Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Uitlaat vervangen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Uitlaat vervangen

Hallo iedereen

Ik heb pas een onderwerp gestart ivm een uitlaat. Dankzij jullie heb ik wat tips gekregen en heb vandaag eens live gehoord hoe een paar van deze klinken. Ik heb dus gekozen voor two brothers. Volgende week bestellen.
    Nu is mijn vraag of het moeilijk is om deze zelf te monteren? Demper op mijn kawa... Totaal geen ervaring (enkel scooters)

Grtz Robin
    Burn rubber, not your soul

1ste moto => Kawasaki Ninja Zx6-R 2011
    2de moto => Suzuki GSX-R 1000 K8

Oorspronkelijk geplaatst door Robin_ZX6R Bekijk Berichten
    Hallo iedereen

Ik heb pas een onderwerp gestart ivm een uitlaat. Dankzij jullie heb ik wat tips gekregen en heb vandaag eens live gehoord hoe een paar van deze klinken. Ik heb dus gekozen voor two brothers. Volgende week bestellen.
    Nu is mijn vraag of het moeilijk is om deze zelf te monteren? Demper op mijn kawa... Totaal geen ervaring (enkel scooters)

Grtz Robin
    Ik veronderstel dat dit het type is met de uitlaat onder de kont, bij 1 aan de zijkant zou dit een rare vraag zijn denk ik (meestal 3 a 4 vijzen of moeren en een collier)
    Ga naar de site van 2bro's daar vind je normaal alle installatie info want die manne geven schoon installatie fotokes mee
    Never forget who helped you!
    Never forgive who fu*ked you.
    Doing a trackday is like "SEX", no matter what happens you'll want to hit it again..

Kawasaki GPZ500S '95 --> Kawasaki ZX-9R '98 --> Honda VTR SP1 '01 --> Suzuki GSXR 1000 '03 --> Kawasaki ZX-10R '08 --> KAWASAKI ZX-10R '11

Comment

nee, dat is niet zo moeilijk
      Harley rijden is als een sprookje... Hans en grietje strooiden ook spullen om de weg naar huis te vinden

Comment

Had gij gene '10 of '11?
        Das langs de zijkant, nog gemakkelijker

In elk geval goed te doen

Comment

Ik heb vandaag mijn uitlaat vervangen met 1 van MIVV. Er zat een graphit pakking bij. No need to use other right? Maar ik kreeg na het rijden wel een verbrande geur.. niet sterk, maar toch genoeg. Dat zal de nieuwheid van de uitlaat wel zijn zeker?
          Last edited by Roax; do. 16 aug. '12, 22:15.

Comment

Hoog tijd voor ZX-6R topic dedju... bestaat wel een ZX-10R topic maar al die mannen hebben kleine pietjes!

Laat ons weten hoe die Two Brothers klinkt. (niet met uw telefoon filmen aub...)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cush_ Bekijk Berichten
              Hoog tijd voor ZX-6R topic dedju... bestaat wel een ZX-10R topic maar al die mannen hebben kleine pietjes!

Laat ons weten hoe die Two Brothers klinkt. (niet met uw telefoon filmen aub...)
              Een zx6r topic bestaat al dacht ik
              [FONT=Arial Black]Suzuki GSX-R600[/FONT] + [FONT=Arial Black]GSX-R750[/FONT][FONT=Arial Black]srad[/FONT]

Comment

alstubliefdankuwel

http://www.bikeshop-online.be/
                www.trackdays.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cush_ Bekijk Berichten

Die manne met nen 1000 da zen allemaal janette joh
                  De echte manne reden met een 500 2tkt zonder elektro brol op

Wij wille pix en een sound clip van uw uitlaat, das voor alle hints die we gegeven hebben

Alvast veel sleutel plezier en nadien plezier gewenst !
                  Never forget who helped you!
                  Never forgive who fu*ked you.
                  Doing a trackday is like "SEX", no matter what happens you'll want to hit it again..

Kawasaki GPZ500S '95 --> Kawasaki ZX-9R '98 --> Honda VTR SP1 '01 --> Suzuki GSXR 1000 '03 --> Kawasaki ZX-10R '08 --> KAWASAKI ZX-10R '11

Comment

Mercie mannen! Tis idd een uitlaat aan de zijkant (model 2011)
                    Het zal zich wel uitwijzen als ik eraan begin Ik zag 2 kabeltjes de uitlaat ingaan dus ik was even verward..

Als em deronder staat zal ik het filmen met een ouwe samsung gsm zodat het geluid goed kraakt

Grtz
                    Burn rubber, not your soul

1ste moto => Kawasaki Ninja Zx6-R 2011
                    2de moto => Suzuki GSX-R 1000 K8

Comment

Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡