Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vrouw overreden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• vrouw overreden

Op het radio nieuws van daarstrak werd er melding gemaakt van een vrouw op de motor die aangereden is door een auto die vluchtmisdrijf heeft gepleegd.En als ik goed heb geluisterd is ze overleden en had een getuige alles zien gebeuren en 2 letters kunnen onthouden van de plaat van de betrokken mercedes
    [font=Comic Sans MS][/font]

owh das erg!
    innige deelneming voor de familieleden ...
    great minds think alike!!

live drunk or die trying! zv.be

http://spaces.msn.com/members/vippie1979

http://www.hoteldefrance-sospel.com/

Comment

Da's droevig nieuws om te horen, hoop da ze die dader vlug pakken en een aantal jaren in de bak steken . Daar komt de vrouw wel ni mee terug, da is waar , maar ze zouden eens een goed voorbeeld moeten stellen met zo een lafaard! . Of ze zouden hem eens onderhanden moeten laten nemen door de motards!
      [font=Fixedsys]Senna's[/font]words ; Racing is in my blood!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Niekes & Gitte
        Op het radio nieuws van daarstrak werd er melding gemaakt van een vrouw op de motor die aangereden is door een auto die vluchtmisdrijf heeft gepleegd.En als ik goed heb geluisterd is ze overleden en had een getuige alles zien gebeuren en 2 letters kunnen onthouden van de plaat van de betrokken mercedes
        innige deelneming.

en met 2 letters heb je genoeg om een wagen op te sporen.
        Oprichter 2fast4u 2004
        #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
        hoe gekker hoe liever
        -------------------------------------------

Comment

innege deelneming

Was op tv (VTM )
          Man zag zijn vrouw voor de ogen omver rijden.
          Moet een schok zijn zoiets mee maken.

Comment

Vind het heel erg voor die dame en haar familie. Mijn medeleven hebben ze alleszins.

Maar ik pas toch op met uitspraken over de autorijder die vluchtmisdrijf pleegde. Gewoon omdat je volgens mij ook nooit weet hoe een mens reageert, op het moment dat hij bewust wordt dat jij iemand doodgereden heeeft. Denk dat van rationeel denken dan geen sprake meer is . Alhoewel dit niet goed te praten valt, heb ik nog enigzins begrip voor zo'n reactie.

Maar voor iemand die doorrijdt omdat hij iets te verbergen heeft: bv. mocht niet op die plaats zijn, dronken, druggebruik, enz... zijn er geen strenge straffen genoeg vind ik.
            2004: Honda Transalp - 2006 BMW F800ST - 2008 BMW R1200GS - 2015 Triumph Tiger XCA

Comment

Vluchtmisdrijf na dodelijke aanrijding in Merksem

Een 43-jarige vrouwelijke motorrijder uit Brecht is zondag omgekomen nadat ze op het kruispunt van de Bredabaan met de Broeder Frederikstraat in Merksem werd aangereden door een personenwagen. De bestuurder pleegde vluchtmisdrijf. Het parket doet een oproep tot de bestuurder om zich alsnog aan te bieden bij de politie. Het ongeval gebeurde omstreeks 16.15 uur.

De vrouw en haar partner stonden met hun motoren op de Bredabaan voor het rode licht te wachten. Op de rijstrook om rechtsaf de Broeder Frederikstraat in te slaan, stond zich een zwarte Mercedes Coupé. Toen het licht op groen sprong, reed het voertuig toch rechtdoor en reed daarbij de vrouw aan. De bestuurder van de Mercedes pleegde vluchtmisdrijf.

De vrouw werd naar het ziekenhuis overgebracht, waar ze in de loop van zondagnamiddag overleed aan haar verwondingen. Haar partner vertelde aan de politie hoe de Mercedes hen al een tijdje voor het ongeluk opzettelijk had gehinderd. (belga) [/b][/i]</U>[/I][/B]

Zo stond het in de krant, wedden dat ze de dader al hebben
              Wat staat er op doodslag ? Want als ge het artikel goed leest komt het daarop neer
              Straf kan niet zwaar genoeg zijn
              [font=Comic Sans MS]Do take your time...Because your soul...Will be mine the day you die !![/font]

[font=Comic Sans MS]www.ducatimob.be[/font]
              666 -->> luna666

Comment

innige deelneming aan de ganse familie....

mss dat je op zo'n moment idd niet helder denkt als chauffeur, maar ik denk dat je dan wel nadien jezelf gaat aangeven, anders kan je toch ni met jezelf leven?

Als je in een vlaag van verstandsverbijstering gas bijgeeft en doorrijd dan heb je daar achteraf wel berouw van denk ik toch...

In ieder geval hoop ik dat ze de dader snel vinden, hebben ze die 2 tekens niet op tv gezegd? tzou mss kunnen helpen...

greetz
                kiki
                R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
                maar hou het daar wel proper he mannen.
                Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P

make choises and don't look back

Comment

kheb dus tegelijk met 666 gepost... nu ik dit lees kan er van "per ongeluk" geen sprake zijn denk ik zo

geef die mens maar eens aan de mede-motards, we zullen wel een straf verzinnen wees gerust
                  R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
                  maar hou het daar wel proper he mannen.
                  Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P

make choises and don't look back

Comment

Ik heb geen begrip voor die klootzak.
                    Sorry hoor, maar als ge iemand omver en zelfs dood rijdt dan is doorrijden géén normale reactie!!!
                    Ik stop verdomme als ik een duif raak...

Zwarte Mercedes coupé, met een R en een S als ik mij goed herinner.

Comment

om te beginnen mijn innege deelnemingen aan de familie. schuss heeft voor de rest volkomen gelijk de letters r en s kwamen voor in de nummerplaat en ook ik heb nog wel een paar ideetje's om zulke mensen te straffen

Comment

Drama

Ook mijn medeleven met de man en familie van de motorrijdster. Het klinkt zo hol, maar mijn hart gaat echt uit naar die mensen. Ik ben in die slechte plaats geweest, kan een beetje raden van wat er nu gebeurt.
                        En ik ben met Shuss: er is geen excuus om niet te stoppen volgens mij. Verstandsverbijstering: dan moet je er al van in het begin niet veel hebben.
                        En de overheid maar lustig flitspalen zetten en op de motorrijders jagen waar ze kunnen.
                        "t is toch gevaarlijk he? Jajaja, der heeft er zich weer een doodgereden, 'k heg het op den televies gezien."
                        Mijn bloed kookte gewoon.
                        “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”

Comment

Innige deelneming ook van mij...

t is toch ongelooflijk wat er allemaal aan t gebeuren is. Als je iemand ondersteboven rijd ga je toch stoppen en kijken?
                          Maar blijkbaar rijden er een HELEBOEL automobilisten rond zonder verzekering of een geldig rijbewijs...of dronken, of gezocht...
                          die zullen zeker ni scheutig zijn om zich aan te geven,

voor een belachelijke overtreding krijg je een superboete en om iemand dood te rijden met vluchtsmisbruik krijg je maar 5 jaar maximum??? Mij ontgaat de logika weeral.

maar k vraag mij af of zulke "mensen" gerust slapen... heel erg en beschamend...

Comment

Innige deelneming aan de echtgenoot en gans haar familie.

Idd, met 2 tekens van de nummerplaat en het merk, kunnen ze dieje gemakkelijk opsporen.
                            Je vraagt je af wat zulke chauffeurs bezielen
                            Maar woede en dergelijke meer helpt deze familie niet met het verwerken van hun verdriet...
                            Ik hoop voor hen dat de persoon in kwestie snel wordt gevat zodat deze toepasselijk gestraft kan worden (waarbij natuurlijk dient opgemerkt dat geen één straf het verlies en verdriet kan compenseren!)
                            Oooops ... I did it again :biggrin:
                            Damn I'm good...

Comment

Mijn diep medeleven met de familie, vrienden en kennissen.

Dit gebeurt regelmatig, de laatste tijd zelfs wekelijks, en we uiten onze gevoelens nu nog extremer omdat het slachtoffer een collega-motorijdster was.
                              Hoedanook wordt het tijd dat de politici en gerecht samen paal en perk gaan stellen aan vluchtmisdrijf. Voor mij mag een vluchtmisdrijf met dodelijke afloop gerust aan moord worden gekoppeld, een mens zal wel 2 maal nadenken eer hij doorrijdt na een ongeval...

Greetzzz

Sanka
                              Ik HAAT mensen die hun zin nooit

Comment

Working...
                              X