Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hyperpro

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Hyperpro

Inruil actie bij hyperpro,weet wel niet of dit in Belgie ook is,kunt het altijd vragen he.

http://www.motorfreaks.nl/index.php/prodnews/2045

als ik me niet vergis heeft een vriend van mij zon demper als op de foto
    en na hem geinstaleerd te hebben heeft ie em een keer verdraaid om hem zachter of harder te zetten en daarna zat de knop geblokeerd ok hij zal wel iets hebben verkeerd gedaan maar bij zon duure dempers zou dat toch niet mogen
    hij gaat er ook gewoon mee terug naar de dealer om die er eens naar te laten kijken maar tis toch wel raar mischien een fabricage foutje ofzo
    rs 250 driver = The Antverpian Pirate

Comment

Efkes bij nieuws gezet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rs 250 driver
        als ik me niet vergis heeft een vriend van mij zon demper als op de foto
        en na hem geinstaleerd te hebben heeft ie em een keer verdraaid om hem zachter of harder te zetten en daarna zat de knop geblokeerd ok hij zal wel iets hebben verkeerd gedaan maar bij zon duure dempers zou dat toch niet mogen
        hij gaat er ook gewoon mee terug naar de dealer om die er eens naar te laten kijken maar tis toch wel raar mischien een fabricage foutje ofzo
        ja ik heb mij zelf ook zo eentje een paar maanden geleden gekocht en zeer tevreden van. ik hem zelf al een beetje getesd
        “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”[font=Century Gothic][/font]

Comment

ik heb op den sv den origenele (te stroef) vervangen door wp.op den r6 ben ik nog aan het twijfelen ga maandag eens kijkje nemen op salon

Comment

'k hem zo'n gedacht da'k eens ga rondneuzen voor een oud model hyp :biggrin:
            Oprichter 2fast4u 2004
            #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
            hoe gekker hoe liever
            -------------------------------------------

Comment

Working...
            X