Mededeling

Collapse
No announcement yet.

velgen cbrr 600 model 2004

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• velgen cbrr 600 model 2004

[font=Arial Black]hoi ik had graag geweten waar ik nieuwe velgen kan kopen voor mijn 600rr mijn bandenwinkel heeft ze namelijk gekrast. graag zou ik graag ook weten of magnesium wel stevig is, carbon heb ik me laten wijsmaken dat het alleen voor circuit goed is dank bij voorbaat [/font]

Oorspronkelijk geplaatst door pol de crossmol
    [font=Arial Black]hoi ik had graag geweten waar ik nieuwe velgen kan kopen voor mijn 600rr mijn bandenwinkel heeft ze namelijk gekrast. graag zou ik graag ook weten of magnesium wel stevig is, carbon heb ik me laten wijsmaken dat het alleen voor circuit goed is dank bij voorbaat [/font]
    gewoon even laten herspuiten is ook goed denk ik hoor.

en carbon velgen mag je aan 5000€ tellen...
    Oprichter 2fast4u 2004
    #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
    hoe gekker hoe liever
    -------------------------------------------

Comment

tja tzal duur worden die carbons maar het zou wel sjiek zijn het is wel raar op het net is er bijna niets te vinden behalve marechesini dan we zullen eens verder zoeken of een alchoholstiftje kan ook wonderen doen alvast bedankt thx

Comment

Als het magnesium velgen zijn let dan op met beschadegingen!!! Als het magnesium bloot kom zal het onmiddelijk reageren (oxideren) met zuurstof (O²).

Magnesium die oxideerd verpulverd tot stof. Goed uitkijkeken dus.

Als je met carbon of magnesiumvelgen een borduurtje (stoeprand) pakt is het rap gedaan met die dingen. dus voor op de baan steek je best gewone Alu wielen. (tenminste, de mijne zijn van ALu, kwet eigenlijk niet hoe dat zit op jap bikes)
        tis altijd ombouwtijd ....

Comment

Working...
        X