Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

25 jaar en met Tintin naar Thailand hihihihihihihi!!!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • 25 jaar en met Tintin naar Thailand hihihihihihihi!!!!!

    25 jaar oud ? Neen. 25 jaar geleden 25 jaar oud ? Neen, ook niet (hoewel het niet veel meer scheelt).
    Neen dus, wel op 14/02/2012 25 jaar getrouwd en dus tijd om onszelf na 25 jaar moed en zelfopoffering (grapje hé) eens extra te verwennen. Dit met een reis die een combinatie was van best of both worlds. Een nieuw continent ontdekken, namelijk het mysterieuze Azië en dit combineren met onze hobby die we alle twee beoefenen, nl motorrijden.

    Het idee is reeds ontstaan in 2010. Toen lazen wij in Motoren & Toerisme een klein artikel over een Vlaming die in Thailand gestart was met het organiseren van eigen motorreizen onder zijn begeleiding in het Noorden van Thailand. Dit was iets om te onthouden voor later en laat februari 2012 dus dit later zijn.
    De voorbereidingen zijn gestart eind van de zomer 2011. Toen namen we voor de eerste keer contact via mail met Dick Campens van www.Thaimototours.com om te informeren naar de mogelijkheden om bij hem een weekje motorrijden te boeken in februari 2012. Daarna zouden we dit aanvullen met nog een aantal dagen “toeristen” in het zuiden.
    Toen bleek al spoedig dat de contacten heel vlot en spontaan verliepen en werd vastgelegd dat we op 06/02/12 de rondrit door het noorden van Thailand zouden aanvatten onder zijn begeleiding.
    Op voorwaarde dat we een geschikte vlucht vonden die ons kort voordien kon afzetten in Thailand. De vlucht Brussel –Bangkok konden we aan een fatsoenlijke prijs boeken via Jetairways. Deze laatste is een Indische maatschappij die naar Bangkok vliegt met een korte tussenstop in Mumbai.
    In aansluiting op onze vlucht naar Bangkok hebben we dan bij Airasia een binnenlandse vlucht geboekt van Bangkok naar Chiang Mai in het noorden van waaruit ons avontuur kon van start gaan. Na wat troubles met de tickets van Airasia, die waren namelijk aangemaakt zonder onze namen op, konden we na wat heen en weer gemail van paspoorten eind november zeggen dat alles klaar was om op 04/02/12 te vertrekken.
    Onze Vlaamse weergoden beslisten op 03/02/12 om alles lekker vol te gooien met sneeuw zodat alles muurvast zat in het verkeer, wat ons deed beslissen om de zaterdagmorgen maar nog een uurtje vroeger te vertrekken dan oorspronkelijk gepland. Wij mooi op tijd doch blijkbaar was die piloot niet zo slim want we zijn met 2 uur vertraging vertrokken uit Zaventem richting Mumbai.
    Gene paniek, onze overstaptijd was 2u50 in Mumbai dus zouden we zeker op tijd zijn. Ware het niet dat de manier van aanpakken en de controles, en controles, en controles en veiligheidscontroles in Mumbai de boel nog eens zodanig bijkomend vertraagden dat we veel geluk hadden dat we met 50 mensen moesten overstappen op dezelfde vlucht.
    Zodoende werd deze tegengehouden om ook met nog een uur vertraging te vertrekken richting Bangkok. Op onze reis hebben we in totaal 6 vliegtuigen genomen en enkel in Mumbai deden ze zo moeilijk in de veiligheidscontroles, ondermeer over de oplaadbare batterijen die ik bijhad voor fototoestel en flits. Tjah, gevaarlijke dingen hé die AA batterijen.
    De nieuwe moderne luchthaven in Bangkok is een pareltje van architectuur. Prachtig gewoon, ten minste als je van moderne gebouwen houdt.




    De zondagnamiddag zijn we dan rond 14u30 lokale tijd (= 6 uur later dan onze Belgische tijd) aangekomen in Chiang Mai waar we, na het oppikken van onze bagage, opgewacht werden door Dick en zijn vrouwtje Oil.
    En om te starten gingen we direct de motoren ophalen om ze mee te nemen naar ons logement voor die nacht, zijnde Casa Dick en Oil. We logeerden namelijk bij onze gastvrije gastheren thuis.

    Leuk, direct motorbottekes en helm uitgehaald uit de valies en op de linkse kant van de weg door een Aziatische stad op weg.
    Was da nu van die zon dat ik zo warm had of lag dat aan iets anders? ’t Was in ieder geval een “beetje” wennen.
    Gelukkig zijn de verkeersregels in Thailand niet moeilijk. Ge rijdt links en de grootsten heeft voorrang. Het leven moet toch niet altijd ingewikkeld zijn?

    Na ons te hebben verfrist was het tijd voor een eerste verkenning van het lokale marktje en zijn we naar een leuk restaurant gegaan voor een eerste kennismaking met de Thaise lokale keuken en gewoonten. Die keuken beviel onmiddellijk heel goed als je een beetje voorzichtig bent met de verschillende gradaties van pikant, want daarin durven ze wel eens te overdrijven, toch naar ons normen.
    Een leuke bijkomstigheid die we ook onmiddellijk leerden. Je bestelt geen whisky cola maar een cola en koopt van de eerste keer een flesje whisky er bij. Dan kan je dit de volgende keer terug meenemen (als er tegen dan nog iets in is natuurlijk) als je nog eens terug komt.



    Na een lange dag op tijd naar bed want morgen begint het avontuur. Met de motoren op de linkse kant van de weg de bergen in.

    Na een goede nachtrust en een lekker ontbijt stonden de motoren klaar om te vertrekken. Daar wij slechts met twee waren plus onze begeleider, reden we met lichte bagage. We hadden dus elk het noodzakelijke bij om een weekje weg te kunnen, de rest van de bagage bleef achter op onze overnachtingsplaats. Indien de groep groter is (nl meer dan 4 deelnemers) wordt de bagage meegevoerd in een wagen die naar de volgende overnachtingplaats rijdt.
    Daar wij echter maar met 2 waren werd het een soort privé tripje onder begeleiding wat natuurlijk maakt dat er wel hechte banden gesmeed worden tijdens die week.
    Maar we zijn pas aan de start van het avontuur en laten onze kawatjes ER6-N ontwaken, een groene en een oranje. Onze gids zweert ook bij kawa, nl de Versys.


    We rijden eerst een uurtje op tamelijk brede en rechte wegen wat ideaal is om het links rijden gewoon te worden. En dat went inderdaad snel. Sneller dan verwacht. Gelukkig staat ons stuur, gas en koppeling, rem en versnellingen op zijn gewone plaats zodat we ons hier niet moeten aanpassen. In een wagen is dat iets anders zoals ik een week later mocht ondervinden. Bij het aanzetten van de richtingsaanwijzers begonnen de ruitenwissers te vegen en vice versa, maar we wijken af.
    Na het eerste uurtje begonnen zich stilaan de eerste mooie bochten en hellingen aan te bieden, en…… het eerste probleem. Er sloop langzamerhand een bizar gevoel in mijn stuur. En soms een bizar geluid…. En het werd erger en het gevoel werd slechter. Dus stoppen maar en aan de kant. Bleek dat er een lager van mijn voorwiel de geest aan het geven was wat het onverantwoord maakte om verder te rijden.
    Aan de kant dus voor de eerst drankpauze, verhuurbedrijf opgebeld en die zouden onmiddellijk met een andere komen.


    Ondertussen hebben we van de nood een deugd gemaakt en zijn we in afwachting van de nieuwe motorfiets met de 2 resterende motoren naar een waterval gereden in de buurt zodat we onze tijd toch aan iets nuttig konden besteden. En zo hadden we weeral iets moois gezien.



    Na de motorwissel vol goede moed weer verder. De wegen gingen stilletjes aan over in kronkels waarbij de ene bocht de andere opvolgde, door prachtige natuur met haarspeldbochten. Adembenemend.
    We reden over de Doi Inthanon (hoogste berg in Thailand 2565m) richting Mae Hong Son wat ons in totaal een 300 km verder moest brengen voor onze eerste dag.
    Soms moeten we over smalle kleine en steile boswegen die redelijk technisch waren, zeker niet evident met een motorfiets die je nog niet helemaal gewoon bent. Ons Nancy moest alle zeilen bijzetten om zich er door te slaan, wat ze dan ook met veel bravoure heeft gedaan, chapeau en respect.


    Soms ging het over brede slingerende wegen waar het gas goed open kan en konden we voor het eerst genieten van iets dat we nog regelmatig zouden tegen komen deze week.
    De echte vrijheid om met een motor te rijden in een prachtige omgeving in goed gezelschap. Alleen begrensd door je eigen kunnen en niet door flitspalen of multanova’s. Je eigen limieten zijn je grenzen, en die schuiven in de loop van de week wel een beetje bij beetje op ;-) .
    Op het laatst goed het gas er op om voor het donker op onze bivakplaats te zijn want donker is donker in Thailand en dan is het niet aangeraden om nog veel met de motor te rijden, toch niet buiten de stad. De loslopende verwilderde honden zijn al talrijk genoeg tijdens de dag en dan zie je ze nog zodat je kan anticiperen, tijdens de donkere uren ligt dat wat moeilijker.
    We installeren ons in onze slaapplaats, eenvoudig maar proper en met alle nodige voorzieningen. Meer hebben we niet nodig.

    Na een verfrissende douche lieten we ons een eerste (maar zeker niet de laatste) echte traditionele Thaise massage welgevallen. Een beetje ai hier en oei daar maar het deed zo’n deugd na een dagje motorrijden.
    Ik wou dat ik dat hier ook iedere week kon krijgen, en zeker aan de tarief van ginder.
    Daarna een klein tochtje met de moto naar het restaurant waar we ons de plaatselijke specialiteit laten smaken, Moo Kata.
    Dit is een soort kleine barbecue die op tafel gezet wordt waar je zelf je vlees op bakt en die heerlijk smaakt. Dit aangevuld met nog een paar gerechtjes en natjes. Het combineren van verschillende kleine gerechten is net dat wat het eten in Thailand afwisselend en o zo lekker maakt.
    Wel hebben ze een bizarre gewoonte om bier te drinken, namelijk met ijsblokjes er in. Raar maar het went ook (zoals zo veel) en is wel fris natuurlijk.



    ......wordt vervolgd.......

  • #2
    Re: 25 jaar en met Tintin naar Thailand hihihihihihihi!!!!!

    Dat ziet er een leuk reisje uit ... En al weer wat opgestoken aangezien ik volgend jaar let de madam, de schoonbroer en de half Thaise schoonzus naar daar trek ... (was nog op zoek naar een maatschappij voor de Bankok -Chang Mai vlucht ! )
    Motorcycle history : '91 Suzuki GS 500E ,crashed and sold '98 HD Sportster, sold '01 Buell X1, sold Aprillia RS 125 sold '09 Buell 1125R Carbon Special Sold ! triumph tiger Sport !!
    Circuit Stukgatie 748 ... and yes it did ...
    als ik ooit 1/4 vd snelheid van Bo haal zal ik ooooh zo gelukkig zijn.

    Comment


    • #3
      Re: 25 jaar en met Tintin naar Thailand hihihihihihihi!!!!!

      mooi rijsverslag doet mij watertanden

      Comment


      • #4
        Re: 25 jaar en met Tintin naar Thailand hihihihihihihi!!!!!

        Comment


        • #5
          Re: 25 jaar en met Tintin naar Thailand hihihihihihihi!!!!!

          Oorspronkelijk geplaatst door sherrif
          ... (was nog op zoek naar een maatschappij voor de Bankok -Chang Mai vlucht ! )
          Is met Airasia goed te doen, is soort low budget maatschappij als Ryanair bij ons. Wel maken dat je je bagage vooraf bijboekt indien je nog iets mee hebt naast handbagage. Kan je veel geld besparen en die low budget maatschappijen zijn op dat vlak redelijk streng.
          En de correcte prijs zie je pas op het eind van de boeking.
          Nok air is zo'n maatschappij.

          PS ik zie nu dat mijn foto's blijkbaar te groot zijn en rechts worden afgesneden. 'k Zal op het einde van het verhaal nog een linkje posten naar alle foto's, 'k zie het niet zitten om dat allemaal nog te gaan verkleinen.
          Nickel

          Comment


          • #6
            Re: 25 jaar en met Tintin naar Thailand hihihihihihihi!!!!!

            Oorspronkelijk geplaatst door HendrikZx6r
            [font=Fixedsys]i`m a party-animal and gixxer-rijder, and i`m proud of it[/font]
            **eens een rebel altijd een rebel**

            Comment


            • #7
              Re: 25 jaar en met Tintin naar Thailand hihihihihihihi!!!!!

              Oorspronkelijk geplaatst door niko
              mooi rijsverslag doet mij watertanden

              Comment


              • #8
                Re: 25 jaar en met Tintin naar Thailand hihihihihihihi!!!!!

                Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel .

                Comment


                • #9
                  Re: 25 jaar en met Tintin naar Thailand hihihihihihihi!!!!!

                  Een verkwikkende nachtrust doet ons de volgende dag fris ontwaken (of was dat nu die verdomde haan?).

                  Na een lekker ontbijt in een lokaal restaurantje sturen we onze motoren richting rivier. Via een boottochtje gaan de we Padaung-stam bezoeken die wereldberoemd is als de “Giraffe-vrouwen”.






                  Bij het terugkeren in Mae Hong Son bezoeken nog een kleine tempel waar het lot de toekomst voorspelde (en als het u niet bevalt, probeer dan nog een keer).


                  Een lokale lekkernij met kokos en suikerriet, sticky rice en rijpe verse mango met versgeperst mandarijnensap vormde onze klein lunch vooraleer de kawa’s weer de weg op te sturen.


                  Op een van de stopplaatsen kwamen we een Duits koppel tegen die ook aan het toeren waren met de moto. Alleen, zijn waren met hun moto van Duitsland tot in Thailand gereden. Geen mietjes dus. En nog een verstandige Duitser ook, hij reed namelijk met een Honda (Afrika Twin).





                  De neuzen werden richting Pai gekeerd over een weg die beroemd is om zijn 1864 bochten. Ik heb ze wel niet allemaal geteld maar iemand zal dat ooit wel eens gedaan hebben. Los van het aantal bochten, het rijden met de motor in deze streek is fantastisch.
                  Pai is gekend als een oud hippie stadje waar er ’s avonds heel wat te beleven valt. Een gezellige drukte. We overnachten deze keer in kleine huisjes. Doordat we hier iets hoger zitten zijn de nachten wel redelijk fris zodat je goed je dekentje kan gebruiken om te slapen.











                  Na een lekker ontbijt verlaten we de streek van Pai en rijden we naar de Chinezen. Chinezen ? Ja inderdaad, in het noorden van Thailand wonen Chinese stammen die daar in een ver verleden aangespoeld zijn.
                  We wenden we steven (typisch enkel aan Thaise moto’s ) richting de Doi Mae Salong berg met zijn vele bochten. Daar belanden we volop tussen de Chinezen waar we ook zullen overnachten in een uiterst charmante accommodatie op de bergflank. Dit bezorgde ons ’s morgens een prachtige zonopgang over de theeplantages.




                  Op weg hier naar toe kwamen we een Nieuw-Zeelands koppel tegen. Zij waren op weg van bij hen thuis met de fiets voor een jaar. Ze hadden reeds 14 000 km afgelegd en waren nu van plan om een poging te wagen om naar Tibet te reizen. Je moet het maar doen op je fietske.





                  Een gezellige avondwandeling langs de kraampjes ging het avondmaal vooraf. De verschillende soorten gedroogd fruit gingen er even vlotjes in als snoepjes. Ze waren dan ook even lekker.


                  ’s Avonds proefden we, naast verschillende andere gerechten, ook nog een lokale, wat bizarre specialiteit, zwarte kip. Alles aan dat beest is zwart, zowel de beentjes als het vlees.


                  ’s Morgens ontbijt met een aantal lokale lekkernijen waarvan we nog een portie hebben bijgevraagd. Het had iets van oliebollen (als ontbijt????) waar we de calorieën maar niet van hebben geteld maar het was veel te lekker om te laten liggen.
                  Goed, gegeten en gepakt staan we klaar om naar het Noorden op te rijden.


                  Onderweg maken we van de gelegenheid gebruik om een van de vele bergstammen te bezoeken die behoren tot de 10tal verschillende etnische minderheden in Thailand, namelijk de Akha.







                  Na dit heel aangenaam, leuk en kleurrijk bezoek konden we nog noordelijker, namelijk richting de “Golden Triangle”. Het beroemde drielandenpunt tussen Thailand, Myanmar en Laos. Wereldberoemd vanwege de opiumhandel wat er nog altijd voor zorgt dat we op geregeld tijdstippen checkpoints tegen komen in de streek. Met deze laatste als toerist op de motor hebben we geen enkel probleem gehad.
                  Ze wilden zelfs gewillig op de foto nadat we het mooi gevraagd hadden natuurlijk. Diene typ had immers een groter geweer bij dan ik.

                  Een bezoek aan het opiummuseum kon niet ontbreken na de nodige foto’s op het fameuze “Golden Triangle” punt.







                  Hier maakten we ook van de gelegenheid gebruik om met een speedbootje op de Maekong rivier een tripje te doen. Een heel hulpvaardige schipper liet ons wederom een aantal zaken zien die de moeite waard waren, naast de ervaring van het varen met een dergelijk bootje. Zodra dat hij zag dat iets ons interesseerde of dat we een foto wilden maken zorgde hij er voor dat we nog wat dichter bij vaarden zodat we alles goed konden zien. Het blijven vriendelijke mensen die Thai.




                  Vanuit dit punt volgen we gedurende lange tijd de Maekong rivier wat ons zeker de nodige mooie landschappen bezorgde.



                  We rijden richting Chiang Kham waar we bij Laetitia gaan overnachten. Een Vlaamse die reeds 15 jaar in Thailand woont en die, naast haar reisleideractiviteiten, samen met haar Thaise gezin, een guesthouse uitbaat.


                  Die avond was er daar ook nog een koppel Vlamingen uit Gent die naar de trouw kwamen in Bangkok van een van hun vroegere uitwisselingstudenten die bij hen had verbleven.
                  Animo genoeg dus bij de aperitief, aan tafel en na de lekkere maaltijd die klaargemaakt werd volgens het principe “eten wat de pot schaft”. De mama van deThaise echtgenoot had ook een Thais vleesgerechtje bezorgd voor bij de maaltijd. Lekker maar maak dat je niet ver van de brandblusser zit want die heb je wel nodig na een hap. “Pikant hé” klonk het bij de lachende Thai.


                  Voor de maaltijd hadden we ons opnieuw laten verwennen met een traditionele Thaise massage zodat alles weer een beetje op zijn plaats zat na een intensief dagje motorrijden.


                  Na de nodige Leo’s (neen geen chocoladekoekjes maar een lekker Thais bier) ging het richting kleurrijke gastverblijven voor een goeie nachtrust.


                  Uitgebreid ontbijt en tijd om afscheid te nemen van vriendelijke, gastvrije mensen.


                  Vandaag staat immers Highway 1148 op het programma, bekend als één van de tien beste motorwegen ter wereld.


                  En dat was niet gelogen. Prachtige wegen, prachtige bochten en ja, zoals eerder gemeld, je eigen grenzen iets verlengen hoewel we het altijd veilig hielden. Niets moet immers en we hebben nog altijd een kroost lopen in het verre België die we hoe dan ook nog willen terug zien. Maar dat hoeft daarom nog niet vandaag te zijn :mrgreen: .


                  Na een mooie dag rijden komen we aan in Nan waar ons opnieuw een leuk boutique stijl hotelletje wacht waar we ons lekker kunnen opfrissen.

                  Na de verkwikkende douche het stadje in om de inwendige mens te versterken en nadien bij een lekker glas (bier of het fameuze flesje whisky, je mag kiezen) na te kaarten over de dag. De eigenares van het hotelletje, met wie we al een uitgebreid praatje hadden gevoerd aan het hotel, kwamen we opnieuw tegen om samen de nacht in te gaan. Ze was gemakkelijk herkenbaar in het verkeer met haar paarse volkswagen kever.


                  In de rand waren we elkaar bij het vallen van de nacht in het drukke verkeer in de stad eventjes kwijt gespeeld met de motoren. In het donker zien die lichten er in je spiegels allemaal eender uit, moto of scooter of bromfiets. Logisch blijven en geen zotte dingen doen maken dat je elkaar na een tijdje toch terug vindt, maar toch efkes spannend want waar was dat hotel nu ook al weer……?


                  Na het lekkere ontbijt (we hebben eigenlijk geen andere gehad) stond ons vandaag een verrassing te wachten die ons beloofd was door onze reisleider Dick.

                  En het was een leuke verrassing. Een namiddagje offroad. Allebei waren we maagd wat het offroad gedeelte betreft zodat we toch wel voorzichtig nieuwsgierig waren naar wat ons te wachten stond.
                  En of het bevallen is? Het was met kleine motoren (iets van 125cc denk ik) maar ideaal om als eerste keer van het offroad gebeuren te proeven. Het ging vooruit maar toch met niet te veel power zodat je de boel als groentje in de hand kon houden. Onder begeleiding van onze Thaise voorrijder ging het de beboste heuvels in en hebben we veel plezier gehad. Heel zeker voor herhaling vatbaar.

                  Als toetje stond vandaag nog Highway 120 richting Chiang Mai op het programma. Nog een laatste keer goed aan het gas hangen en ons einddoel kwam stilletjes aan in zicht. De laatst halve dag hadden we ingekort om morgen nog een dagje in Chiang Mai zelf een aantal zaken te kunnen gaan bezoeken samen met Dick en zijn echtgenote Oil die een erkende gids is.




                  Nog een leuke anekdote bij onze aankomst in het eindstation. We zouden samen gaan eten ’s avonds bij de Mexicaan na het bezoek aan de bar van een Franse vriend van Dick. Al deze zaken lagen aan dezelfde kant van de stand als de motorverhuurder, doch de woning van Dick bevindt zich aan de andere kant van de stad, wat met de drukte van een Thaise stad minstens 2 uur heen en terug was zonder de tijd om ons te verfrissen er bij gerekend. Hoe los je dat op?
                  Sabai, sabai. Rustig blijven en een toerke “uninvited” spelen. Dick is namelijk goed thuis in het hotel waar Oil moest zijn voor een huwelijksreceptie. Op “professionele wijze” hebben wij daar undercover gebruikt gemaakt van de faciliteiten om ons lekker te verfrissen, motokledij te verwisselen voor iets frisser en hebben ettelijke verloren uren uitgespaard die we nu konden spenderen in de betreffende bar. En passsant nog onze vuile was van de afgelopen week binnen gegooid bij de vaste wasmadam waar we ze de volgende dag weer konden oppikken vooraleer we onze laatste avond in Chiang Mai gingen aanvatten.

                  Wordt vervolgd………

                  Comment


                  • #10
                    Re: 25 jaar en met Tintin naar Thailand hihihihihihihi!!!!!

                    awel tof zeer tof , das nu nog iets dat ik ook nog zou willen doen , dat moet een levenservaring zijn om nooit te vergeten
                    volgend naar misschien ook die richting uit maar dan nog iets dieper

                    Comment


                    • #11
                      Re: 25 jaar en met Tintin naar Thailand hihihihihihihi!!!!!

                      Prachtig reisverslag en een t-shirt van 2fast had het helemaal afgemaakt
                      Motorcycle history : '91 Suzuki GS 500E ,crashed and sold '98 HD Sportster, sold '01 Buell X1, sold Aprillia RS 125 sold '09 Buell 1125R Carbon Special Sold ! triumph tiger Sport !!
                      Circuit Stukgatie 748 ... and yes it did ...
                      als ik ooit 1/4 vd snelheid van Bo haal zal ik ooooh zo gelukkig zijn.

                      Comment


                      • #12
                        Re: 25 jaar en met Tintin naar Thailand hihihihihihihi!!!!!

                        Oorspronkelijk geplaatst door sherrif
                        een t-shirt van 2fast had het helemaal afgemaakt
                        Is dat een voorstel tot sponsoring om nog een keer naar ginder te kunnen gaan om dat op de foto te zetten?

                        K weet het, k zal het nooit meer doen, maar ja, jullie waren (en misschien nog ?) nog aan het discussiëren wat er moet op komen op jullie t-shirts .

                        Nickel

                        Comment


                        • #13
                          Re: 25 jaar en met Tintin naar Thailand hihihihihihihi!!!!!

                          Er zijn al bestaande he ... De "discussie" gaat over een nieuw ontwerp ...
                          Motorcycle history : '91 Suzuki GS 500E ,crashed and sold '98 HD Sportster, sold '01 Buell X1, sold Aprillia RS 125 sold '09 Buell 1125R Carbon Special Sold ! triumph tiger Sport !!
                          Circuit Stukgatie 748 ... and yes it did ...
                          als ik ooit 1/4 vd snelheid van Bo haal zal ik ooooh zo gelukkig zijn.

                          Comment


                          • #14
                            Re: 25 jaar en met Tintin naar Thailand hihihihihihihi!!!!!

                            Jaaa wadde.
                            Wat een prachtig reis man !!!

                            2006 Yamaha FJR 1300
                            ex Suzuki GSX1400 - ex Honda VTR SP1 - ex Honda Firestorm - ex Yamaha R1

                            Comment


                            • #15
                              Re: 25 jaar en met Tintin naar Thailand hihihihihihihi!!!!!

                              Prachtig verhaal man, doet me direct denken als toen wij daar waren.
                              Wij hebben daar wel een cb400 gehuurd en wat getrokken. Maar o zo mooi.
                              En dat verslag is alleen maar toppie!

                              Comment

                              Working...
                              X