Mededeling

Collapse
No announcement yet.

juist terug van de picos de europa

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• juist terug van de picos de europa

samen met 4 vrienden naar de picos de europa geweest. het weer is een beetje tegengevallen 2dagen niet kunnen rijden van de regen en 2dagen onderweg goed nat geworden en dan 4prachtige dagen.anders dan andere jaren zaten we nu in geen motorhotel het was zeker ok van eten en hygene maar dat typisch gevoel dat er onder motorrijders heerst heb ik toch een beetje gemist.het rijden is ook meegevallen prachtige bergpassen en heel veel bochten we hebben ons hart opgehaald.het mindere punt is de vele koe vlaaien die op sommige plaatsen rijkelijk voorkomen en soms voor verrasingen zorgen als ze juist na de bocht liggen.is dit voor herhaling vatbaar? met beter weer zeker wel het is altijd een gok als je naar de noordzee trekt. mischien volgend jaar maar terug meer naar het zuiden trekken al is dat ook geen garantie op mooi weer

Ola zo te lezen ni echt mee gevallen.
    Ja denk dat het in heel de wereld tegenwoordig het goede weer het laat af weten he.
    En ja koeien vlaaien is daar normaal op de baan he luckske.
    Ik ben daar groot gebracht en daar bestaan geen weides zoals hier.
    Niet vergeten dat daar ook wolven en beren zitten op die plaatsen waar je gereden hebt he.
    Maar dan kan ik is paseren om u verhaal te horen he lol.
    Sv1000 2007 / Bandit 1250 K7/ GSXR 600 K4
    Bandit 1250 K9 / Bandit 1200 / Bandit 1250 K13
    Naked Freedom

Comment

Idd spijtig van het weer het is overal wa van hetzelfde precies laten we hopen dat er ondanks de slechte voorspellingen toch nog een beetje zomer komt

BTW, You know this topic is worthless without pic's
      Never forget who helped you!
      Never forgive who fu*ked you.
      Doing a trackday is like "SEX", no matter what happens you'll want to hit it again..

Kawasaki GPZ500S '95 --> Kawasaki ZX-9R '98 --> Honda VTR SP1 '01 --> Suzuki GSXR 1000 '03 --> Kawasaki ZX-10R '08 --> KAWASAKI ZX-10R '11

Comment

Ik ben ook net terug van 2 weken Spanje, maar heb de regio Catulania, Valencia, Navarra en Aragon gedaan. Prachtig weer en gelukkig was de echte hitte nog niet gestart.
        Voor te gaan rijden in de Picos is het altijd best wat backup routes te hebben (zuidelijker) want in die regio is de kans op buien aanzienlijk groter.

Comment

de fotos volgen binnen een 10 tal dagen moet ze nog binnen doen om te ontwikkelen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door smolders luc Bekijk Berichten
            de fotos volgen binnen een 10 tal dagen moet ze nog binnen doen om te ontwikkelen
            ontwikkelen zijt ge nog van de flinstone tijd
            Doing a trackday is like "SEX", no matter what happens you'll want to hit it again..

Kawasaki GPZ500S '95 --> Kawasaki ZX-9R '98 --> Honda VTR SP1 '01 --> Suzuki GSXR 1000 '03 --> Kawasaki ZX-10R '08 --> KAWASAKI ZX-10R '11

Comment

zo ver terug niet ik ben van het bouwjaar 1951. ik had mijn nikon f50 nog geen 3maand toen de digitale versie verscheen .ik vind het zonde om een uitstekend apparaat zo maar te vervangen en heb besloten om er mee verder te doen tot hij de geest geeft

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door smolders luc Bekijk Berichten
                zo ver terug niet ik ben van het bouwjaar 1951. ik had mijn nikon f50 nog geen 3maand toen de digitale versie verscheen .ik vind het zonde om een uitstekend apparaat zo maar te vervangen en heb besloten om er mee verder te doen tot hij de geest geeft
                Het zou idd zonde van het geld zijn, want sinds de komst van de digitals zijn deze toestellen niet veel meer waard als je het 2dehands zou verkopen. Het voordeel van digitale toestellen is het gemak, toestel aan de pc en klaar

Comment

ik ben het volledig met u eens maar ben een absolute ramp met de pc . ik heb nu vernomen dat ge fotos die nog op het rolletje staan ook op een cd of dvd kunt plaatsen . ik ga daar eens info over inwinnen .op motor gebied houw ik ook vast aan de iets wat oudere modellen .ik rij zelf met een bandit 1200sz 2005 het model met de gsxr kleuren .ik heb 16jaar motocross gereden en altijd zelf mijn onderhoud gedaan en veel ervaring opgedaan met vering en carburatie en sleutel heel graag aan motoren. ik help veel vrienden met hun onderhoud .maar gelijk met de pc ken ik niet veel van de moderne motoren en blijf er liever af zodat ik niets kan verprutsen

Comment

Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎