Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zwalm route

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• zwalm route

In mei rijden jullie de zwalmroute helaas kan ik niet mee maar zou die route graag eens rijden.
    Kan er mij iemand die route bezorgen ? naar het schijnt heel mooi om rijden

Oorspronkelijk geplaatst door Kaffiepulle
    In mei rijden jullie de zwalmroute helaas kan ik niet mee maar zou die route graag eens rijden.
    Kan er mij iemand die route bezorgen ? naar het schijnt heel mooi om rijden
    Binnenkort zal je de roadbooks kunnen kopen via het forum

Comment

Moet dat steeds geld opbrengen ?
      Ik heb de route intussen al zoals veel andere mooie routen.
      Gevonden op een site die ze gratis op het net zet.
      Ik gooi die site mischien wel eens op het forum

Comment

Wij rijden nooit bestaande of bepijlde routes, maar maken onze eigen routes. Dit betekent dat we verschillende dagen bezig zijn aan een rondrit, en de rit is zelf al gratis. Vandaar dat we een kleine bijdrage vragen voor de roadbooks waar wij hard aan gewerkt hebben. Het systeem zal alsvolgt werken: u betaald (vrijblijvend) een jaar 'lidgeld' en heeft onbeperkt toegang tot alle roadbooks alsook de gps routes in garmin formaat (in de toekomst).

Trouwens, we zijn een VZW, dat betekent zonder winstogend doel. Maar er moeten wel inkomsten zijn om al de onkosten te betalen. U kan dit beter bekijken als zijnde een sponsoring naar onze VZW toe.

Als andere websites gratis roadbooks presenteren, hebben ze die hoogstwaarschijnlijk ook niet zelf gemaakt, maar ergens gevonden en zomaar ter beschikking gesteld op internet (Wat trouwens verboden is zonder de schriftelijke toestemming van de maker van dit roadbook).

Comment

Het ledenaantal zal vlug naar beneden gaan als er gemikt word op geld
          Mij niet meer gezien dan.

Comment

Wat heeft dat er nu mee te maken?

Voor zover ik mij herinner vragen we geen geld om op dit forum te zijn, en zijn de begeleide rondritten en activiteiten ook volledig gratis. Activiteiten zoals de barbeque zijn aan een schappelijke prijs.

Het enige waar wij geld voor vragen zijn de gadgets (t-shirts, stickers, dvd), barbeque, kerstfeest en de roadbooks. En ik denk dat we met dit absoluut niet overdrijven.

Als u vindt dat we alles gratis moeten doen, mag ik dan de rekeningen naar u sturen? We hebben in 2004 een verlies van bijna 4000€ door alle investeringen in drukwerk, hosting, en andere zaken. Wij doen al deze moeite om de motorliefhebbers in België een leuke bezigheid te geven. Het minste dat u kan doen is toch een beetje respect tonen niet? Ik heb niet eens een prijs vermeld voor de roadbooks, hoe kan u dan oordelen dat wij enkel mikken op geld?

Comment

Vind dit niet leuk zo'n reactie krijgen.
              Wij de Crew gaan zo wie zo al full time werken en steken al onze vrije tijd in het forum, wat we wel graag doen.
              Het forum is zo wie zo al volledig gratis.
              We verplichten ook niemand om gadgets te kopen.
              Onze ritten worden worden niet afgehaald van andere sites, maar zelf gereden, waar veel voorbereiding in steekt.
              Eerst een route zoeken, dan het roadbook maken en dan de rit nog eens rijden ter controle.
              Dan gaan DR. Brainiac en Runnerx of iemand anders de rit rijden.
              Enkele dagen voor de meeting wordt de rit nog eens ter controle gerden.
              Tel zelf maar eens uit hoeveel kilometers er worden gereden.
              Als iemand dan graag een roadbook wil is het dan nie meer dan normaal dat we een kleine bijdrage vragen.
              Ook onze centjes steken wij in het forum, wat wij niet erg vinden, want we doen heel veel moto liefhebbers plezier door dit gratis forum.
              Door deze reactie ben ik eigenlijk heel teleurgesteld. Had zo iets niet verwacht.
              Sponsors - 2fast4u.be

Comment

Dit is een overdreven reactie die in elk geval door het merendeel van de leden fel afgekeurd worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dr.Brainiac
                  Wat heeft dat er nu mee te maken?

Voor zover ik mij herinner vragen we geen geld om op dit forum te zijn, en zijn de begeleide rondritten en activiteiten ook volledig gratis. Activiteiten zoals de barbeque zijn aan een schappelijke prijs.

Het enige waar wij geld voor vragen zijn de gadgets (t-shirts, stickers, dvd), barbeque, kerstfeest en de roadbooks. En ik denk dat we met dit absoluut niet overdrijven.

Als u vindt dat we alles gratis moeten doen, mag ik dan de rekeningen naar u sturen? We hebben in 2004 een verlies van bijna 4000€ door alle investeringen in drukwerk, hosting, en andere zaken. Wij doen al deze moeite om de motorliefhebbers in België een leuke bezigheid te geven. Het minste dat u kan doen is toch een beetje respect tonen niet? Ik heb niet eens een prijs vermeld voor de roadbooks, hoe kan u dan oordelen dat wij enkel mikken op geld?
                  ik vind juist dat jullie meer moeten vragen om uiteindelijk iets over te houden,
                  iedere activiteit oa de bbq, het kerstfeest, kostte bijna niets aan de deelnemers maar was zo goed !!! Ik snap niet hoe jullie altijd alles hebben kunnen organiseren zonder een bijdrage te vragen, ik kan niet dikwijls genoeg zeggen chapeau voor Dr Brainiac, forummoeke en Runner x en ALLE RESPECT eveneens, al jullie tijd en moeite om het zo goed mogelijk te doen, de ritten waar ik heb bij meegereden waren tot in de puntjes verzorgd en zeer zeker voor herhaling vatbaar doe zo verder aub

duc4ever

Comment

Wat is dit voor een domme reactie?!

Oorspronkelijk geplaatst door Jazzthieve
                    Dit is een overdreven reactie die in elk geval door het merendeel van de leden fel afgekeurd worden.
                    Idd! Niemand wordt hier verplicht om iets te betalen dus bij deze wil ik jullie (de administrators, moderators en alle anderen die dit forum mogelijk maken) bedanken. Doe zo voort! Ik vind dit een zalig forum en ook al kan ik niet over alle topics meespreken, ik leer elke dag weer iets bij. Wij hebben mensen zoals jullie broodnodig. Idealisten die puur voor het plezier iemand anders willen helpen. Dat kan ik alleen maar bewonderen.

Dus Kaffiepulle, niet z**ken en als het je niet aanstaat dan ga je gewoon ergens anders. Er is hier niemand die je dwingt om hier te blijven!
                    http://img509.imageshack.us/img509/3760/asmallhu3.jpg http://i147.photobucket.com/albums/r...derschrift.jpg http://img509.imageshack.us/img509/3760/asmallhu3.jpg

A-gang Member

Comment

Heb ge tot nu al ene euro moeten betalen om op het forum te komen. Der is hier niemand u die verplicht om het roadboek te kopen hé. As ge de zwalmroute dan toch zo schoon vind stel ik gewoon voor da ge na daar rijd en ze u zelf uitzoekt der een roadboek van maakt en gratis aan alle leden een uitgeprinte versie verstuurt.
                      Suzuki rules
                      “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Paco
                        As ge de zwalmroute dan toch zo schoon vind stel ik gewoon voor da ge na daar rijd en ze u zelf uitzoekt der een roadboek van maakt en gratis aan alle leden een uitgeprinte versie verstuurt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jazzthieve
                          Idd ben ik volledig mee eens. Denk er ook eens over na, de komende meeting(1jarig bestaan) is ook weer volledig gratis(de drankjes enzo bedoel ik ) En de 2fast4u crew isn heel jaar in de weer voor ons , en al kost zo'n roadbook 10€, kzou het nog geven. Srry Kaffiepulle, maar mss heb je het nie zo cru bedoeld.

Comment

how low can you go

deze mensen steken al een jaar al hun vrije tijd opdat gij hier zou komen reklameren om bvb 5e of 10e te moeten geven voor een roadbook waar dagen werk insteken ?
                            als ge de gewone zwalmroute wilt rijden volg dan gewoon de pijlkes
                            als het forum deze route uitstippeld dan is da tot in de puntjes verzorgd
                            en er is niemand die mikt op geld
                            integendeel
                            ze vragen TE weinig
                            voor de kerstdiner wast hoeveel ?
                            12e of zo ?
                            en de kinderen de helft ?
                            we hebben een aandenken gekregen en de kinderen elk 2 stukken speelgoed in een goed verwarmde zaal en sfeervol ingericht
                            waar ons moeke voortreffelijk gekookt heeft en zitten aan te zwoegen ?
                            je moest beschaamd zijn zoiets te zeggen
                            je bent zeker zo 1e die elke dag reklameert da em ni genoeg verdiend !!!!!!

yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

[quote="Dieterke750"]Idd ben ik volledig mee eens. Denk er ook eens over na, de komende meeting(1jarig bestaan) is ook weer volledig gratis(de drankjes enzo bedoel ik ) En de 2fast4u crew isn heel jaar in de weer voor ons ]
                              we zouden het ni beter kunnen zeggen ,der word hier zo goe voor ons gezorgd voor iedereen nen dikke proficiat voor hoe ze hier alles organiseren, ik zou het zelf nooit gedaan krijgen trek het jullie ni aan hé, dat er soms zo is 1e wa zevert, jullie zijn zo

greetz
                              kiki & mr. white
                              R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
                              maar hou het daar wel proper he mannen.
                              Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P

make choises and don't look back

Comment

Working...
                              X