Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Isle Of Man TT 2013

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Isle Of Man TT 2013

Beste mede-motards,

Na de Moto GP 2011 en de WDW 2012 is het nu tijd voor Isle Of Man TT 2013!!
    Via dit onderwerp, zou ik het opprijsstellen als er informatie/advies uitgewisseld kan worden betreft:
    - heen- en terugreis (veerboten, routes, etcetera)
    - accommodaties (hotels, motels, campings, etcetera)
    - plaatsen voor bezichtiging van de race
    - overige topics

Voor alle duidelijkheid, het betreft hier een reis naar de Isle Of Man TT met de motor!
    Ter info; de daadwerkelijke Superbike TT 2013 is op Zaterdag 4 Juni.

Bijvoorbaat dank voor alle informatie.

Met vriendelijke groet,

Matthijs

Om te beginnen ben je al vrij laat om nu nog te beginnen.
    Wij gaan ook in 2013,maar bij ons is alles al geregeld.
    Het hangt er natuurlijk vooral van af hoe lang je wil gaan,en met hoeveel personen.
    Het eerste wat je moet doen is de overzet tussen de UK en Man boeken bij de Steampacket company,want daar zal al heel veel volzet zijn.
    Afhankelijk of je via Calais of Zeebrugge gaat,kies je dan om via Liverpool of Heysham naar Man te gaan.
    De nachtboot via Zeebrugge is duurder,maar je moet veel minder km rijden,waardoor het uiteidelijk ongeveer even duur is.
    Ik heb beiden al gedaan,en Zeebrugge heeft mijn voorkeur.
    Er is wel maar 1 afvaart per dag,je moet daar dus rekening mee houden voor de aansluiting naar de overzet naar Man.
    Als je via Zeebrugge wil gaan,vraag dan via mail eens prijs bij www.houseofbritain.nl ,die zijn goedkoper dan P&O zelf.
    Als je overzet naar Man geboekt is kun je accomodatie gaan zoeken,voor de overtocht naar de UK heb je meer tijd.
    Accomodatie vind je hier : http://www.visitisleofman.com/accomm...an-hotels.aspx
    Je moet zelf kiezen wat je voorkeur heeft,camping zal het goedkoopst zijn,B&B en homestay zijn wat duurder,maar je hebt natuurlijk meer comfort.
    Hotels zijn echt peperduur in deze periode.
    Logeren aan de buitenzijde van het circuit heeft de voorkeur,want anders kan het soms moeilijk zijn om weg te geraken.
    BOCHTENPIKKER

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lucasfalt Bekijk Berichten
      Om te beginnen ben je al vrij laat om nu nog te beginnen.
      Wij gaan ook in 2013,maar bij ons is alles al geregeld.
      Het hangt er natuurlijk vooral van af hoe lang je wil gaan,en met hoeveel personen.
      Het eerste wat je moet doen is de overzet tussen de UK en Man boeken bij de Steampacket company,want daar zal al heel veel volzet zijn.
      Afhankelijk of je via Calais of Zeebrugge gaat,kies je dan om via Liverpool of Heysham naar Man te gaan.
      De nachtboot via Zeebrugge is duurder,maar je moet veel minder km rijden,waardoor het uiteidelijk ongeveer even duur is.
      Ik heb beiden al gedaan,en Zeebrugge heeft mijn voorkeur.
      Er is wel maar 1 afvaart per dag,je moet daar dus rekening mee houden voor de aansluiting naar de overzet naar Man.
      Als je via Zeebrugge wil gaan,vraag dan via mail eens prijs bij www.houseofbritain.nl ,die zijn goedkoper dan P&O zelf.
      Als je overzet naar Man geboekt is kun je accomodatie gaan zoeken,voor de overtocht naar de UK heb je meer tijd.
      Accomodatie vind je hier : http://www.visitisleofman.com/accomm...an-hotels.aspx
      Je moet zelf kiezen wat je voorkeur heeft,camping zal het goedkoopst zijn,B&B en homestay zijn wat duurder,maar je hebt natuurlijk meer comfort.
      Hotels zijn echt peperduur in deze periode.
      Logeren aan de buitenzijde van het circuit heeft de voorkeur,want anders kan het soms moeilijk zijn om weg te geraken.
      Bedankt voor de informatie! Inmiddels is de overtocht van UK naar Man en terug geregeld en wat betreft overtocht naar de UK gaan we via Hoek van Holland naar Hull. Het kost wel wat, maar het is inclusief overnachting en brandstof ;-) We hebben een guesthouse kunnen regelen, inderdaad niet goedkoop, maar ach we zijn toch in vakantie stemming. Nogmaals merci en wellicht tot daar?!

Comment

Hallo, ik ben nieuw hier.
        wij gaan sedert 2002 ongeveer iedere 2 jaar naar de IOM TT.
        sedert 2005 ieder oneven jaar zo ook dit jaar
        wij reizen af vanuit passendale west-vlaanderen naar Zeebrugge voor de nachtboot naar Hull
        Dit is goedkoop als je dit kunt doen met min. 10 personen (motoren).
        Dan krijg je prijzen voor een Rally en die zijn Goedkoop (690 euro voor 10 personen en motoren en binnenhutten)
        dit is enkele reis want wij keren terug via Dover à 160 euro voor 10 personen.
        Het beste is om de boot Liverpool Douglas en terug te boeken maar dan moet je zeer vlug zijn.
        De boekingen voor het volgende jaar beginnen de maandagmorgen na MAD SUNDAY.
        Tegen de avond zijn de overzetten via Liverpool al de deur uit op de topdagen, dit zijn de dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag voor MAD SUNDAY
        Wij verblijven in een cottage op het circuit met zeer toffe ernaast wonende eigenaren die ons zeer goed briefen over de tijden van het afsluiten van de wegen.
        Dit is wel duur (1800 euro voor 5 nachten, 10 personen) maar zeker het geld waard.
        steeds bereid voor verdere info
        Mario

Comment

Thanks voor de Rally tip , had ik geen idee van en is idd pak goedkoper dan per persoon !

Oorspronkelijk geplaatst door Mariodeleu Bekijk Berichten
          min. 10 personen (motoren).
          Dan krijg je prijzen voor een Rally en die zijn Goedkoop (690 euro voor 10 personen en motoren en binnenhutten)
          Mario

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mariodeleu Bekijk Berichten
            wij reizen af vanuit passendale west-vlaanderen naar Zeebrugge voor de nachtboot naar Hull
            Dit is goedkoop als je dit kunt doen met min. 10 personen (motoren).
            Stond vandaag aan 't school in Passendale te wachten op de koters van mijn madam toen één van de andere mama's mij aansprak...
            Haar man ging voor de eerste keer mee naar Man met een motoclub uit Passendale, dat zal wss met jullie zijn. Em keek er alleszins al ferm naar uit als ik het zo hoorde van zijn madam .

Ik ga ook ooit nog wel eens teruggaan, maar zal wss zijn als die 2 van haar wat groter zijn, dan kan mijn madam ook mee. Als vervanging gaan we denk ik nog wel een paar keer de Ulster GP doen die in augustus verreden wordt, das makkelijk te combineren met bv reis door Ierland en/of Schotland.
            Check out : http://www.trackdays.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TRX Bekijk Berichten
              Stond vandaag aan 't school in Passendale te wachten op de koters van mijn madam toen één van de andere mama's mij aansprak...
              Haar man ging voor de eerste keer mee naar Man met een motoclub uit Passendale, dat zal wss met jullie zijn. Em keek er alleszins al ferm naar uit als ik het zo hoorde van zijn madam .

Ik ga ook ooit nog wel eens teruggaan, maar zal wss zijn als die 2 van haar wat groter zijn, dan kan mijn madam ook mee. Als vervanging gaan we denk ik nog wel een paar keer de Ulster GP doen die in augustus verreden wordt, das makkelijk te combineren met bv reis door Ierland en/of Schotland.
              Dan kan je op de Ulster mijne maat een beetje supporteren, die rijd daar (waarschijnlijk op mijn r6-ke)
              If it runs race it

www.bikeshop-online.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door racecees Bekijk Berichten
                Dan kan je op de Ulster mijne maat een beetje supporteren, die rijd daar (waarschijnlijk op mijn r6-ke)
                Allez en den Brino die zegt daar niks van ze

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Z146 Bekijk Berichten
                  Allez en den Brino die zegt daar niks van ze
                  Is den Brino ook niet, die heeft daar de kloten niet voor (en ik ook niet )
                  If it runs race it

www.bikeshop-online.be

Comment

Voor de liefhebbers van het Real Road Racing gebeuren, kan je hem eens gaan opzoeken in de pits, vind ie wel tof.

If it runs race it

www.bikeshop-online.be

Comment

Ik ken de Peter hoor .
                      Kennis gemaakt met em in Chimay verleden jaar, em online gevolgd tijdens iom verleden jaar .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TRX Bekijk Berichten
                        Ik ken de Peter hoor .
                        Kennis gemaakt met em in Chimay verleden jaar, em online gevolgd tijdens iom verleden jaar .
                        IOM wil em volgend jaar weer doen, waarschijnlijk TT
                        If it runs race it

www.bikeshop-online.be

Comment

Hoeveel ben je gemiddeld kwijt per persoon voor heel de reis?

Comment

Dat hangt van zeer veel factoren af,zoals bij elke reis.
                            Hoe lang ga je,hoe overnacht je,hoe eet je,hoe maak je de overtochten enz.
                            Wij hebben €280 betaald voor de overtocht UK - Man voor 1 persoon met moto,dat is de enige prijs die zowat vast is,de rest hangt van je eigen af.
                            BOCHTENPIKKER

Comment

Je mag eigenlijk niet teveel kijken naar dat geld, gewoon doen...
                              Met 500€ ga je niet genoeg hebben om er een week naar toe te gaan met je motorfiets, zoveel is zeker.
                              1.000€ zou ruim voldoende moeten zijn.

Comment

Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎