Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Weekendje weg

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Weekendje weg

Helaba motorijders,

Ik ga hier is proberen mijn klein verhaaltje te doen.
    Ik rij nog maar 3 jaar, mijn vrienden zeggen dat ik het niet slecht doe, maar ja zeggen ze het nu om me niet te kwetsen....
    Van het weekend hadden we afgesproken om 2 dagen in de Eifel te gaan toeren.
    We hadden om 8u in Paal op de carpoelparking afgesproken om een ritje te gaan van 450 km.
    Ons Evyke had die route weer goed ingesteld, het ene bochtje naar het andere.
    Haha ik ben die dag maar 1 keer de mist ingegaan omdat ik de bocht niet goed had ingeschat.
    Maar heb goed kunnen volgen tussen al die ervaren rijders. :-)
    Na een paar terrasjes te doen en goed gegeten te hebben en goed gereden kwamen we om 18u in ons motohotel Gus aan.
    Na een snel douchke en eten waren we aan de bar beland.
    Bij een drankje en wat humor konden we de avond goed vullen.
    Maar je te laat konden we het niet maken want de dag erop zat er weer 470 km aan te komen.
    De volgende ochtend, na een stevig ontbijt konden we weer vertrekken.
    Waar hebben we overal gezeten, geen flauw idee lol, maar heb veel druivenstokken gezien, we hebben de veerboot moeten nemen om aan de overkant te kunnen rijden, weer volgde de ene bocht na de andere.
    Deze keer ben ik niet in de mist gegaan maar zijn ze een beetje verschoten van me haha.
    Ik ging zo plat dat mijn knie bijna de grond raakte haha, vind het wel super, omdat ik mijn eerste banden plat heb versleten.
    Ja, op einde van de rit had ik 1056km op 2 dagen gedaan. Lol ja ik kan tellen, ik woon een beetje verder weg van Paal-Beringen.
    Maar ik heb er enorm van genoten en een reden om een keertje meer te doen.

Groetjes, Silke

Klinkt goed ja, zo'n ritje Eifel wil ik wel is mee doen :-)

Comment

eifel is inderdaad leuk rijden en niet ver.Geen foto's ?

Comment

Working...
      X