Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Achterlicht gsxr vervangen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Achterlicht gsxr vervangen

Hallo, heb zo een achterlicht besteld met pinker ingewerkt en is vandaag geleverd, maar nu volgende, hoe krijg je het achterlicht van ne gsxr eruit vanachter?, moet daar heel de kont voor afgevezen worden?

2004: GSXR 600 K4--2005: GSXR 1000 K5--2006: DR-Z SM--2007: ????

Oorspronkelijk geplaatst door Kristof BT
    Hallo, heb zo een achterlicht besteld met pinker ingewerkt en is vandaag geleverd, maar nu volgende, hoe krijg je het achterlicht van ne gsxr eruit vanachter?, moet daar heel de kont voor afgevezen worden?
    Zal niet anders gaan vrees ik. Maar de kont is er op 5 minuten af hoor. 4 vijskes losdoen, en 6 klikdingskes onderaan. Komt anders ma es langs, zal u wel helpen

Comment

Voor langs te komen zal moeilijk zijn, heb lichten en pinkers al losgevezen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kristof BT
        Voor langs te komen zal moeilijk zijn, heb lichten en pinkers al losgevezen

Jah moeilijk uit te leggen zo, maar seat cover losdoen, die 4 vijzen losdraaien. Dan onderaan hebde van die klikstopkes. Het middenste van zo'n stopke gewoon indrukken (klikt), en de volledige stop met pinnentje eruit trekken (pinneke er volledig terug doorduwen om terug te monteren)

Het licht zelf heb ik nog niet bekeken gehad, maar ik veronderstel dat dit vastgevezen zit aan de kont. Pinkers en stoplicht aansluiten kan hopelijk met de bestaande fichen want anders zijde wel efkes bezig

Comment

normaal gezien heb de da zo uiteen ze kristof
          op't gemakske aan, nie forceren
          kunde zeker niks kapot trekken
          wel piccie posten als't erin zit he m8
          en niet verschieten als ge een flipperkas hebt vanachter
          My other toy has tits

Hang Loose!!!

Comment

Zal het zo eens proberen, en achterlicht kan ik op bestaand fiche terug aansluiten maar voor de pinkers zal ik moeten knippen peis ik.

Comment

wa merk heb de gekocht kristof??
              My other toy has tits

Hang Loose!!!

Comment

Oké, thanks gasten, mijn kontje eraf gekregen en achterlicht is eraf, nu nog nieuwe aansluiten en wa solderen en hopelijk werkt dan. Zal fotokes zetten als af is.

Comment

Hier kunt ge terug kijken naar de foto's van mijn nieuw lichtje , http://home.scarlet.be/~cb026365/P1010026.JPG , http://home.scarlet.be/~cb026365/P1010027.JPG , http://home.scarlet.be/~cb026365/P1010030.JPG

Comment

ziet er lekker uit
                    My other toy has tits

Hang Loose!!!

Comment

Working...
                    X