Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Naar Zweden met de motor

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Naar Zweden met de motor

Beste motorvrienden,

de Keyser heeft weer iets in zijne kop zitten en dan wilt m het ook doen natuurlijk.
    Ik wil al lang terug naar t noorden, meer bepaald Stockholm, maar deze keer met den tuf en niet met ryanair. Niks autostrade want das nie fijn op ne Bandit Niks op voorhand boeken, gewoon gaan. Tentje mee als backup. Camerake mee en doen alsof we een verslag maken voor de Belgische TV om zo gratis slaapplaats te verkrijgen
    Enfin. Zijn er hier nog die de trip ooit gedaan hebben? Vanuit Denemarken, is dat per boot of zijn die bruggen al klaar?
    Oh ja, als er iemand mee wil .. Doen! Eind mei, begin juni vertrekken denk ik.
    Grtz.
    [font=Comic Sans MS]R.I.P Joeri aka Racer! [/font]
    [font=Comic Sans MS]Leef vandaag, niet morgen. Morgen is het weer vandaag !![/font]

Re: Naar Zweden met de motor

volgens googlemaps zijn de bruggen klaar
    http://maps.google.be/maps?saddr=55.335 ... =8&t=m&z=8

http://maps.google.be/maps?saddr=55.335 ... 12,90,,0,0

Comment

Top. Zal wel wat tol betalen zijn denk k, maar sneller dan de boot zal t wel zijn normaal.
      Eens wat verder snuffelen
      [font=Comic Sans MS]Leef vandaag, niet morgen. Morgen is het weer vandaag !![/font]

Comment

Naar Zweden via de weg kan je op verschillende manier met Stena Line of via de brug in Denemarken

Via Denemarken :

Frederikshaven (Noord Denemarken) naar Goteborg - ferry van 3 uur
        Grena - naar Varberg
        Via de brug (betalend) Denemarken - Zweden

Via Duitsland :
        Kiel - Goteborg (Stena Line) - ferry van +/- 10 uur

De Ferry's van Stena Line hebben wel de mogelijkheid tot overnachten en eten, bv als je de afvaart neemt in Kiel van 19h00 dan kan je slapen op de Ferry en kom je 's morgens om 09h00 aan in Goteborg.
        http://www.stenaline.nl/ferry/overtocht/kiel-goteborg/

Niet dat ik ooit zelf al met de moto tot in Zweden ben geweest maar ik werk wel in een firma die transport doet naar Zweden.
        Moest je nog vragen hebben dan moet je het maar laten weten.
        Greetz
        Chris
        The Garage
        Ducati Hypermotard 950
        Ducati V4 circuit

Comment

Nuttige info Chris, bedankt!

Comment

Wel straf voor ene die zo een goei pint kan smaken dat diene juist naar Zweden wil
            Licensed to chill.
            Non Semper Arcum Tendit Apollo.
            2fast4u @ Facebook : https://www.facebook.com/2fast4u.be?ref_type=bookmark

Comment

CARLSBERG!!! Probably the best beer in the world! En cultuur e ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Keyser
                Beste motorvrienden,

de Keyser heeft weer iets in zijne kop zitten en dan wilt m het ook doen natuurlijk.
                Ik wil al lang terug naar t noorden, meer bepaald Stockholm, maar deze keer met den tuf en niet met ryanair. Niks autostrade want das nie fijn op ne Bandit Niks op voorhand boeken, gewoon gaan. Tentje mee als backup. Camerake mee en doen alsof we een verslag maken voor de Belgische TV om zo gratis slaapplaats te verkrijgen
                Enfin. Zijn er hier nog die de trip ooit gedaan hebben? Vanuit Denemarken, is dat per boot of zijn die bruggen al klaar?
                Oh ja, als er iemand mee wil .. Doen! Eind mei, begin juni vertrekken denk ik.
                Grtz.
                Ast nu is op een ander moment was ging ik mee de vorige x dak hier is met iemand gaan rondbollen zen op congé heb ik me zeker ni beklaagt
                Have fun Keyser en veel fotokes wille we zien
                Never forget who helped you!
                Never forgive who fu*ked you.
                Doing a trackday is like "SEX", no matter what happens you'll want to hit it again..

Kawasaki GPZ500S '95 --> Kawasaki ZX-9R '98 --> Honda VTR SP1 '01 --> Suzuki GSXR 1000 '03 --> Kawasaki ZX-10R '08 --> KAWASAKI ZX-10R '11

Comment

Lijkt me ook wel es leuk om te doen. Maar zijn ze daar ni streng op hardrijders?
                  I'll keep my guns, freedom & money ... You can keep the "change"!

Comment

Allee McD, hardrijden?? Wie, waar, ..??

@Haga: welk moment kan wel voor u?

Comment

Eind mei begin juni zit ik een week aan de zee.
                      Hoeveel dagen zoude weg gaan ? Ik heb meestal wel een reeks dagen (4 a 5) dat ik vrij ben maar die weet ik nooit op voorhand dus dan zou het al a la minute worden.

Het veel te late moment Oktober verder kan ik geen congé meer krijgen, aangezien iedereen al congé aangevraagd heeft Maar as ge nog is zoiet in uwe kop krijgt moogt ge me altijd iet laten weten (liefst wel rond het einde of nieuwe jaar dan zen ik den eerste voor congé aan te vragen )
                      Never forget who helped you!
                      Never forgive who fu*ked you.
                      Doing a trackday is like "SEX", no matter what happens you'll want to hit it again..

Kawasaki GPZ500S '95 --> Kawasaki ZX-9R '98 --> Honda VTR SP1 '01 --> Suzuki GSXR 1000 '03 --> Kawasaki ZX-10R '08 --> KAWASAKI ZX-10R '11

Comment

ik ben een paar jaar geleden met de auto naar zweden, noorwegen, finland, boot terug naar zweden, en zo terug gereden.

De bruggen zijn af, het zijn er 2, tof om over te rijden, maar ze zijn duur! de brug tussen denemarken en zweden was toendertijd al meer dan 30 EUR, en ik dacht dat ge moest betalen voor de grote brug in denemarken ook.

Denemarken, Zweden en Finland zijn een tikkeltje saai om door te rijden (plat, en veel weide/bos), Noorwegen is het mekka voor nen motard. Rep u zo rap mogelijk richting het centrum en het westen van noorwegen.
                        http://www.mojomoto.be/logo.gif

Comment

moest ik het opnieuw doen (en die kans zit er dik in), dan nam ik gewoon de boot van hirtshals naar stavanger. rechtstreeks in het mekka.
                          http://www.mojomoto.be/logo.gif

Comment

Allee hup .... is ook een possibility ..

Comment

Lol. Ik zou da ook wel eens willen doen in die landen.
                              I'll keep my guns, freedom & money ... You can keep the "change"!

Comment

Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎