Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verboven Oostmalle overgenomen!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Verboven Oostmalle overgenomen!

Verboven Oostmalle is verkocht aan 2wheels Turnhout.
    Vestiging Turnhout gaat dicht!
    http://www.2wheels.be/index.php?option= ... Itemid=147

Re: Verboven Oostmalle overgenomen!

Das goei nieuws, een garage op minder dan 7 km van men deur
    ?

Comment

Den Herman op pensioen, meer tijd om met de classics te rijden dan?
      My talent outweighs my ambition

Comment

Deze mail kreeg ik vandaag binnen :

Binnenkort vindt u niet alleen uw favoriete motorzaak, Herman Verboven, op de Lierselei. Vanaf dinsdag 8 mei zal 2wheels uit Turnhout zich hier vestigen. We slaan dit seizoen de handen in elkaar om een beter en meer uitgebreid aanbod voor u te creëren. De werkplaats wordt uitgebreid, zodat u sneller geholpen kan worden bij problemen of onderhoud. Er zullen meer merken aanwezig zijn: U zal dus officiële Honda onderdelen en motoren op dit adres kunnen kopen. Ook motorkledingmerk Rev’It zorgt voor een kwalitatieve meerwaarde. Daarnaast zullen we u met meer personeel efficiënter kunnen helpen. Onze vertrouwde merken en ons team blijven ter uwer beschikking.

Comment

Idd, had begrepen dat ze samen gingen, niet gewoon HV dicht en 2W verhuisd.
          Ga er volgend weekend eens ne keer kijken denk ik

Comment

De meest aanwezige mechanieker van Verboven stopt er hoogst waarschijnlijk wel mee.
            Nu zal de zoon (Leroy) samen gaan werken met de mannen uit de werkplaats van 2Wheels.
            [FONT=Arial Black]SUZUKI[/FONT] GSX-[FONT=Arial Black][/FONT]R[FONT=Arial Black][/FONT] K7[FONT=Arial Black][/FONT]

WWW.INTER-TRACK.BE

Comment

Gisteren effe weesten kijken, is niet zo heel veel veranderd.
              Kleding aanbod is groter geworden en helmen aanbod is groter geworden.

Weet dat 2wheels HJC verdeler is, daarmee dat ik ging kijken, wou de r pha 10 zien/opzetten, maar net zoals bij Hein gericke, niet aanwezig......

En Hein gericke vraagt daar veel te veel voor op de online shop (469 dacht ik).

Comment

Kom daar regelmatig, volgens mij werken die gewoon samen en blijft Herman ook gewoon verder doen .Zijn dochter staat in ieder geval nog steeds achter de toonbank.
                at the crack off dawn you can hear him turn the motor on (marc cohn)
                bandit1250 + fxdwg + r1150gs
                wolfrider

Comment

Working...
                X