk op..
                        R.I.P Marco #58
                        http://WWW.INTER-TRACK.BE[/color]

Comment

't moet in verhouding zijn natuurlijk he

een R6 '01 laten spuiten incl bestickeren, is al bijna half de waarde vd moto
                          Take care upstairs Joeri!!!!

Comment

thx voor de tips!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eikeljanus Bekijk Berichten

[ATTACH=CONFIG]8028[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]8029[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]8030[/ATTACH]

Comment

Working...
                              X