Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ride America

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ride America

Isabella en ik spreken al lang van een motorvakantie in het zuiden van de Verenigde Staten. We zijn daar al vaker geweest, maar altijd met gehuurde of geleende auto's. Niet voor dit verlof, maar het moet er toch eens van komen om met de motor te toeren.
    Routes en bezienswaardigheden zijn geen probleem, maar motoren wel: geen van ons twee is gewoon/heeft goesting om die trip met een Harley te maken, of een Goldwing.
    Dus vroeg ik mij af of er iemand weet of je in het Zuiden van de VS andere motoren kunt huren, iets meer genre sport toerder of naked bike.

Deze pagina geeft een lijst, maar ik zie daartussen niet direct wat we zoeken.
    “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”

is da nie vermoeiender met een sport?

Comment

Ok Ride America .... maar heb je al Ride Europa gedaan ?? ;-)

Ik ga in juni naar de Dolomieten voor een week...

Allez on topic :

Travel by Motorcycle! If you’d like to add a listing, send an email to [email protected] NOTE: One link per company, so pick a category! Companies with tours in multiple locations are featured in the Multiple Countries section below. Motorcycle Rentals:  Motorcycle Rental information now on the wBW Motorcycle Rentals page!  |  Adventures in Kauai: Hawaii Motorcycle Rental by Shawn Cochran Motorcycle Touring – U.S.A Beach’s Motorcycle Adventures – 30 years’ of motorcycle touring experience  |  European tours and more at Edelweiss Bike Travel  |  Iron Horse Touring offers many different guided motorcycle tours in Florida […]

Kijk daar eens ?

mvg

Stef

Comment

Root, misschien niet helemaal wat je zoekt, maar ik heb me voorgenomen om de volgende keer da'k er ben toch maar de omgeving van S. Francisco op de moto te verkennen, in dit geval een BMW-tje 650 of iets dergelijks.

http://bikes.sjbmw.com/docs/home/home.asp

Zeker als je voor langere tijd een tuf wilt huren is daar goed over te onderhandelen lijkt me; hun mail adres is [email protected].

Mijn ervaring is dat sportfietsen in de US niet verhuurd worden vanwege de hoge risico's en daaraan verbonden verzekering. Mij is het alleen maar gelukt met medewerking van een lokale collega destijds (ZXR750 in Colorado - op die hoogte rijdt dat ding trouwens alsof het een 400-tje is!)

Suc6 en laat ajb nog eens weten wat het geworden is.

Bill
        Kawabill - The integral of all the nice moments, makes a wonderful life. I'll find as many of these moments as possible. / Ubuntu=I am what I am because of who we all are / Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten

Comment

een sportmotor huren in de states is zowat de meest pijnlijke (polsen) als, duurste (boetes) als gevaarlijkst (cel) gedacht die je kan koesteren max snelheid is zowat 100KM/hr, met welke sportmotor is dat een aangename snelheid??
          Geloof me, neem een HD (of goedkoper een jap chop) en cruise op je gemakken door de states en geniet met volle teugen. Als je no nooit en HD gereden hb versier dan hier in belgie ergens een testrit en beeld je dan in dat je in de states rijd. ik garandeer je dat je er de fun zal van inzien!!!
          tis altijd ombouwtijd ....

Comment

Working...
          X