Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nummerplaat verlichting

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Nummerplaat verlichting

Ik ben van plan men achterspatbord er af te halen maar dit wilt ook zeggen dat de nummerplaat verlichting eraf moet.

Ik zou het spatbord ook kunnen afzagen maar dat vind ik niet mooi dus ga ik voor het kleinere en subtielere nummerplaat plaatje + kleinere pinkers

Is er iemand al tegen gehouden voor het ontbreken van de nummerplaat verlichting en eventueel boete ?
    Suzuki Bandit 600

Oorspronkelijk geplaatst door Shogun
    Ik ben van plan men achterspatbord er af te halen maar dit wilt ook zeggen dat de nummerplaat verlichting eraf moet.

Ik zou het spatbord ook kunnen afzagen maar dat vind ik niet mooi dus ga ik voor het kleinere en subtielere nummerplaat plaatje + kleinere pinkers

Is er iemand al tegen gehouden voor het ontbreken van de nummerplaat verlichting en eventueel boete ?
    Ik ken wel gasten die al boetes hebben gehad omdat de nummerplaat niet helemaal recht stond. Over verlichting heb ik nog niks gehoord maar wat niet is kan nog komen he....
    Je weet maar nooit in dit kikkerlandje.
    tis altijd ombouwtijd ....

Comment

nog nooit een gehad

ik heb op mijn nief weer geen nummerplaat verlichting
      ben in de week tegen gehouden voor controle en niks van gezegd.
      en het was donker buiten was net voor twaalf uur dus.
      ben wel vorige jaar tegengehouden omdat mijn nummerplaat helemaal geplooid was.
      die flikken hadden dan zo'n groen papier meegegeven waarom hun pv op stond
      maar heb tot de dag van vandaag nog niks gehad om te betalen.

Comment

Hier in de buurt is er een baantje waar er dikwijls stevig wordt gesjeesd. Een aantal weken terug ben ik daar tegengehouden. De smurf was van het gefrustreerde type en zei me dat hij op de hoogte was van illegale straatraces...bla bla bla...dat hij me met veel plezier zou beboeten als hij me nog eens zag daar...bla bla bla...

Hij deed er 15 (vijftien!!!) minuten over om mijn papieren na te checken in zijn combi en zat nadien echt grondig naar mijn moto te kijken. Helaas voor hem hangt mijn nummerplaat kaasrecht.

Ondanks het feit dat ik geen nummerplaatverlichting heb, geen boete. Zelfs geen opmerking. Dus volgens mij hoef je je geen zorgen te maken.

GreetZ

Comment

Rij al bena 4 jaar zo rond en nog nooit iets van gehoord, maja ben zelfs ook nog nooit aangehouden voor wat controle dan ook.
          Suzuki rules
          “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

Niet doen

Ik denk dat je dit beter niet schrijft van ik heb geen verlichting enz
            .......; want er moeten zeker ook flikken op u forum gaan denk ik toch en ge zou ze kunnen op ideén kunnen brengen,dit is wel mijn mening hoor niks slecht bedoeld
            http://http://scooters.forum2go.nl/

Comment

tot zover ik weet is dit niet echt nodig maar misschien toch beter even navragen bij uw motodealer vooraleer u de verlichting weg neemt.

have fun

Comment

[quote="intrudervs1400"]Ik denk dat je dit beter niet schrijft van ik heb geen verlichting enz
                .......]Denk ik soms ook wel es aan, lees da topic van max snelheid bvb maar es
                Nu ja forum is anoniem hé, nickname kan iedereen zijn, en ik denk nie dat ze iets zouden zeggen van plaatverlichting ook al lezen ze dat hier.

Comment

[quote="intrudervs1400"]Ik denk dat je dit beter niet schrijft van ik heb geen verlichting enz
                  .......]
                  ^^Volgens mij is het daarvoor al wel klein beetje te laat hehe

Comment

IK WEET NIET

Dit heeft wel niks te maken met nicknamen maar gewoon dat men de flikken op nog betere ideen brengt en da's zeker ni goe.
                    Ti's maar dat get weet niewaar

Oorspronkelijk geplaatst door Dieterke750
                    ^^Volgens mij is het daarvoor al wel klein beetje te laat hehe
                    http://http://scooters.forum2go.nl/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door intrudervs1400
                      Dit heeft wel niks te maken met nicknamen maar gewoon dat men de flikken op nog betere ideen brengt en da's zeker ni goe.
                      Ti's maar dat get weet niewaar
                      Bwa het meeste weten ze volges mij toch al, zijn gewoon wette en op sommige dingen wordt nog nie zo streng gekeke (gelukkig).
                      Suzuki rules
                      “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

OK Thx

I'll take the chance...
                        Ma ik denk ni da ze er iets van zouden zeggen
                        Suzuki Bandit 600

Comment

Working...
                        X