Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belgisch (motor)kampioen snelheidsboetes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Belgisch (motor)kampioen snelheidsboetes

Belgisch kampioen snelheidsboetes

"Ik betaal alle boetes voor snelheidsovertredingen meteen.
    Het heeft geen zin je te verzetten.
    Het is de overheid dikwijls niet om de veiligheid,
    maar om het geld te doen."

Motorkoerier Rudy Druppel uit Herselt hoort bij de recordhouders in ons land,
    met zijn zestig snelheidsboetes in acht jaar tijd.
    ,,Maar een wegpiraat ben ik niet.''
    Oprichter 2fast4u 2004
    #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
    hoe gekker hoe liever
    -------------------------------------------

hoe zeggen ze dat nu al weer "een ezel stoot zich geen twee keer aan de zelfde steen"???

DOMME DOMME RUDY

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alexanderke
      hoe zeggen ze dat nu al weer "een ezel stoot zich geen twee keer aan de zelfde steen"???

DOMME DOMME RUDY
      En vozen alexander:tongue:

Comment

ik zwijg wijs

Comment

ik heb da interview gelezen, en dienen kerel had heel goeie inzichten in het verkeer, en groot gelijk op vele punten. als ge als motorrijder elke dag de baan op gaat, dan zit ge bij het lezen van da interview continu te knikken van 'verdoeme dienen gast heeft gelijk zeg'.
          spijtig genoeg heeft 'em zoveel weerstand om zijnen job goed en efficient te kunnen uitvoeren, terwijl dat hij hoogstwaarschijnlijk één van de meest oplettende en veilige chauffeurs is die er rondrijden...

over wa ben ik hier nu weer bezig? :d
          http://www.mojomoto.be/logo.gif

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wreckah
            ik heb da interview gelezen, en dienen kerel had heel goeie inzichten in het verkeer, en groot gelijk op vele punten. als ge als motorrijder elke dag de baan op gaat, dan zit ge bij het lezen van da interview continu te knikken van 'verdoeme dienen gast heeft gelijk zeg'.
            spijtig genoeg heeft 'em zoveel weerstand om zijnen job goed en efficient te kunnen uitvoeren, terwijl dat hij hoogstwaarschijnlijk één van de meest oplettende en veilige chauffeurs is die er rondrijden...

over wa ben ik hier nu weer bezig? :d
            Inderdaad, ik heb dat ook gezien. Dat was een verstandige gast.

Comment

Working...
            X