Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Open uitlaten.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Open uitlaten.

Hoi allen,

Ben Ducky,een nieuwe in dit Forum.
    Heb gelezen dat jullie naar de Nurburgring vertrekken.
    Heb ik jullie iets voornaam te vertellen.
    Een vriend van me heeft vorig jaar zijn motor in Duitsland kunnen laten staan,wegens ja....een open uitlaat.
    Een dikke boete natuurlijk heeft hij ook erbij gekregen,hij is hem pas kunnen gaan halen nadat hij zijn originiele uitlaten er terug op gezet had.

Groetjes aan allen
    sigpic

Oorspronkelijk geplaatst door Ducky
    Hoi allen,

... naar de Nurburgring vertrekken.
    ... motor in Duitsland kunnen laten staan,wegens ja....een open uitlaat.
    ... pas kunnen gaan halen nadat hij zijn originiele uitlaten er terug op gezet had.

Groetjes aan allen
    Ik heb vorige keer mijn originele potten gemonteerd, en ik denk dat ik dit jaar niet de enige zal zijn.
    Waar ben je voor? --positive thinking--

Comment

yep ik ga ook een originele uitlaat monteren.( die ik binnekort ga kopen van n vriend)

Comment

Ik ben nog aan het twijfelen. De mijne zijn CE gekeurd en heb er db killers bij en een attest, maar kweetnie goe of die mannen in germany da gaan aanvaarden

Nie echt veel zin om heel da spel er onderuit te halen, is toch wel een serieus werk

Comment

CE-gekeurde uitlaten met DB-killers en attest mag/kan geen problemen geven
          in duitsland.
          Waarvoor dient die hele handel anders voor?
          Jij hebt teminste nog een attest, ik ben het mijne kwijt...

Ride On!!
          "Alice lets play house, you be the door and i wil shut you"

Comment

Zeg een vraagje: mijn Leo Vince uitlaten zijn die toegelaten in Duitsland ?
            Okinawa Goyu Ryu

[font=Verdana]To search for the old is to understand the new.[/font]

The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.

Comment

Als ze DB-killers hebben dan zie ik er geen problemen in Koldark.
              (Ik dacht die gezien te hebben bij jouw uitlaten tijdens de paasrit???)
              "Alice lets play house, you be the door and i wil shut you"

Comment

Working...
              X