Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe een uitlaat kiezen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe een uitlaat kiezen?

Ik vroeg me eigenlijk af waar jullie het meest belang aan hechten als jullie een uitlaat kiezen voor jullie motor.
    Gaan jullie gewoon af op gevoel of op kennissen met dezelfde motor en uitlaat of gewoon op de schoonheid van de uitlaat?
    Ik wil vooral een schonere klank uit mijne pot horen blazen maar in de winkel staat hij in een rek hé

Hoe een uitlaat kiezen?

Goh, leovince uitlaten maken altijd een mooi geluid, zijn goedkoop, zien er mooi uit en zijn zeer degelijke kwaliteit. Maar er zijn natuurlijk nog genoeg andere merken als de looks van een leovince je niet aanstaan :-)
    Visit www.KGLracing.com for all your quality bike-parts! And don't forget to Like our fanpage on Facebook!

Comment

Re: Hoe een uitlaat kiezen?

geluid, looks en prijs
      maar geluid vind ik toch het belangrijkste
      Harley rijden is als een sprookje... Hans en grietje strooiden ook spullen om de weg naar huis te vinden

Comment

op youtube vind ge ook dikwijls filmkes van manne met een andere uitlaat.
        toegegeven het geluid is niet altijd super maar sommige slagen er goed in om het geluid degelijk op te nemen.
        If u see one light appear in your rearvieuw mirror, get the f**k out of the way

Honda CB600 Hornet 2006

Comment

Prestaties

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BenjaminDG
            Prestaties
            i.c.m. powercommander neem ik aan dan, enkel een uitlaatje gaat bijna niets doen
            Harley rijden is als een sprookje... Hans en grietje strooiden ook spullen om de weg naar huis te vinden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Circuit Maniac
              geluid, looks en prijs
              maar geluid vind ik toch het belangrijkste
              idem hier
              2006 Yamaha FJR 1300
              ex Suzuki GSX1400 - ex Honda VTR SP1 - ex Honda Firestorm - ex Yamaha R1

Comment

ja voor mij ook vooral geluid maar wil gewoon een beetje weten op voorhand hoe dat ie gaat klinken. Heb die leovince sbk gezien op kglracing.com voor maar 247€ ...

Comment

ik heb acra,mooi geluid,alleen niet de goedkoopste,maar geluid vind je op youtube
                  Honda cbr 600f 2006
                  circuit:yamaha r6 2004

Comment

Voor mij zijn de looks en de prijs het belangrijkste, geluid komt er altijd beter uit.
                    Kawa ER6-N int orange (sold)= Candy lime green Z750(sold) = Kawasaki ZX6RR(sold)=Triumph speed triple SE (sold)
                    Aprilia RSV 1000r Factory 2004 motorschade R.I.P = Suzuki GSX-R750 Circuit + BMW E36 M3+ BMW E82 135i

Comment

Hoe een uitlaat kiezen?

Looks is wat het voor mij deed.

Vermogenswinst zegt me niks, heb er toch meer dan ik ooit kan benutten op straat, net zoals de meeste motoren trouwens.

Dus een slipon doet het voor mij, volledige systemen om toch maar te kunnen zeggen dat het het volledige systeem is, vind ik wat onnozel.

Voordeel is dus wel dat een slipon stuk goedkoper uitkomt. Maar is niet bepalend voor de keuze...
                      '07 Yamaha Raptor (SOLD)
                      '08 Triumph Daytona 675 SWA Edition (SOLD)
                      '08 Yamaha WR 450 F (SOLD)
                      '01 Aprilia RSV Mille R - circuit trim (SOLD)
                      '09 Aprilia RSV 4 Factory (SOLD)
                      '11 Aprilia RSV 4 Factory APRC SE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beirie
                        ja voor mij ook vooral geluid maar wil gewoon een beetje weten op voorhand hoe dat ie gaat klinken. Heb die leovince sbk gezien op kglracing.com voor maar 247€ ...
                        Op de site van leovince kan je het geluid van elke uitlaat beluisteren ;-) En mits leovince populair is kan je daarvan op youtube ook genoeg terug vinden :-)
                        Visit www.KGLracing.com for all your quality bike-parts! And don't forget to Like our fanpage on Facebook!

Comment

Eigenaardig dat nog niemand "gewicht" zei.
                          Sometimes I find a loose nut behind the throttle that keeps causing all sorts of problems...

Comment

Dat hangt samen met vermogen hé ;-)
                            Common sense is like deodorant.
                            The people who need it most never use it.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Swa
                              Eigenaardig dat nog niemand "gewicht" zei.
                              Ik dus wel, met een oude Yoshimura tri-oval: yoshimura-inkorten-t41176.html
                              edit: met een nieuwe uitlaat, blijf ik met mijn fikkels ervan af
                              2006 Yamaha FJR 1300
                              ex Suzuki GSX1400 - ex Honda VTR SP1 - ex Honda Firestorm - ex Yamaha R1

Comment

Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎