Wintersport en motorrijden gaan in de regel niet samen. Althans voorheen niet. Het Duitse MV Motorrad – Technik ontwikkelde nu immers sneeuwkettingen voor op de motor waarmee u desnoods de schans in Garmisch-Partenkirkirchen kan oprijden mocht u daar reden toe hebben. In de set, die €98,00 kost overigens, zitten vijf bevestigingen voor spijkers. Wij vinden dat op het eerste zicht wat weinig, maar bij MV beweren ze dat ze met vijf spijker de beste resultaten kenden. Die bevestigingen zijn makkelijk monteerbaar en verwijderbaar. MV Motorrad – Technik levert ook verlengingen voor de spatborden voor en achteraan. Vooraan kosten de twee verlengingen €45,00 en €23,00 voor achteraan. ook een verlenging voor het spatbord, die om optische redenen snel te monteren en verwijderen valt. Wie meer info wenst surft naar http://www.verholen.de Bron:motowereld.be
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Sneeuwkettingen van MV Motorrad – Technik
Collapse
X
-
da nie denk'k ze, 'k vind wel da er maar weinig tapkes opstaan per bandOprichter 2fast4u 2004
#From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@
-------------------------------------------
hoe gekker hoe liever
-------------------------------------------
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door RunnerXda nie denk'k ze, 'k vind wel da er maar weinig tapkes opstaan per band)
Anyway, onder iedere sneeuwlaag ligt er asfalt (tenzij ge offroad gaat dan) en niet iedere sneeuwlaag is even dik he.
Als je echte sneeuwbanden wil om op een ijsmeer te crossen dan neem je gewoon spijkerbanden daarmee kan je wel lekker plat gaan (en op je bek vanzodra er asfalt onder de sneuw ligt)
Ik hoop dat ik het raadsel iets ontrafelt heb hiermee??
(ik vind rijden in de sneeeuw toch nog zot vinden met of zonder tapkes?? ooit komt ge op een strook waar gestrooid is en dan moet ge stoppen om die eraf te halen en bij de volgende sneuwstrook ze er terug opsteken,.... zotte toestanden, kunt ge evengoed uwen moutainbike pakken)tis altijd ombouwtijd ....
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door beulkewelke hellingshoek kan je aan in de sneeuw: volgens mij 2: 0 graden en 100 graden
kunt ge dat iets verder uitleggen
gade dan met uw hoofd in den beton
Ik pas ook voor sneeuw, met of zonder kettingskes[img]images/smilies/perfect.gif[/img]
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zorskunt ge dat iets verder uitleggen
gade dan met uw hoofd in den beton
Ik pas ook voor sneeuw, met of zonder kettingskes[img]images/smilies/perfect.gif[/img]
wl goe opgelettis altijd ombouwtijd ....
Comment
-
Comment