Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zwarte woud reis???

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Zwarte woud reis???

Dit is om te beginnen een vraag of er een aantal geintresseerden zijn die ergens tijdens het bouwverlof graag zouden meerijden naar duitsland voor een weekje zwarte woud of in een ander geval een soort van trektocht door 1 of meerdere landen met bv een tentje of een kamer huren hier en daar.Niet dat ik en gitte iets hebben vastliggen maar net daarom is het misschien intressant om het ook aan jullie te vragen .Vorig jaar hebben we een week in het zwarte woud vertoefd en hebben ons daar goed geamuseerd.Indien er geintresseerden zijn kunnen we bv een soort van motorreis organiseren waarbij er ook ruimte is om andere dingen te doen zoals pretpark,wandeling,enz.
    Zie je dit zitten laat het hier dan maar weten,wie weet zijn we dan samen onderweg binnen een aantal maanden
    [font=Comic Sans MS][/font]

Tof voorstel,maar vermoedelijk niet aan ons besteed .
    In elk geval het amuseleut

Grtzz
    The only thing that can beat you, is you're own fear

Comment

lijkt mij ook heel veel fun maar da zal van mijn verlof af hangen maar zou heel tof zijn
      I never drive fasther then my guardian angel can fly

stevek4 -->the ghost

Comment

Da zie ik best zitten, maar dan zal ik toch eerst voor mijn rijbewijs moeten gaan, want wou wel zo een motovakantie tocht doen dees jaar, dus als ik rijbewijs haal voor de zomer ga ik waarschijnlijk mee.

2004: GSXR 600 K4--2005: GSXR 1000 K5--2006: DR-Z SM--2007: ????

Comment

Bouwverlof zal voor ons moeilijk zijn,heb al 2 midweeks vastgelegd,1 in mei en 1 eind augustus.In september dan de tweedaagse naar de ring met het forum.

Comment

Ik zou het ook wel zien zitten maar vind het nu nog wat vroeg om te bevestigen...
            Maar lijkt me inderdaad heel plezant :tongue:
            Als het mogelijk is zou ik wel meegaan !
            God must love stupid people, he made so many!
            Vikske per sempre !!!!!!

Comment

Zwarte woud

Hier een goei adreske in 't Zwarte woud om te overnachten.
              http://www.touring-relaxing.de/ en speciaal bij de Klaus in het Gasthof Linde en Pension Grünach in Oberwolfach. Bij Klaus kunt ge de moto's in een grote garage parkeren voor de nacht en ge kunt er lekker eten voor een schappelijk prijske en op wandelafstand kan je slapen in het Pension Grünach.
              Bij de Klaus kan je ook terecht voor een mooie toerbespreking en hij heeft zelfs kaarten die reeds gelamineerd zijn. Foto in bijlage van het gasthof Linde.

Comment

As ik me rijbewijs nog heb dan, ben ik eventueel wel geintresseerd.
                Suzuki rules
                “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

Heeft er iemand een idee omtrent hoeveel km dat de plaats van logement zou zijn.
                  Comming soon, new trips
                  De hele dag leuke bochten, de hele dag hetzelfde tempo, das hallucinerend, das psychedelisch
                  ------>>> DOMINO <<<------

Comment

Veel plezier met de Zwarte woud rit, ik kan helaas ook niet mee ... ik zit dan met de kids in Spanje .... als het ergens een midweek moest zijn in Mei of Juni dat zou dan wel weer lukken ;-)

@Guido => naar waar gade Guido als ik da weten mag ??

mvg

Stef

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Paco
                      As ik me rijbewijs nog heb dan, ben ik eventueel wel geintresseerd.
                      Watte Paco ook tegen de lamp gelopen ? khem precies iets gemist ....

mvg

Stef

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door steffz1

mvg

Stef
                        Is al van vorige zomer geleden ma moet nog altijd voorkomen.
                        Suzuki rules
                        “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

iets in de ardennen opgelopen Paco? Is da dat ge bedoeld?

Oorspronkelijk geplaatst door Paco
                          Is al van vorige zomer geleden ma moet nog altijd voorkomen.
                          Comming soon, new trips
                          De hele dag leuke bochten, de hele dag hetzelfde tempo, das hallucinerend, das psychedelisch
                          ------>>> DOMINO <<<------

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door steffz1

mvg

Stef
                            Indeed,gelijk met mij maar ik had geluk dat ik eens niet de snelste was heb het mijn al betaald €185.

Comment

[quote="steffz1"]Veel plezier met de Zwarte woud rit, ik kan helaas ook niet mee ... ik zit dan met de kids in Spanje .... als het ergens een midweek moest zijn in Mei of Juni dat zou dan wel weer lukken ]
                              Ga in mei met Paco,Brain & Lien en Viviane (natuurlijk) 4 dagen naar Lahnstein (Duitsland).Eerst nog 2 dagen naar Givet en eind augustus 4 dagen naar Luxemburg (onder ons 2).Misschien komt er nog wel iets bij.

Comment

Working...
                              X