Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hulp bij aankoop LeoVince uitlaat voor Hornet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Hulp bij aankoop LeoVince uitlaat voor Hornet

Beste motorliefhebbers,

Ik heb onlangs een Honda CB 600F Hornet uit '99 gekocht. Maar zou hier graag een andere uitlaat op willen. Na wat zoekwerk is mijn besluit op de LeoVince SBK Carbon EVO2 gekomen.

Deze zal ik dus 2dehands moeten aankopen. Maar hier knelt het schoentje. Bij elke dealer ziet deze uitlaat er anders uit en ik ken er te weinig van om te weten welke goed is of welke leverancier te vertrouwen is. Misschien kunnen jullie me tips geven?

Ik hebde volgende gevonden:

http://nl.kapaza.be/antwerpen/leovince- ... 339996.htm
    Opmerking: heeft een carbon zijplaatje? En vaste db-killer?

http://www.benl.ebay.be/itm/LeoVince-Au ... 35b2735985
    Opmerking: Duitsland

http://www.benl.ebay.be/itm/AUSPUFF-LEO ... 589328cd98
    Opmerking: Duitsland

Natuurlijk ga ik liever ter plekke halen in België, maar die in Duitsland zien er gewoon beter uit... ook heb ik liefst een verwijderbare db-killer. De carbon versie heb ik genomen omdat deze niet te warm wordt voor de passagier.

Enige tips/opmerkingen?

Alvast Bedankt

Re: Hulp bij aankoop LeoVince uitlaat voor Hornet

De verkoper van kapaza is een eerlijke verkoper heb al een paar x iets gekocht bij hem en steeds top service en degelijk ingepakt Let er wel op de verkoper is geen belg maar een nederlander wat geen enkel probleem is enkel de verzending is in dit geval duurder ik dacht 25€ voor te verzenden, stuur hem maar een mailtje voor de info
    Never forget who helped you!
    Never forgive who fu*ked you.
    Doing a trackday is like "SEX", no matter what happens you'll want to hit it again..

Kawasaki GPZ500S '95 --> Kawasaki ZX-9R '98 --> Honda VTR SP1 '01 --> Suzuki GSXR 1000 '03 --> Kawasaki ZX-10R '08 --> KAWASAKI ZX-10R '11

Comment

Beide Duitse uitlaten zijn nieuw,dus logisch dat ze er beter uit zien en iets duurder zijn.
      Ik zou bij beide prijs vragen voor verzendkosten en de goedkoopste kiezen.
      Ze hebben alle twee goede waarderingen,dus als je met paypal betaald heb je eigenlijk geen risico.
      BOCHTENPIKKER

Comment

Dekkermotorparts zit inderdaad in Nederland, super vriendelijke kerel en goede service. Ik heb daar ook al een paar keer iets gekocht.
        Je kan het laten opsturen maar je kan het ook gewoon zelf gaan ophalen in Hapert Nederland, net voorbij de grens in Poppel (Turnhout)
        Niet alles wat hij in de aanbieding heeft, staat op internet dus gewoon een mailtje sturen met wat je zoekt en je krijgt redelijk snel een antwoord.
        The Garage
        Ducati Hypermotard 950
        Ducati V4 circuit

Comment

Working...
        X