Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

welke uitlaat voor hornet 600

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• welke uitlaat voor hornet 600

Sinds gisteren ben ik de trotse bezitter van een fonkelnieuwe hornet 600.
    En ben direct al eens aan het rondneuzen voor een andere demper :biggrin: .
    Maar welke geven de beste sound? En het moet niet extreem luid zijn maar een mooie grom is al voldoende. Zo graag zonder oordoppjes kunnen rijden.
    Wat vinden jullie van het merk akrapovic?

Mvg

acra: mooi, en goed geluid
    Oprichter 2fast4u 2004
    #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
    hoe gekker hoe liever

Comment

En wat zijn zowat de prijzen waar ik rekening mee met houden?
      Ik heb al links en rechts rondgekeken op verschillende fora en de prijzen variëren van 250€ tot 650€ . Wel voor allerlei merken.

Comment

500€ heb je al een heel goed slip on. een volledig systeem daarentegen, ga je wss niet toekomen met 650€.
        of je koopt de bochten nieuw, en een 2de hands slip on
        Oprichter 2fast4u 2004
        #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

hoe gekker hoe liever

Comment

Heb een yoshimura TRS tri oval steken en ben daar best tevereden mee, akrapovic is natuurlijk ook goed.

Comment

Eigenlijk maakt het niet uit welke open uitlaat je onder je machien hebt hangen. De PK's die je daarmee kunt winnen zal het toch niet moeten maken. Merken zoals akrapovic is echt voor de sjest een ander veel goedkoper merk (soms wel de helft) geeft bijna evenveel pkwinst en heeft ook een schoon geluid dus kijk wat rond en koop een goedkoper merk,en voor de rest van dat geld koop je gewoon iets anders (mss stuurdemperke of zo).
            “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”[font=Century Gothic][/font]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door loudy condor
              Eigenlijk maakt het niet uit welke open uitlaat je onder je machien hebt hangen. De PK's die je daarmee kunt winnen zal het toch niet moeten maken. Merken zoals akrapovic is echt voor de sjest een ander veel goedkoper merk (soms wel de helft) geeft bijna evenveel pkwinst en heeft ook een schoon geluid dus kijk wat rond en koop een goedkoper merk,en voor de rest van dat geld koop je gewoon iets anders (mss stuurdemperke of zo).
              Awel om de pk's is het me niet te doen, enkel de sound.
              En om eerlijk te zijn vindt ik 400€ (vraagprijs voor nen 2de hands akra) te veel. Dus wat is een mooie 'budget' demper met een mooi geluidje?
              Is het niet mogelijk om nen standaard demper te 'verneuken' om wat meer sound te krijgen? Standaard dempers worden bij de vleet aangeboden voor 100€. Proberen waard mss

Comment

je kan inderdaad je origineele demper meer open maken (meer lawaai) dit doe je door ofwel hem open te doen (open slijpen langs achter en terug dicht lassen) ofwel door gaten te boren langs achter naar voor (met bv een lang boor) je kan niets kapot doen zulle gewoon proberen maar je kan wel niet meer terug gaan naar vroeger(ma ja dat begreep je zelf ook wel). Een alternatief voor een open uitlaat zijn er genoeg je vindt er bij een sloop genoeg voor +-100 euro, pas ze wat aan en voila.Overlaats kon ik een Ovaale bos kopen voor ene r1 voor 50Euro met wat schade maar als ik er een paar uur werk in stak ze was wel mooi geworden, heb bv verleden jaar een carbon yoshimura gekocht voor 15 euro (beschadigd). 5 euro en 2 avonden later klaar voor gebruik (verkocht aan collega voor op zene FZR) Bij DOMA vindt je mss ook ene goed koopje (ik vind ze niet zo duur)voor je.
                “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”[font=Century Gothic][/font]

Comment

Working...
                X