Mededeling
Collapse
No announcement yet.
oppassen in de eifel
Collapse
X
-
pffft schandalig.
heb er heel weinig van verstaan, kan geen duits
heb enkele woorden verstaan:
motoren,machines, sneller, en iets van video opname
ma het filmpje, gewoon schandalig
dat ze hun toch bezighouden in de bewoonde wereld met flitsen enzo, bebouwde kom en dergelijke dat ze daar gaan staan.
'k heb het van elende halfweg afgezetOprichter 2fast4u 2004
#From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@
-------------------------------------------
hoe gekker hoe liever
-
was da geen aprilgrap ?
1 van dees sta erin da se iedereen met satelliet volgen ?
ik heb da toch mij twijfels over ze
da moet dan toch e serieus recht stuk zijn want rond ne bocht zie ik da toch ni lukken ?????
dus in de ardennen zie ik da nog ni komen
of ze moeten m spiegels komenyzf 1000 RR 'red devil'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door the devil's own racerwas da geen aprilgrap ?
1 van dees sta erin da se iedereen met satelliet volgen ?
ik heb da toch mij twijfels over ze
da moet dan toch e serieus recht stuk zijn want rond ne bocht zie ik da toch ni lukken ?????
dus in de ardennen zie ik da nog ni komen
of ze moeten m spiegels komenkwestie wat er dan allemaal mogelijk ik. Mij zou het alleszins nie verbazen moest dat mogelijk zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door the devil's own racerja da veel mogelijk is da geloof ik wel ma er is nog zoiets as schending van de privacy
as ge ziet wa paperassen ze moeten indiene om gewoon uwe telefoon te mogen afluisteren zie ik da zo nog ma ni allema gebeuren ze
Comment
-
laat ze hier ma flitsers zetten
ik moet me gewoon inhouden van hier tot achter namen of huy
en dan de gas erop
zal in ardennen hopelijk nog paar jaar duren eer ze doorhebben da de staatskas erop draait
ma waarom zouden ze zoveel moeite doen of er geld onsteken as ze geld van de vlaamse boetes krijgen en nix moeten doen ????yzf 1000 RR 'red devil'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dr.Brainiacmja waarschijnlijk wel. Ma tis toch wel een beetje verontrustend wa ze allemaal kunnen. En niemand weet wat ze effectief allemaal doen ermee das het ergste. Nu ja heeft wel niks me flitsen te maken, tzal zo'n vaart nie lopen op dat gebied
Nogal wat denk ik!
't Ziet er niet zo rooskleurig uit voor ons.
Ze zouden toch wat meer (en goedkopere) circuits moeten aanleggen voor ons zodat we toch nog ergens kunnen vlammen.
Comment
-
[quote="Schussboelie"]We kunnen misschien met zijn allen samenleggen, het terrein opkopen en er het "2fast4u"-circuit van maken ]
mmm, hoeveel miljoenen €'s denkt ge dat we op ons rekening hebben mss?
Oprichter 2fast4u 2004
#From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@
hoe gekker hoe liever
Comment
Comment