Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Roadbook Andorra

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Roadbook Andorra

Wie heeft er een roadbook voor naar Andorra af te reizen, geen snelweg aub.

ooit stonden er in m&t 2 routes naar het zuiden, eentje naar de middelandse zee en eentje naar spanje dacht ik.
    Ik zou ze wel willen opzoeken maar alles zit in dozen klaar voor een evt vlugge verhuis.
    (als ik ergens een gaatje vindt dan gooi ik zo'n doos wel eens overhoop als me vorouw het niet ziet)

anders eens bellen/mailen naar m&t
    tis altijd ombouwtijd ....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beulke
      ooit stonden er in m&t 2 routes naar het zuiden, eentje naar de middelandse zee en eentje naar spanje dacht ik.
      Ik zou ze wel willen opzoeken maar alles zit in dozen klaar voor een evt vlugge verhuis.
      (als ik ergens een gaatje vindt dan gooi ik zo'n doos wel eens overhoop als me vorouw het niet ziet)

anders eens bellen/mailen naar m&t
      Op de website van M&T kan je terugvinden in welk nummer dat stond en die kan je bijbestellen aan 6,5€.

Greetzzz

Sanka
      Ik HAAT mensen die hun zin nooit

Comment

voila fred, ge weet wat doen

(thx sanka)

eneuh; ik geloof dat de test heette: de mooiste routes naar het zuiden

Comment

Dat was het mei nr.van 2002 en het is inderdaad:2 maal de mooiste route naar het zuiden.

Comment

hehe, met mijn harde schijf is nog niks mis blijkbaar, alleen de "execute" knop blijft soms hangen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fred
              Wie heeft er een roadbook voor naar Andorra af te reizen, geen snelweg aub.
              Op hoeveel dagen wil je in Andorra staan ?

Hebben in September reis gemaakt naar Noja / Spanje ...

Eerst naar Andorra, door de Pyreneen naar het Westen , en zo richting Bilbao.

Zelf zou ik Andorra niet meer doen, tenzij je wil inkopen doen.
              (overnachtingen in Andorra schijnen zeer goedkoop te zijn)

Indien je het limiet van je motor zoekt kan je best de Spaanse kant van de Pyreneen te kiezen wegens het Hoge Racegehalte op de verkeersarme wegen die er perfect bij liggen in Spanje

Filip
              [font=Fixedsys]Als er maar 2 wielen onder staan... www.pan-european.be[/font]

Comment

Ik zou in twee dagen willen daar raken, zal wel goed doorrijden worden zonder autosnelweg of route national...maar da hebben we der wel voor over.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fred
                  Ik zou in twee dagen willen daar raken, zal wel goed doorrijden worden zonder autosnelweg of route national...maar da hebben we der wel voor over.
                  Soms ben je beter dat je wat autostrade aflegd, als je hier in het Noorden blijft sukkelen .... de wegen tussen Brive - Andorra zijn het dubbele waard van wat je hier hebt .... misschien wat meer kilometers autostrade naar het zuiden en wat meer motorplezier in het Zuiden !!!

Afwegen !!!
                  [font=Fixedsys]Als er maar 2 wielen onder staan... www.pan-european.be[/font]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Filip
                    Soms ben je beter dat je wat autostrade aflegd, als je hier in het Noorden blijft sukkelen .... de wegen tussen Brive - Andorra zijn het dubbele waard van wat je hier hebt .... misschien wat meer kilometers autostrade naar het zuiden en wat meer motorplezier in het Zuiden !!!

Afwegen !!!
                    bah, dat van die wegeb valt mee zenne, ikzelf ben ooit to in het centraal massief geraakt zonder een meter snelweg en zonder me een seconde te vervelen. Zelf ben ik binnendoor naar bouillon gereden en vandaar richting sedan. vanaf daar is het echt dolle pret!!

Comment

Working...
                    X