Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Crematie Brigitte (slachtoffer vluchtmisdrijf)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Crematie Brigitte (slachtoffer vluchtmisdrijf)

Oorspronkelijk geplaatst door &quot
    Ik heb contact gehad met Amse, Brigittes vriend. De crematie heeft vrijdagochtend om 11 uur plaats in het crematorium van Wilrijk.
    het is een klein zaaltje, dus waarschijnlijk zullen we buiten moeten wachten. ik kan zelf ook niet voor 11.45 daar zijn, ik werk die dag.
    ik hoop dat we talrijk aanwezig zullen zijn om Brigitte een laatste eer te betuigen door onze motoren ten afscheid te laten brullen...

Amse was heel erg aangedaan en kon alleen nog een verstikt "tof dat jullie er zullen zijn" uitbrengen... hij had niet verwacht dat er zoveel belangstelling zou zijn, en apprecieert het gebaar dat er motorrijders aanwezig willen zijn.

dus mensen, wie tijd heeft...
    Zal er zelf niet bij zijn, spijtig genoeg.

ik kan helaas ook niet had anders graag gegaan maar alvast mijn oprechte deelneming
    I never drive fasther then my guardian angel can fly

stevek4 -->the ghost

Comment

Wij kunnen spijtig genoeg ook niet...

Ik wens de hele familie veel sterkte toe want niets kan deze pijn verzachten of wegnemen...
      Oooops ... I did it again :biggrin:
      Damn I'm good...

Comment

Ik woon daar ni zo ver vandaan.
        En omdat ik toch met de late shift sta, ga ik proberen om er aanwezig te zijn.

Comment

Innige deelneming...

Comment

Ik kan, dus als er mensen zijn die willen gaan, laat iets weten, maar toch mijn innige deelneming toch hoor, ben blij dat ze de smeerlappen te pakken hebben

2004: GSXR 600 K4--2005: GSXR 1000 K5--2006: DR-Z SM--2007: ????

Comment

ik ga er wel mee naartoe als er nog zijn.Vind dat 2fast 4 u hier ook niet mag ontbreken.
              [font=Comic Sans MS][/font]

Comment

ik kom mss ook

Comment

Ik kan niet gaan, moet werken.
                  Blijkbaar zijn er nog leden van 2fast4u die graag zouden gaan maar niet kunnen.
                  Misschien een kan er iemand een kaartje meenemen van de leden van 2fast4u.be.
                  Sponsors - 2fast4u.be

Comment

Ik had eigenlijk ook gedacht om te gaan.

diagonally parked in a parallel universe
                    - IsaMotion-

Comment

wij willen wel maar kunnen echt niet ik moet werken en mr white zit dann de garage met de moto maar wees maar zeker dat we in gedachten erbij zijn
                      R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
                      maar hou het daar wel proper he mannen.
                      Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P

make choises and don't look back

Comment

Ik had ook graag gegaan maar weet het pas sinds een uurtje waar en hoe laat het doorgaat. Vrijdag is er weinig volk op het werk, we zien nog wel. Gaat er iemand van regio Leuven?
                        Werken is leuk, werken is heerlijk en fijn. Laat genoeg over voor al je leuke collega's.

Comment

ik zit dan in Luxemburg anders had ik gegaan
                          Okinawa Goyu Ryu

[font=Verdana]To search for the old is to understand the new.[/font]

The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.

Comment

En gaan er mee naar daar,dan moeten we ergens afspreken optijd want ik weet in elk geval niet waar dat juist zal zijn .waar spreken we het beste af denken jullie.
                            [font=Comic Sans MS][/font]

Comment

kan niet aanwezig zijn, maar mijn oprechte deelneming
                              [font=Times New Roman][/font] [font=Times New Roman]R1 (2006) 175pk [/font]

[font=Times New Roman][/font]
                              [font=Times New Roman]1) FZ6 FAZER GT (2004)[/font]
                              [font=Times New Roman]2) R1 (2006)[/font]

"Once you have tasted flight, you'll walk the earth with your eyes turned skywards, for there you've been and there you long for"

Comment

Working...
                              X