Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buell demper

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Buell demper

Yo, heb een klein vraagske betreffende ne Buell XB9SX (allé als ik me nie vergis). Ne maat van mij heeft dus zo eene en dieje is net te goei ingereden maar het probleem is dat hij een stoerder geluid wil. Maar aangezien hij geen geld heeft voor de fameuze "race kit" van Buell zelf denk hij eraan om een gaatje te laten boren zo ergens in zijne uitlaat. Is dit volledig af te raden of wat zijn de gevolgen hier eventueel van?

mvg
    Wrakke
    Twin drivers live for ever!

Oorspronkelijk geplaatst door Wrakke
    Yo, heb een klein vraagske betreffende ne Buell XB9SX (allé als ik me nie vergis). Ne maat van mij heeft dus zo eene en dieje is net te goei ingereden maar het probleem is dat hij een stoerder geluid wil. Maar aangezien hij geen geld heeft voor de fameuze "race kit" van Buell zelf denk hij eraan om een gaatje te laten boren zo ergens in zijne uitlaat. Is dit volledig af te raden of wat zijn de gevolgen hier eventueel van?

mvg
    Wrakke
    simpel, niet doen! zoek ergens achter een 2de hands dempertje voor weinig geld, je kan zelfs in buitenland zoeken als je hier niks vind.
    bij motorslopen hebben ze ook veel...
    Oprichter 2fast4u 2004
    #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
    hoe gekker hoe liever
    -------------------------------------------

Comment

Zeker geen gaatjes gaan boren in de originele uitlaat,en als hij een andere uitlaat steekt moet je toch zowiezo een andere ECM steken,gewoon zo blijven rijden tot er centjes zijn lijkt me het beste,en als hij de Buell racekit neemt blijft de garantie nog doorlopen ook.Neem ook eens een kijkje op het Buellforum daar vind je wel meer informatie.

Comment

Working...
      X