The new BMW 800, will be a sport motorcycle, based upon a new 2 cylinder parallel twin engine and around 80 to 85 bhp. Other features are conventional forks, aluminium frame, single sided swing arm, belt drive, 2 in 1 exhaust, tank under the seat - all similar to the F 650 series. BMW plans to offer a 800 R with a full fairing and a 800 S with half fairing. Wet weight is supposed to be below 200 kg. Prototypes have been seen in Germany. Available in 2006.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
New BMW
Collapse
X
-
mijn persoonlijke mening is dat BMW er niet echt in slaagt modellen te creëren die de sportievere look van de japanners evenaren ...
maar ieder zijn smaak natuurlijk[font=Times New Roman][/font] [font=Times New Roman]R1 (2006) 175pk
[/font]
[font=Times New Roman][/font]
[font=Times New Roman]1) FZ6 FAZER GT (2004)[/font]
[font=Times New Roman]2) R1 (2006)[/font]
"Once you have tasted flight, you'll walk the earth with your eyes turned skywards, for there you've been and there you long for"
Comment
-
Nee ik heb dit louter informatief gepost.Oorspronkelijk geplaatst door NadiaVan plan dan deze in 2006 te kopen? Of enkel informatief hier gepost?Comming soon, new tripsDe hele dag leuke bochten, de hele dag hetzelfde tempo, das hallucinerend, das psychedelisch
Comment
-
Brits, dan nog wel.
Oorspronkelijk geplaatst door kayhoe komt da die van bmw er altijd in slagen om arige modellen (van vorm )te maken?
Ik ben niet zeker dat ook de motoren van zijn pen komen, maar er werd ook over de design van de auto's gesproken dus effe een woordje over Bangle.
Is een designer met een heel sterke mening, op het arrogante af. Zijn grote ding is "Flame Surfacing" waarbij hij nastreeft om weg te gaan van de ronde vormen van het retro design (Buno Sacco bij Mercedes, bvb), maar evenmin in het rijtje van het (New) Edge design te lopen, zoals Ford en Chrysler en GM dat toepassen.
Zijn grote stelling is dat elke amateur een ontwerp kan maken dat direct aangenaam overkomt, maar dat het een getalenteerde vakman vereist om designs te maken die jaren later nog verassen, die een hele tijd nodig hebben om op het publiek in te werken. Zijn designs zouden vanuit de diepte inwerken op het collectieve schoonheidsideaal en zo een tijdloze bijdrage leveren aan de wereldesthetiek.
Lichtjes arrogant, zoals ik zei. Maar ik moet zelf toegeven dat ik 5 jaar geleden alles wat hij tekende (De 7 reeks, bvb) aartslelijk vond, maar dat ik nu lanngzaamaan een zekere klasse erin zie. Dat zou kunnen betekenen dat hij ergens gelijk heeft.“Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.â€
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door scarverThe new BMW 800, will be a sport motorcycle, based upon a new 2 cylinder parallel twin engine and around 80 to 85 bhp. Other features are conventional forks, aluminium frame, single sided swing arm, belt drive, 2 in 1 exhaust, tank under the seat - all similar to the F 650 series. BMW plans to offer a 800 R with a full fairing and a 800 S with half fairing. Wet weight is supposed to be below 200 kg. Prototypes have been seen in Germany. Available in 2006.
mvg
Stef
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steffz1Ik vind hem zelfs mooi , speciaal en hij heeft ne riem ook nog ....
mvg
Stef
het lijkt wel of de body (plastiekwerk) over het frame heen is gekotst. de kleur helpt ook niet echt.
(en ja, die riem ben ik wel voorstander van)tis altijd ombouwtijd ....
Comment
-
[quote="Schussboelie"]Doe mij dan maar deze:
[img]http://photos.imageevent.com/schussboelie/random/large/BMW-Power-Cup-1.jpg[img]
[img]http://photos.imageevent.com/schussboelie/random/large/BMW-Power-Cup-2.jpg[img]
da vind ik een pracht maschien das ne tuf
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Abimijn persoonlijke mening is dat BMW er niet echt in slaagt modellen te creëren die de sportievere look van de japanners evenaren ...
maar ieder zijn smaak natuurlijk
Maar uiteraard ieder zijn smaak.
@Root: ik kan moeilijk geloven dat die Brit ook de motoren voor zn rekening neemt. Zal wel zo nie zijn.
Comment
-
Stand Corrected
Oorspronkelijk geplaatst door Dieterke750@Root: ik kan moeilijk geloven dat die Brit ook de motoren voor zn rekening neemt. Zal wel zo nie zijn.
Eerlijk gezegd verklaart dat wel veel (onder andere die montauk toestanden). Bangle is wel algemeen chef design en moeit zich op tijd en stond.
“Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.â€
Comment
Comment