Ik heb een tijdje geleden universele witte led-pinkers gekocht bij Hein Gericke:

Nu wil ik ze monteren, maar zie ik nergens iets waar ik ze op kan vastdraaien:

En ook al zou ik ze kunnen vastdraaien, dan zit ik nog steeds met het probleem van een groot gapend gat waar de originele pinkers zaten:

Hier zijn de originele pinkers:

De originele pinkers zijn in 2 delen zoals op bovenstaande foto getoond. Het linkse is om aan de kap te bevestigen en het rechste, de pinker zelf. Dit linkse deel kan ik niet gebruiken omdat die witte pinkers er niet in te draaien vallen, en ik WIL het ook niet gebruiken want dan steken ze echt veel te ver uit naar mijn mening.
Dus wat ik zou willen weten is het volgende:
1) Waar monteer ik de nieuwe pinkers en hoe ga ik te werk?
2) Hoe dek ik dat gat mooi af na het monteren van de nieuwe pinkers?
Enige suggesties?

Nu wil ik ze monteren, maar zie ik nergens iets waar ik ze op kan vastdraaien:

En ook al zou ik ze kunnen vastdraaien, dan zit ik nog steeds met het probleem van een groot gapend gat waar de originele pinkers zaten:

Hier zijn de originele pinkers:

De originele pinkers zijn in 2 delen zoals op bovenstaande foto getoond. Het linkse is om aan de kap te bevestigen en het rechste, de pinker zelf. Dit linkse deel kan ik niet gebruiken omdat die witte pinkers er niet in te draaien vallen, en ik WIL het ook niet gebruiken want dan steken ze echt veel te ver uit naar mijn mening.
Dus wat ik zou willen weten is het volgende:
1) Waar monteer ik de nieuwe pinkers en hoe ga ik te werk?
2) Hoe dek ik dat gat mooi af na het monteren van de nieuwe pinkers?
Enige suggesties?
Comment