Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

camera's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• camera's

Beroepshalve reed ik deze middag op de E17 afkomende van breda, merkte ik plots ,dat er aan die nieuwe signalisatieborden met verkeersinfo enz ( die grote constructies over de rijweg heen aan ongeveer afrit 5 ) flitscamera's hangen, als ik het goed bekeken heb ik de korte tijd die ik had zouden ze op de voorplaat flitsen, kan me vergissen en dat ze voor iets anders dienen,maar heb deze types al zien staan op de brug aan het jeugdhuis in berchem. Aangezien we niet steeds met de motorrijden ,toch maar even opletten daar.

Grtzz
    The only thing that can beat you, is you're own fear

'E17 antwerpen -gent' of 'E19 breda antwerpen'?

Comment

E19 Breda richting Antwerpen tussen 4 Sint Job in 't Goor en 5 Klein Bareel.Ik heb het beroepshalve ook gezien, ik reed vandaag in de richting van Breda waar ik ze aan de overkant net zag. Ik dacht direct aan een soort filedetectiesysteem om de borden te sturen. Een beetje zoals in Nederland.

Maar ik vertrouw het goedje ook niet , dus even op de teller letten.

Comment

Ik heb het beroepshalve ook gezien, ik reed vandaag in de richting van Breda waar ik ze aan de overkant net zag. Ik dacht direct aan een soort filedetectiesysteem om de borden te sturen. Een beetje zoals in Nederland.

Maar ik vertrouw het goedje ook niet, dus even op de teller letten.

Comment

Eigenlijk is dat daar nog de [email protected]]'E17 antwerpen -gent' of 'E19 breda antwerpen'?[/QUOTE]

@fatboyke: zou kunnen dat het een filedetectiesysteem aanbelangt, maar bij terugkeer van vorige forumrit reed ik over de E17 richting Gent en in berchem aan jeugdhuis stond soortgelijke camera aan de reling van de brug gemonteerd met ene ernaast met ne big smile , maar zekerheid heb je nooit tenzij je een ticketje krijgt met de post ,maar laat dat maar achterwege:biggrin:

Grtzz
          The only thing that can beat you, is you're own fear

Comment

Is niet mijn streek die kanten maar toch goed dat jullie het melden hé

en ja, ze flitsen langs voor!
            dit is wettelijk trouwens nog correct ook, ook al zou je nl. denken dat er van voor op je auto niet je officiële nummerplaat hangt...
            Oooops ... I did it again :biggrin:
            Damn I'm good...

Comment

ik was al een tijdje aan het denken, is er geen bepaalde houding (hoeken en zo van die wiskundige dinges), van het voertuig waarmee je de flits kan ontwijken?

Comment

Working...
              X