Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

opgepast motorcontrole in blankenberge, papieren en kledij.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• opgepast motorcontrole in blankenberge, papieren en kledij.

Politiecontrole? (dit is een topic van FB )
    W-VL : Net boete gekregen voor het NIET dragen van handschoenen ? Weet iemand hier iets meer van ?
    -------------------
    voor alle duidelijkheid, ik schreef dit bericht niet. De schrijver heeft dus pech en kreeg volgens de wet terecht een boete.
    Fly with the eagle or scratch with the chickens.

Loud pipes NEVER saved a life .

Re: opgepast motorcontrole in blankenberge, papieren en kled

vanonder welke put komt die kerel gekropen
    Harley rijden is als een sprookje... Hans en grietje strooiden ook spullen om de weg naar huis te vinden

Comment

Ik ben vandaag ook gaan rijden , maar met schoupe is het genieten wel verleden tijd .
      Verplicht lange mouwen en lange broek met 30°c : niet te doen , na een half uur schele koppijn van de hitte .
      Ik heb dan maar mijn 3/4 broek aangetrokken en een ruitjes-hemd met lange mouwen in combinatie met handschoenen en botinnen . Ik had dus bescherming op hoofd, handen, armen, knieen en enkels ,Ik vraag me af of die flikken zelf met de moto waren en hoe ze gekleed waren ?
      Weet iemand of ik zo gekleed een bijdrage zou moeten leveren aan de gekostumeerden?

Comment

Ik snap niet dat motorrijders daar nu zo'n probleem mee kunnen hebben. Er is toch genoeg te verkrijgen dat perfect legaal is en waar met zo'n temps mee te rijden valt ?
        Licensed to chill.
        Non Semper Arcum Tendit Apollo.
        2fast4u @ Facebook : https://www.facebook.com/2fast4u.be?ref_type=bookmark

Comment

ik vind dat een leren pak goed meevalt met hoge temperaturen (rond 30° c)
          t'is wel heel warm maar kan het gerust nen dag uithouden
          Harley rijden is als een sprookje... Hans en grietje strooiden ook spullen om de weg naar huis te vinden

Comment

Vandaag gaan rijden in volle outfit en totaal geen last gehad. Mijn kledij heeft wel extra ritsen om open te zetten als luchtinlaat dus zolang ik aan het rijden ben geen last. Stilstaan is wel warm maar dat duurd meestal niet lang.
            First Bike: Kawasaki ER6F 2012

Comment

Begrijp soms ook niet wat het probleem is met het dragen van aangepaste kledij.
              Ben steeds in volledig outfit en heb daar totaal geen problemen mee.

Comment

ik rij NOOIT zonder beschermde kledij , in mij ogen zijt ge flink zot om zonder te rijden , t'is maar pas als ge eens de grond raakt dat ge zult beseffen wat schade , en leed ge u eigen lichaam kan aandoen .
                iedereen doet wat hij wil , maar ik wil er niet bij zijn als er een de grond kust , geloof me , zelfs rij ik al meer dan 25 jaar moto , altijd de nodige kledij gedragen voor men eigen veiligheid ,( in goe weer en slecht weer ) en toch al eens in aanraaking geweest met de grond : tegen een niet te hoge snelheid ( 50 a 60 km/u ): resultaat : 3 maanden werkonbekwaam , en de nodige operaties , en dit dan nog met de nodige bescherming , laat staan als ik die niet aanhadt
                ik kan het gelukkig nog navertellen , velen niet meer , ik heb het geluk dat ik men gezin nog elke dag kan zien , en nog elke dag kan motorijden als ik dit wens , wat wil een mens nog meer ???

Comment

gisteren bij de Canyon Riders Nazareth

Fly with the eagle or scratch with the chickens.

Loud pipes NEVER saved a life .

Comment

opgepast motorcontrole in blankenberge, papieren en kledij.

Oorspronkelijk geplaatst door FORDHAM

Ze mogen er trots op zijn. Als ik zo een motards tegenkom onderweg, dan lach ik die vierkant uit want zijn dikke stommeriken in mijn ogen.
                    '07 Yamaha Raptor (SOLD)
                    '08 Triumph Daytona 675 SWA Edition (SOLD)
                    '08 Yamaha WR 450 F (SOLD)
                    '01 Aprilia RSV Mille R - circuit trim (SOLD)
                    '09 Aprilia RSV 4 Factory (SOLD)
                    '11 Aprilia RSV 4 Factory APRC SE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FORDHAM

Amai zo op ne moto in de blakende zon. Dit weekend heeft de zon echt gebrand. Zo gekleed op een motor rijden is buiten het veiligheidsprobleem dan ook nog is een uitnodiging om serieus verbrand te zijn.
                      Licensed to chill.
                      Non Semper Arcum Tendit Apollo.
                      2fast4u @ Facebook : https://www.facebook.com/2fast4u.be?ref_type=bookmark

Comment

En wat met de jongeren onder ons, met hun 50 cc brommers of scooters, sorry t/m 250 cc ???
                        Ik heb er nog nooit ene gezien in full battle dress.
                        Die dinges scheuren poertans ook 50 km p/u om maar te zwijgen over de wielerterroristen die soms meer dan 50 km p/u rijden.
                        2006 Yamaha FJR 1300
                        ex Suzuki GSX1400 - ex Honda VTR SP1 - ex Honda Firestorm - ex Yamaha R1

Comment

Ik krijg altijd koude rillingen als ik nog eens een racebanaan zie voorbij rijden met een bestuurder met lage sportschoenen, kort broekske & T-shirt (met helm als enige 'bescherming') met eventueel nog in optie een griet in kort rokje, sandalen & topjes (met helm als enige 'bescherming').

Maar een oplossing waarbij de wet ons niets verplicht is nog altijd beter in mijn ogen. Alleen vervalt bvb je recht op terugvallen op ziekteverzekering, sociale zekerheid, etc als je schade oploopt bij een crash. Ook mogen verzekeringen dan in het contract zetten waarvoor ze je wel of niet verzekeren. Ik kan me inbeelden dat de persoonsverzekering van iemand in full battle dress veel goedkoper zal zijn als die van een clown in T-shirtje & korte broek.

Maarja, da's niet zo gemakkelijk als alles blind te verbieden.
                          Sometimes I find a loose nut behind the throttle that keeps causing all sorts of problems...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Swa
                            Ik krijg altijd koude rillingen als ik nog eens een racebanaan zie voorbij rijden met een bestuurder met lage sportschoenen, kort broekske & T-shirt (met helm als enige 'bescherming') met eventueel nog in optie een griet in kort rokje, sandalen & topjes (met helm als enige 'bescherming').

Maar een oplossing waarbij de wet ons niets verplicht is nog altijd beter in mijn ogen. Alleen vervalt bvb je recht op terugvallen op ziekteverzekering, sociale zekerheid, etc als je schade oploopt bij een crash. Ook mogen verzekeringen dan in het contract zetten waarvoor ze je wel of niet verzekeren. Ik kan me inbeelden dat de persoonsverzekering van iemand in full battle dress veel goedkoper zal zijn als die van een clown in T-shirtje & korte broek.

Maarja, da's niet zo gemakkelijk als alles blind te verbieden.

ik wou iets typen... maar 't staat hier al!!!

ik deel deze mening voor de volle 200% !!!
                            Take care upstairs Joeri!!!!

Comment

Van't weekend ook gezien. Vader en zoon die op een Transalp stappen. Helmke wel op, voor voor de rest alleen t-shirt en short aan.

Ik was aan't twijfelen of ik er iets van zou zeggen of niet...
                              Kawasaki ER6-f 2008 - For sale
                              MV Agusta Brutale 800 2013

Comment

Working...
                              X