Wie heeft er een roadbook voor naar Andorra af te reizen, geen snelweg aub.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Roadbook Andorra
Collapse
X
-
ooit stonden er in m&t 2 routes naar het zuiden, eentje naar de middelandse zee en eentje naar spanje dacht ik.
Ik zou ze wel willen opzoeken maar alles zit in dozen klaar voor een evt vlugge verhuis.
(als ik ergens een gaatje vindt dan gooi ik zo'n doos wel eens overhoop als me vorouw het niet ziet)
anders eens bellen/mailen naar m&ttis altijd ombouwtijd ....
-
Oorspronkelijk geplaatst door beulkeooit stonden er in m&t 2 routes naar het zuiden, eentje naar de middelandse zee en eentje naar spanje dacht ik.
Ik zou ze wel willen opzoeken maar alles zit in dozen klaar voor een evt vlugge verhuis.
(als ik ergens een gaatje vindt dan gooi ik zo'n doos wel eens overhoop als me vorouw het niet ziet)
anders eens bellen/mailen naar m&t
Greetzzz
SankaIk HAAT mensen die hun zin nooit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fredWie heeft er een roadbook voor naar Andorra af te reizen, geen snelweg aub.
Hebben in September reis gemaakt naar Noja / Spanje ...
Eerst naar Andorra, door de Pyreneen naar het Westen , en zo richting Bilbao.
Zelf zou ik Andorra niet meer doen, tenzij je wil inkopen doen.
(overnachtingen in Andorra schijnen zeer goedkoop te zijn)
Indien je het limiet van je motor zoekt kan je best de Spaanse kant van de Pyreneen te kiezen wegens het Hoge Racegehalte op de verkeersarme wegen die er perfect bij liggen in Spanje
Filip[font=Fixedsys]Als er maar 2 wielen onder staan... www.pan-european.be[/font]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fredIk zou in twee dagen willen daar raken, zal wel goed doorrijden worden zonder autosnelweg of route national...maar da hebben we der wel voor over.
Afwegen !!![font=Fixedsys]Als er maar 2 wielen onder staan... www.pan-european.be[/font]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FilipSoms ben je beter dat je wat autostrade aflegd, als je hier in het Noorden blijft sukkelen .... de wegen tussen Brive - Andorra zijn het dubbele waard van wat je hier hebt .... misschien wat meer kilometers autostrade naar het zuiden en wat meer motorplezier in het Zuiden !!!
Afwegen !!!tis altijd ombouwtijd ....
Comment
Comment