Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4 pinkers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• 4 pinkers

hallo,weet niet juist of het hier juist gepost is maar zit met een vraag over mijn 4 knipperlichten of pinkers voor in de file te rijden.heb juist mijn zx6r gekregen ipv.mijn z750 en de plaats waar ervoor mijn 4 pinkers stonden staat nu een lap timer wil dit nu zeggen dat de zx6r geen 4 pinkers kan opzetten?

Re: 4 pinkers

Geen idee of een ZX6R die functie heeft maar lang niet alle moto's hebben dat dus zou wel is kunnen dat die functie daar niet opstaat ...
    Motorcycle history : '91 Suzuki GS 500E ,crashed and sold '98 HD Sportster, sold '01 Buell X1, sold Aprillia RS 125 sold '09 Buell 1125R Carbon Special Sold ! triumph tiger Sport !!
    Circuit Stukgatie 748 ... and yes it did ...
    als ik ooit 1/4 vd snelheid van Bo haal zal ik ooooh zo gelukkig zijn.

Comment

merci voor de snelle reactie maar mag je dan oficeel tussen de file heen rijden als je dat niet hebt?

Comment

Normaal gezien mag je in principe niet eens 4 pinkers opzetten dan.
        De zx6 heeft geen 4 pinkers trouwens. Allez, die vorige van blutske toch niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxxi
          Normaal gezien mag je in principe niet eens 4 pinkers opzetten dan.

Vier pinkers dien je te gebruiken als je in panne staat,niet om tussen een file te rijden.
          BOCHTENPIKKER

Comment

en je kan een boete krijgen... ik kan het weten, stond met de auto op de stoep geparkeerd en kreeg 50€ boete voor de stoep, en 100€ voor de pinkers dient alleen gebruikt te worden voor pech/panne
            R.I.P Marco #58
            http://WWW.INTER-TRACK.BE[/color]

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎