Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Motorrijder gestopt tegen 204 km/u; weggescheurd tegen 240 km/u

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Motorrijder gestopt tegen 204 km/u; weggescheurd tegen 240 km/u

Motorrijder gestopt tegen 204 km/u; weggescheurd tegen 240 km/u

Een patrouille van de snelwegpolitie, die zaterdag in de vooravond op de E40 ter hoogte van Oreye met een radar had postgevat, onderschepte een motorrijder die met zijn Honda 600 een snelheid van 204 km/u liet noteren. De 40-jarige Luikenaar moest zijn rijbewijs afgeven. Hij probeerde dan met zijn gsm verschillende mensen te bereiken om zijn motor te komen halen. Toen dat niet lukte, stapte hij zelf maar op zijn motor en scheurde voor de verbaasde agenten weg richting Luik. Hij werd echter door de politie achternagezeten, waarbij een snelheid van 240 km/u werd bereikt, en werd ter hoogte van de afrit Ans klemgereden. Deze keer werd de motorrijder gearresteerd en zondag overgedragen aan het parket van Luik.
    Oprichter 2fast4u 2004
    #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
    hoe gekker hoe liever

damn ge moe ook nie fel snugger zijn om zoiets te proberen. Op een autostrade wegrijden van de flikken, haha

Comment

op snelweg maak je nog een kansje, vergeet het maar op binnenwegen, die zwaantjes kunnen beter rijden dan vele wonnaberacers!!
      heb ze ooit eens moeten volgen, had mijn broek vol bagger!!
      tis altijd ombouwtijd ....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beulke
        op snelweg maak je nog een kansje, vergeet het maar op binnenwegen, die zwaantjes kunnen beter rijden dan vele wonnaberacers!!
        heb ze ooit eens moeten volgen, had mijn broek vol bagger!!
        VERTEL
        Oprichter 2fast4u 2004
        #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

hoe gekker hoe liever

Comment

lang verhaal in het kort:

ik heb ooit de veiligheid verzorgd op de US ambassade. Ik werd opgeroepen om zo snel mogelijk te gaan wegens trubbles. Zwaantjes stopten mij wegens speeding. Na 5 min pallaveren over mijn nummerplaat die niet goed leesbaar was en over mijn helm (had toen de laatste nieuwe Lazer revolution helm, slechte helm trouwens)vroeg ik om me te laten gaan aangzien ik gehaast was (evt wou ik boete betalen meteen )
          soit, ze vroegen waar ik moest zijn en toen ze het wisten eiden ze vlug: ok volg maar, moeten toch daarheen. (er was toen ook rijkswacht ctl op de embassy)
          nog nooit zo snel door brussels city gevlamd
          tis altijd ombouwtijd ....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beulke
            lang verhaal in het kort:

ik heb ooit de veiligheid verzorgd op de US ambassade. Ik werd opgeroepen om zo snel mogelijk te gaan wegens trubbles. Zwaantjes stopten mij wegens speeding. Na 5 min pallaveren over mijn nummerplaat die niet goed leesbaar was en over mijn helm (had toen de laatste nieuwe Lazer revolution helm, slechte helm trouwens)vroeg ik om me te laten gaan aangzien ik gehaast was (evt wou ik boete betalen meteen )
            soit, ze vroegen waar ik moest zijn en toen ze het wisten eiden ze vlug: ok volg maar, moeten toch daarheen. (er was toen ook rijkswacht ctl op de embassy)
            nog nooit zo snel door brussels city gevlamd
            :biggrin:
            Oprichter 2fast4u 2004

hoe gekker hoe liever

Comment

Working...
            X