Mededeling

Collapse
No announcement yet.

resterende lijm velgen gewichten verwijderen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Silicoon ontvetter,word gebruikt voor het onvetten van te lakken onderdelen.

Comment

Ik krijg het er gemakkelijk af met wasbenzine en het tast de lak niet aan.
      GSX-F750 -> CB900F -> CB1000R -> R1200GS -> Street Triple R -> MT-09 Tracer -> Street Triple RS -> Speed Twin -> Street Triple RS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door erbro Bekijk Berichten
        Ik gebruik voor die lijm ook al es seal and bond remover van het merk innotec ,maar toch wat opletten daarmee
        Goed spul, maar zeker niet op de band laten komen. Het vreet de band weg en je ziet het niet onmiddellijk. Maar volgens mij is dat nog de beste oplossing voor dit probleem.
        - Bikes don't leak oil, they mark their territory -
        ~ Life may begin at 30, but it doesn't get real interesting until about 150 ~

***Suzuki Bandit 650 '08 (verkocht)***
        ***Honda CRF1000L '16***

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hornet900 Bekijk Berichten
          Ik krijg het er gemakkelijk af met wasbenzine en het tast de lak niet aan.
          gebruik dit ook altijd
          if you obey all the rules
          you miss all the fun

racen is net gelijk kleuren ge moet binnen de lijntjes blijven

kawasaki z1000 '07
          yamaha r6 '99 circuit -> 01/09/18 killed in action
          suzuki gsxr750 k5 circuit -> if you're not braking or krank the throttle ,you're waisting time

Comment

motip 600

With a wide range of car paints, putties, care products and technical sprays, MOTIP has all the solutions for you to repair your car, machines and bikes.
            Suzuki M1800R - no rules great fun

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door utterdown Bekijk Berichten
              Goed spul, maar zeker niet op de band laten komen. Het vreet de band weg en je ziet het niet onmiddellijk. Maar volgens mij is dat nog de beste oplossing voor dit probleem.
              Innotec heeft goede producten ma is nie goedkoop he
              oude nickname = erikbroux

Comment

Working...
              X