Mededeling

Collapse
No announcement yet.

motorreizen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• motorreizen

Ooit al eens gekeken op www.usamotorreizen.nl ?

Als ik dat zie krijg ik vreselijk veel zin om da te gaan doen!!!

Ben geen cruise type maar dit zie ik wel zitten!

Geïnteresseerden?
    GSXR-Power --> TAO

Een reis dwars door de States met de motor staat zeker nog op mijn programma, maar zo'n cruiser is niet echt aan mij besteed.
    Zou dan eerder een motor huren bij een dealer, is volgens mij ook iets goedkoper. Vliegen op Atlanta, dwars door het zuiden naar California rijden, vandaar uit naar boven naar Seattle en dan schuin terug nr beneden...
    **Droomt weg**

diagonally parked in a parallel universe
    - IsaMotion-

Comment

Heb in '98 Florida doorkruist met een huurauto en heb toen gezegd dat ik dit nog wel eens wou doen, maar dan met een moto en in Californie.Misschien komt het er wel nog eens van.
      http://motorcycles.about.com/gi/dyna...yclerental.com
      Deze is al iets goedkoper.

Comment

We hebben het Zuiden van de US al redelijk doorkruist met diverse auto's over de laatste 10/15 jaar, maar nog nooit tot de Pacific... en nog nooit op de motor.

MOET er eens van komen, vast en zeker;
        “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”

Comment

[font=Times New Roman]Dit[/font] zou ik ook wel eens willen doen en is in een mooie streek.

Comment

Ik ben 5 jaar geleden Canada gaan doorkruisen met een wagen, Van Vancouver tot Toronto. Zeer mooie natuur en heel toffe, gastvrije mensen!!!

Greetzzz

Sanka
            Ik HAAT mensen die hun zin nooit

Comment

Working...
            X