Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lelijkaards

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Lelijkaards

Wie naar Frankrijk op verlof gaat, moet rekeing houden met echt valse truken van de verkeerspolitie:

Ik hoop dat de mannen van de vuilkar die rommel meenemen...
    “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”

och al hebben ze een uniform aan , dan moet ik er soms nog van walgen:biggrin:

Comment

de onnozelaars
      KAWASAKI Z750 2010

honda vtx 1300 2008 sold
      Yamaha R6 2005 sold
      Yamaha R6 2005 crash & sold
      Yamaha R6 2004 crash & sold

Comment

In Nederland kennen ze ook zo van die grapkes ,zelfs ingewerkt in een aanhangwagentje enz

Grtz,
        Philip
        Dat rechts manivelleke bijt niet zenne,gaaassssss

Comment

in nederland hebben ze ook vuilbakken enzo dacht ik hoor.
          zelf hier rem ik al voor vuilbakken die te kort en verdacht staan, ook aanhangwagens enzo, auto's,...
          Oprichter 2fast4u 2004
          #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
          hoe gekker hoe liever
          -------------------------------------------

Comment

Sjeeeeeeeeeeeeeezes... beginnen ze nu daar ook al mee...

Triestig gewoon ze... ze zouden beter andere maatregelen nemen om de verkeersveiligheid te bevorderen ipv overal hun idiote camera's te plaatsen...

Btw... flitspalen kunde door zo nen band en naft vernietigen... hoe doede da met zo nen bak??? Door er uwe rotte selder in te kappen???
            http://www.2fast4u.be/forums/image.p...ine=1139009529

Comment

Die truken worden hier al langere tijd toegepast, de vuilbak in mechelen bv en het aanhangwagentje in zwijndrecht al een jaar of 5 en god weet waar nog ergens.
              Maar om elke vuilbak ne duw te geven , das een speld in ne hooiberg :biggrin:
              Na de paasrit reden we naar huis via de E17,stonden ze daar doodleuk van op de brug aan afrit berchem te flitsen en al een geluk was het op de voorplaat als ik het goed zag en als ik me vergis krijg ik eerstdaags een raar briefke op de post .
              Grtzz
              The only thing that can beat you, is you're own fear

Comment

kunnen ze toch gelukkig nie overal zetten zo ne vuilbak, ziet het al voor mij in 't midden van de ongerepte ardennennatuur valt echt nie op

Comment

Kdacht dat ze die hier aan de kanten van Leuven ook al hadden..

Comment

Hey root, weet ge zeker dat het in Frankrijk is? Die vervelende vuilniscontainers gebruiken ze ook in Nederland op deze manier.

Gewoon kl*te deze Stasi-praktijken vind ik.

Bill

Oops, was weer langzaam, zag dat dit al eerder gesteld was
                    Kawabill - The integral of all the nice moments, makes a wonderful life. I'll find as many of these moments as possible. / Ubuntu=I am what I am because of who we all are / Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten

Comment

Kost natuurlijk minder dan zo een paal. Is dat een NV geworden de Politie?
                      Mvg

Joe
                      http://www.joebar.be

Comment

Nee

Euh, ik heb dit van een Franse website, waar ze ook pissed waren. Maar tussen al hun geroep kon ik niet zeker meer vinden waar het prul nu stond.

Het hoofdpunt was dat ze nu ook minpunten aan rijbewijzen van de buitenlanders gingen toevoegen, bijvoorbeeld de Britten, die zo'n systeem hebben, en vrolijk kwamen stoeien in Frankrijk (ze zijn dat gewoon, ze hebben dat in de middeleeuwen eens 100 jaar lang gedaan). Tot vorig jaar kregen ze dan wel een boete, ter plekke te betalen voor het snel rijden, maar van camera's trokken ze zich niets aan en hun rijbewijs kreeg er geen strafpunten door. Dat feest is nu voorbij.
                        “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”

Comment

Working...
                        X